jessiashek,
深坑去邊都好喇,首先就係搭返公車出去是旦一個捷運站,深坑有一架快車"公車912"去101果邊(市政府),十多分鐘就到達!
你是否想去台北車站果邊果間光南大批發???定真係光華?
如果是光華的話,我會由深坑直接去台北車站,因為深坑理應不會太多手信(花生糖可作手信)!
至於台北車站果邊dinner可試下台北車站2樓微風美食廣場or福勝亭or肥前屋(要
袖珍博物館->大潤發....搭的士吧!!!或者你去忠孝敦化站,阿波羅大廈門前搭公車204,於"新湖三路口站"下車,下車後過馬路就是了!!!
基本上...台灣d路真係唔多啱推bb車,市內d路...唉!高高低低....而野柳/九份就更加....不可想像,我諗下都覺得...難呀!!!
原文章由 jessiashek 於 08-11-30 00:21 發表 
fi-fi 唔好意思, 繼續有野想問
我打算去木柵動物園後去深坑豆腐街->跟住想去光華商場, 咁我應該去原豆腐街返東龍小休後再去光華好 d (豆腐街搭咩車返東龍呀?)
定係由豆腐街直去光華好 d 呢, (豆腐街搭咩車去光華呀?)
另外去邊到食dinner好呀?
請問袖珍博物館點去大潤發呢?
另外再想問, 如果推住bb車去野柳, 九份係咪有困難架, 因我 plan 左去, 如果唔適合咁我要改行程啦,
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png