跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18281


1661#
發表於 08-7-22 22:31 |只看該作者
係 law , 我覺花田真係好靚

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:28 發表
如果唔落雨, 我會狂影架


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1662#
發表於 08-7-22 22:32 |只看該作者
oic, 我係果邊買一條白栗米, 都要400yen


原文章由 korumi-08 於 08-7-22 22:29 發表
咁又唔知呀,見佢賣報紙有講間店有引入北海道粟米、夕張蜜瓜及巨峰提子咁 law


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


1663#
發表於 08-7-22 22:40 |只看該作者
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:28 發表
如果唔落雨, 我會狂影架


不過可能因為落雨, 所以好少人喎, 如果唔係個花田前會有人牆, 隔離左右都係人 我前年為左趁人少影花田, 要5點幾起身 不過都有好多日本伯伯係度影緊相


伯爵府

積分: 18281


1664#
發表於 08-7-22 22:42 |只看該作者
係咪生食ga ? 上次和味濃情都有介紹仲即摘即食.

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:32 發表
oic, 我係果邊買一條白栗米, 都要400yen


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


1665#
發表於 08-7-22 22:43 |只看該作者
OIC, 亞B個件冇咁靚, 可能佢地當佢男仔呱, 早知攞件靚D啦

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:10 發表
好彩帶定長短火咋 我無係洞爺湖住呀, bb件浴衣係登別酒店架 都係個guide話我地知, 先知道有得攞


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


1666#
發表於 08-7-22 22:44 |只看該作者
日本既野真係超貴, 不過又真係又大條又甜既

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:32 發表
oic, 我係果邊買一條白栗米, 都要400yen


伯爵府

積分: 16212


1667#
發表於 08-7-22 22:45 |只看該作者
因為我要佢地自已執背襄, 講明唔記得帶水帶鞋我唔會幫佢地補飛 點知小b原來仲帶左好多零食去開餐
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:15 發表
上上下堂都要食 真係好刷得喎


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1668#
發表於 08-7-22 22:45 |只看該作者
係可以生食, 導遊都話生食好味, 不過我同bb都鍾意蒸熟先食


原文章由 korumi-08 於 08-7-22 22:42 發表
係咪生食ga ? 上次和味濃情都有介紹仲即摘即食.


伯爵府

積分: 18281


1669#
發表於 08-7-22 22:47 |只看該作者
小b真係醒目.

原文章由 菇芝bebi 於 08-7-22 22:45 發表
因為我要佢地自已執背襄, 講明唔記得帶水帶鞋我唔會幫佢地補飛 點知小b原來仲帶左好多零食去開餐


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1670#
發表於 08-7-22 22:49 |只看該作者
咁早起身 我知果邊4點幾就天光 而家唯有咁諗, 會開心d啦


原文章由 littlesister 於 08-7-22 22:40 發表


不過可能因為落雨, 所以好少人喎, 如果唔係個花田前會有人牆, 隔離左右都係人 我前年為左趁人少影花田, 要5點幾起身 不過都有好多日本伯伯係度影緊相 ...


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1671#
發表於 08-7-22 22:50 |只看該作者
你個b點會男仔頭呢??? 會唔會咁o岩無晒女仔沿衣咋???


原文章由 littlesister 於 08-7-22 22:43 發表
OIC, 亞B個件冇咁靚, 可能佢地當佢男仔呱, 早知攞件靚D啦


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


1672#
發表於 08-7-22 22:55 |只看該作者
因為民宿7點半食早餐, 我地又唔想遲到俾人話香港人咩咩咩(HB都唔俾), 惟有6點鍾出發去影個幾鐘, 再返歸食早餐囉

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:49 發表
咁早起身 我知果邊4點幾就天光 而家唯有咁諗, 會開心d啦


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


1673#
發表於 08-7-22 22:57 |只看該作者
佢地一早預備左係房, 我又C蠢唔識攞第二件喎 不過都可能係今年既新款黎既

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:50 發表
你個b點會男仔頭呢??? 會唔會咁o岩無晒女仔沿衣咋???


伯爵府

積分: 16212


1674#
發表於 08-7-22 23:01 |只看該作者
bebe,

睇左相啦 花田真係好靚喎


男爵府

積分: 7322


1675#
發表於 08-7-22 23:03 |只看該作者
bebe,

睇左相啦, 好好玩好靚喎


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1676#
發表於 08-7-22 23:05 |只看該作者
我又諗起d太陽花, 就係太大雨, 影唔到


男爵府

積分: 7322


1677#
發表於 08-7-22 23:06 |只看該作者
今日小B上堂學做小廚師, 整左cake留比我地一人一舊, 真有心 唉, 大B整左幾次, 一次都冇意識留比我地, 自己一個食晒


男爵府

積分: 7322


1678#
發表於 08-7-22 23:06 |只看該作者
咁咪再去啦

原文章由 kitbebe 於 08-7-22 23:05 發表
我又諗起d太陽花, 就係太大雨, 影唔到


伯爵府

積分: 16212


1679#
發表於 08-7-22 23:07 |只看該作者
我出去玩就會試下地道食法, 會試下生食 真係食唔到至蒸熟囉
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:45 發表
係可以生食, 導遊都話生食好味, 不過我同bb都鍾意蒸熟先食


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1680#
發表於 08-7-22 23:07 |只看該作者
乜食早餐要限時間架 我地就朝朝7點morning call, 又係7點半食早餐, 係最後果朝可以8點先起身, 因為酒店早餐至到9點咋

原文章由 littlesister 於 08-7-22 22:55 發表
因為民宿7點半食早餐, 我地又唔想遲到俾人話香港人咩咩咩(HB都唔俾), 惟有6點鍾出發去影個幾鐘, 再返歸食早餐囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo