立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 35592
水晶宮
積分: 74632
nsychristy 發表於 15-6-16 19:57 其實我都幾中性樣,好英氣啊BB 個時
Superman-GF 發表於 15-6-16 18:08 好like 呢D爛撻tee!! 不過好快條領就洗到鬆晒,就搞到件衫好舊咁。
男爵府
積分: 7103
jacquesau 發表於 15-6-17 08:58 幫我睇下邊件好啲
上校車 發表於 15-6-17 09:15 唔知HM 有係呢d 款
jacquesau 發表於 15-6-17 09:32 我肥, 著呢啲變左家坊裝, 即刻變c9........重係肥果隻
上校車 發表於 15-6-17 09:35 呢位姊妹, 說話唔係咁講, V領顯瘦架播, 愈簡約出事機會愈少 go go go
翡翠宮
積分: 87392
原帖由 上校車 於 15-06-17 發表 唔知HM 有係呢d 款
原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表 幫我睇下邊件好啲
小manman 發表於 15-6-17 09:43 呢個modern著得好ok,但唔知如果我著會變成點,哈哈~
上校車 發表於 15-6-17 09:48 我記得呢D 無咩款既簡約tee 係你口中既底衫丫嘛
原帖由 上校車 於 15-06-17 發表 我記得呢D 無咩款既簡約tee 係你口中既底衫丫嘛
原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表 呢啲「底衫」我都有, 不過100%唔會買白色囉!,記憶係買過深藍
小manman 發表於 15-6-17 09:53 深藍色,咁下身點襯法好呀??
原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表 我地呢啲肥人, 簡約起黎真係會變肥師奶架!打扮起黎又俾人話整色整水 基本上, 肥係原罪! ...
jacquesau 發表於 15-6-17 09:41 我地呢啲肥人, 簡約起黎真係會變肥師奶架!打扮起黎又俾人話整色整水 基本上, 肥係原罪! ...
我咪講過, 最鍾意就係呢D 簡約款, 下襯9 分窄牛 同 new balance ornike air 就通街走, 不過而家天氣太熱, 我會著短褲加人字拖, 都係爛撻撻
原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表 咪牛記囉! 牛記粒記嘛!
jacquesau 發表於 15-6-17 09:52 呢啲「底衫」我都有, 不過100%唔會買白色囉!,記憶係買過深藍
原帖由 上校車 於 15-06-17 發表 我咪講過, 最鍾意就係呢D 簡約款, 下襯9 分窄牛 同 new balance ornike air 就通街走, 不過而家天氣太熱, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy