親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1337


1661#
發表於 08-11-29 23:21 |只看該作者
非常好, 多謝晒.



原文章由 fi-fi 於 08-11-29 21:39 發表
wsc
你睇下得唔得?

Day 1 高雄->台北(19:00)->饒河夜市
Day 2 : 北投浸溫泉->淡水->天文科學教育館->士林夜市
Day 3 : 兒童育樂中心->袖珍博物館->Hello Kitty餐廳->大潤發-> 西門町dinner or 恐龍餐廳(5:30pm營 ...


複式洋房

積分: 444


1662#
發表於 08-11-29 23:22 |只看該作者
fi-fi 你好! 你d資料真係好詳盡呀, 唔該晒!
另外想再請問, 如果我2大1小b由東龍去機場, 應該包車定搭的士會適合d呢? 如果的士估計要幾多錢同須時幾耐呀?
原文章由 fi-fi 於 08-11-29 21:33 發表
jessiashek,

動物園你諗住玩全日...嘩!!!你體力+腳力都幾驚人喎!!!
咦...我入一入去睇,好似多咗間便利店&麥噹噹喎,之前...無乜選擇,來來去去都係果d...不過for我就無乜所謂,因為我通常1點左右就會走人出去醫肚
http ...


男爵府

積分: 9345


1663#
發表於 08-11-29 23:56 |只看該作者
jessiashek,

如果你諗住由東龍搭的士去機場,咁不如BOOK車好過喇...價錢應該差不多(或者平D添~NT800),最重要架車....係七人車,坐得闊落好多!!!


原文章由 jessiashek 於 08-11-29 23:22 發表
fi-fi 你好! 你d資料真係好詳盡呀, 唔該晒!
另外想再請問, 如果我2大1小b由東龍去機場, 應該包車定搭的士會適合d呢? 如果的士估計要幾多錢同須時幾耐呀?
...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 444


1664#
發表於 08-11-30 00:21 |只看該作者
fi-fi 唔好意思, 繼續有野想問

我打算去木柵動物園後去深坑豆腐街->跟住想去光華商場, 咁我應該去原豆腐街返東龍小休後再去光華好 d (豆腐街搭咩車返東龍呀?)
定係由豆腐街直去光華好 d 呢, (豆腐街搭咩車去光華呀?)
另外去邊到食dinner好呀?

請問袖珍博物館點去大潤發呢?


另外再想問, 如果推住bb車去野柳, 九份係咪有困難架, 因我 plan 左去, 如果唔適合咁我要改行程啦,

[ 本文章最後由 jessiashek 於 08-11-30 01:16 編輯 ]


大宅

積分: 1557


1665#
發表於 08-11-30 01:33 |只看該作者
fi-fi , ABCD媽咪,

我會在12月26-29日去台北, 上午10:00去, 18:30回港. 住西華.

請回怎樣排行程好呢?
我想去淡水, 九份, 101, 中正紀念堂, 士林, 西門町, 鼎泰豐, 冰館, 饒河夜市, 買鴨舌, 蛋糕, 鳳梨酥...(有什麼好介紹呢? 食及買). 謝!


大宅

積分: 1557


1666#
發表於 08-11-30 01:47 |只看該作者
fi-fi, ABCD媽咪 :

我會在12月26-29日台北, 住西華. 上午10:30機, 回程18:30.

請問行程怎麼排呢?
(食, 買, 玩及參觀)
淡水, 美麗華, 士林.
九份, 貓空, 饒河夜市.
鼎泰豐, 冰館, 中正紀念堂, 101.....
西門町. 鴨舌, 蛋糕, 鳳梨酥.....
(請提議有什麼地方可以去及一定要食)

謝謝!!!


大宅

積分: 3190


1667#
發表於 08-11-30 16:41 |只看該作者
Fi-fi,

多謝你的資料!!

"NG 蛋糕" 見D相我估都不差, 只是不太靓樣. 如果去到有的話,都會買1,2件試吓.


男爵府

積分: 9345


1668#
發表於 08-11-30 17:28 |只看該作者
jessiashek,

深坑去邊都好喇,首先就係搭返公車出去是旦一個捷運站,深坑有一架快車"公車912"去101果邊(市政府),十多分鐘就到達!

你是否想去台北車站果邊果間光南大批發???定真係光華?
如果是光華的話,我會由深坑直接去台北車站,因為深坑理應不會太多手信(花生糖可作手信)!
至於台北車站果邊dinner可試下台北車站2樓微風美食廣場or福勝亭or肥前屋(要

袖珍博物館->大潤發....搭的士吧!!!或者你去忠孝敦化站,阿波羅大廈門前搭公車204,於"新湖三路口站"下車,下車後過馬路就是了!!!

基本上...台灣d路真係唔多啱推bb車,市內d路...唉!高高低低....而野柳/九份就更加....不可想像,我諗下都覺得...難呀!!!

原文章由 jessiashek 於 08-11-30 00:21 發表
fi-fi 唔好意思, 繼續有野想問

我打算去木柵動物園後去深坑豆腐街->跟住想去光華商場, 咁我應該去原豆腐街返東龍小休後再去光華好 d (豆腐街搭咩車返東龍呀?)

定係由豆腐街直去光華好 d 呢, (豆腐街搭咩車去光華呀?)
另外去邊到食dinner好呀?

請問袖珍博物館點去大潤發呢?


另外再想問, 如果推住bb車去野柳, 九份係咪有困難架, 因我 plan 左去, 如果唔適合咁我要改行程啦,
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1669#
發表於 08-11-30 18:04 |只看該作者
441,

day 1(26) : check-in ->淡水->美麗華->士林
day 2(27) : 中正紀念堂->九份->饒河夜市
day 3(28) : (有無小朋友同行?)動物園->貓空(無纜車喎,你要搭公車往山區)->101
day 4(29) : 永康街鼎泰豐/冰館->西門町

蛋糕 - 亞默(貴) / 義美(平)
鳳梨酥 - 李製餅家 / 李儀

原文章由 441 於 08-11-30 01:47 發表
fi-fi, ABCD媽咪 :

我會在12月26-29日台北, 住西華. 上午10:30機, 回程18:30.

請問行程怎麼排呢?
(食, 買, 玩及參觀)
淡水, 美麗華, 士林.
九份, 貓空, 饒河夜市.
鼎泰豐, 冰館, 中正紀念堂, 101.....
西門町. 鴨舌, 蛋糕, 鳳梨酥.....
(請提議有什麼地方可以去及一定要食)
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1557


1670#
發表於 08-11-30 18:53 |只看該作者
fi-fi, ABCD媽咪,

我會同家人(共5人)在聖誕節去台北4日.
請問以下酒店邊間她D?
西華
福華
君悅
國聯
喜來登

想去:
淡水, 美麗華坐摩天輪, 士林
九份 - 坐公車或租車好呢?
師大夜市, 饒河街夜市, 101, 中正紀念堂, 小籠包, 鴨肉扁, 鴨舌, 鳳梨酥.....

謝謝!


大宅

積分: 1557


1671#
發表於 08-11-30 18:56 |只看該作者
請問以下酒店邊間好:

西華
福華
君悅
國聯

謝!


複式洋房

積分: 456


1672#
發表於 08-12-1 00:05 |只看該作者
原文章由 phoebe37 於 08-11-27 15:17 發表
哎呀...原來是前 love hotel 唔怪得d房細細間, 又有半日出租, 我有個歲半小朋友帶去, 康泰package只係得呢間咋, 咁我考慮下先啦!

唔該晒 fi-fi, 你簡直是台灣通

...


複式洋房

積分: 456


1673#
發表於 08-12-1 00:13 |只看該作者

回覆 #1622 phoebe37 的文章

Just stayed in 大順 last week. The room is small but the location is OK, very close to MTR. I don't meet any lover, most are tourists.


複式洋房

積分: 444


1674#
發表於 08-12-1 16:09 |只看該作者
HI fi-fi , 因不能去九份所以行程更改, 請問下便的行程ok嗎?順唔順路及有咩須要修改呢?唔該幫我睇下比d意見我呀! 謝謝!

day 1 HK(11:20am機)->東龍->誠品信義店->101

day 2 木柵動物園->深坑豆腐街->光華商場->微風美食廣場->光南大批發
day 3 故事屋->淡水->美麗華百樂園->士林夜市
day 4 圓山兒童育樂中心->袖珍博物館(wed. pm 入!半價)->大潤發->恐龍餐廳->
day 5 永康街->西門町->HK(18:10pm機)


男爵府

積分: 9345


1675#
發表於 08-12-1 19:52 |只看該作者
jessiashek
我會將day3 & day4朝早行程倒轉,順路d~

day 3 圓山兒童育樂中心->淡水->美麗華百樂園->士林夜市
day 4 故事屋->袖珍博物館

原文章由 jessiashek 於 08-12-1 16:09 發表
HI fi-fi , 因不能去九份所以行程更改, 請問下便的行程ok嗎?順唔順路及有咩須要修改呢?唔該幫我睇下比d意見我呀! 謝謝!

day 1 HK(11:20am機)->東龍->誠品信義店->101

day 2 木柵動物園->深坑豆腐街->光華商場->微 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 444


1676#
發表於 08-12-2 00:26 |只看該作者
fi-fi
故事屋->袖珍博物館->大潤發->鐵馶路走唱音樂餐廳
請問lunch 係邊到食好呢?
鐵馶路走唱音樂餐廳好食嗎?有冇咩推介?


大宅

積分: 1557


1677#
發表於 08-12-2 00:35 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-30 18:04 發表
441,

day 1(26) : check-in ->淡水->美麗華->士林
day 2(27) : 中正紀念堂->九份->饒河夜市
day 3(28) : (有無小朋友同行?)動物園->貓空(無纜車喎,你要搭公車往山區)->101
day 4(29) : 永康街鼎泰豐/冰館->西門町

...



fi-fi, Thanks!

有一個小朋友(10歲), 如果無纜車, 我唔去貓空了.
第三日去邊好呢? 如果浸溫泉, 邊間好呢?

Thanks!


子爵府

積分: 11467


1678#
發表於 08-12-2 00:39 |只看該作者
準備在 X'mas 去 Taipei, 諗住 join dragonair package, 但發現份開買 CX air tkt + hotel 仲平D tim! 由於係第一次去, 想請問

1. 點樣申請台證呢? via internet 係米要 3 weeks 呀?
2. 六福 westin 同 喜來登 sheraton 房價一樣, 應該選那間呢? (兩個大人和一個小朋 友 3 yrs).

謝謝你們的意見.


男爵府

積分: 9345


1679#
發表於 08-12-2 08:33 |只看該作者
jessiashek,

我諗你去完故事館之後就食個lunch喇,台北車站果頭多的是~~

你真係咪當我係"台北通"至得嫁!!!我連你所講的鐵馶路走唱音樂餐廳...原來在西門町都不知道呀!我又點推介美食比你呢....不過我去人地d blog度見到有人話佢有招牌菜-無鍚排骨喎!

提外話,呢間嘢咁多路軌...啱哂我個仔!!!


原文章由 jessiashek 於 08-12-2 00:26 發表
fi-fi
故事屋->袖珍博物館->大潤發->鐵馶路走唱音樂餐廳
請問lunch 係邊到食好呢?
鐵馶路走唱音樂餐廳好食嗎?有冇咩推介?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1680#
發表於 08-12-2 08:37 |只看該作者
441,

咁你去唔去動物園呀???

如果你想去浸溫泉,咁不如朝早去北投浸,下午就繼續day1的行桯

我早個禮拜post咗台灣觀光會送溫泉coupon出黎,咁就可以免費去浸喇...可以浸春天露天溫泉

原文章由 441 於 08-12-2 00:35 發表


fi-fi, Thanks!

有一個小朋友(10歲), 如果無纜車, 我唔去貓空了.
第三日去邊好呢? 如果浸溫泉, 邊間好呢?

Thanks!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo