心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24124


1661#
發表於 08-9-22 23:56 |只看該作者
愛※是※不※保※留
http://www.hkedcity.net/uploaded_files/eworks/0412/40671_ust.swf


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1662#
發表於 08-9-23 08:02 |只看該作者
早晨.....g 媽 & 各位......


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1663#
發表於 08-9-23 08:47 |只看該作者
morning


珊瑚宮

積分: 104756


1664#
發表於 08-9-23 08:48 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:47 發表
morning

吱ma,你做咩一早流流咁驚嚇~~~~


珊瑚宮

積分: 104756


1665#
發表於 08-9-23 08:49 |只看該作者
黃昏可能掛8號風球


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1666#
發表於 08-9-23 08:50 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:48 發表

吱ma,你做咩一早流流咁驚嚇~~~~

星期六個日走咗去自由度睇劏大肚婆個單嘢, d資深媽咪話bk耐唔耐有痴線婆走上嚟吹水, 好正常咁, 叫我哋小心d唔好show小朋友相, 我驚驚地咪換呢張相落去囉


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1667#
發表於 08-9-23 08:50 |只看該作者
g 媽.....比比....早晨.......
g 媽....我都系見到 g 仔張相 wor.....


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1668#
發表於 08-9-23 08:51 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:49 發表
黃昏可能掛8號風球

3條q放學個陣真係小心d, 今日天氣應該會唔好


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1669#
發表於 08-9-23 08:51 |只看該作者
可能收左工 lu.......

原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:49 發表
黃昏可能掛8號風球


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1670#
發表於 08-9-23 08:51 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:50 發表
g 媽.....比比....早晨.......
g 媽....我都系見到 g 仔張相 wor.....

應該唔會咯喎, 孖媽你試吓砵機或登出再入嚟得得??


珊瑚宮

積分: 104756


1671#
發表於 08-9-23 08:52 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:50 發表

星期六個日走咗去自由度睇劏大肚婆個單嘢, d資深媽咪話bk耐唔耐有痴線婆走上嚟吹水, 好正常咁, 叫我哋小心d唔好show小朋友相, 我驚驚地咪換呢張相落去囉 ...

咁你都可以唔洗換張咁索呀


珊瑚宮

積分: 104756


1672#
發表於 08-9-23 08:52 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:51 發表
可能收左工 lu.......

好大可能呀


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1673#
發表於 08-9-23 08:52 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:51 發表
可能收左工 lu.......

我驚我大女放學個時麻煩咋mouth:


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1674#
發表於 08-9-23 08:52 |只看該作者
good morning
[img][/img]


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1675#
發表於 08-9-23 08:53 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:52 發表

咁你都可以唔洗換張咁索呀

因為呢張相好攪笑 我好鐘意


珊瑚宮

積分: 104756


1676#
發表於 08-9-23 08:53 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:51 發表

3條q放學個陣真係小心d, 今日天氣應該會唔好

今日細龍唔洗搭校車,會好好多,因為我要去接佢睇醫生,所以唔洗太驚,孖女就仲好,就算大風大雨佢地都可以唔洗濕身番到屋企呀


珊瑚宮

積分: 104756


1677#
發表於 08-9-23 08:53 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:53 發表

因為呢張相好攪笑 我好鐘意

我見到星星好大個空呀


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1678#
發表於 08-9-23 08:54 |只看該作者
琴日試過.....都系 g 仔....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:51 發表

應該唔會咯喎, 孖媽你試吓砵機或登出再入嚟得得??


珊瑚宮

積分: 104756


1679#
發表於 08-9-23 08:55 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:54 發表
琴日試過.....都系 g 仔....

可能你部機太利害,可以睇到人地前身呀


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1680#
發表於 08-9-23 08:55 |只看該作者
仲有條腰巧幼
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:53 發表

我見到星星好大個空呀
[img][/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo