立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18281
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:28 發表 如果唔落雨, 我會狂影架
瑪瑙宮
積分: 149930
原文章由 korumi-08 於 08-7-22 22:29 發表 咁又唔知呀,見佢賣報紙有講間店有引入北海道粟米、夕張蜜瓜及巨峰提子咁 law
琥珀宮
積分: 158845
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:32 發表 oic, 我係果邊買一條白栗米, 都要400yen
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:10 發表 好彩帶定長短火咋 我無係洞爺湖住呀, bb件浴衣係登別酒店架 都係個guide話我地知, 先知道有得攞
積分: 16212
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:15 發表 上上下堂都要食 真係好刷得喎
原文章由 korumi-08 於 08-7-22 22:42 發表 係咪生食ga ? 上次和味濃情都有介紹仲即摘即食.
原文章由 菇芝bebi 於 08-7-22 22:45 發表 因為我要佢地自已執背襄, 講明唔記得帶水帶鞋我唔會幫佢地補飛 點知小b原來仲帶左好多零食去開餐
原文章由 littlesister 於 08-7-22 22:40 發表 不過可能因為落雨, 所以好少人喎, 如果唔係個花田前會有人牆, 隔離左右都係人 我前年為左趁人少影花田, 要5點幾起身 不過都有好多日本伯伯係度影緊相 ...
原文章由 littlesister 於 08-7-22 22:43 發表 OIC, 亞B個件冇咁靚, 可能佢地當佢男仔呱, 早知攞件靚D啦
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:49 發表 咁早起身 我知果邊4點幾就天光 而家唯有咁諗, 會開心d啦
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:50 發表 你個b點會男仔頭呢??? 會唔會咁o岩無晒女仔沿衣咋???
男爵府
積分: 7322
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 23:05 發表 我又諗起d太陽花, 就係太大雨, 影唔到
原文章由 kitbebe 於 08-7-22 22:45 發表 係可以生食, 導遊都話生食好味, 不過我同bb都鍾意蒸熟先食
原文章由 littlesister 於 08-7-22 22:55 發表 因為民宿7點半食早餐, 我地又唔想遲到俾人話香港人咩咩咩(HB都唔俾), 惟有6點鍾出發去影個幾鐘, 再返歸食早餐囉
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy