懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2821


1661#
發表於 08-11-11 00:11 |只看該作者
係呀...雯雯都成日同我講佢有BB,佢都要小心D,又話爸爸都有...幾緊要!成屋BB呀

原文章由 060905 於 08-11-11 00:04 發表
係呀, 我下次去私家再照時都想帶埋盈盈去睇, 唔知佢識唔識呢!?

盈盈而家一見到人地有肚腩, 就同我講人地肚裡面有bb, 佢都話自己有bb, 好搞笑!

...


大宅

積分: 2821


1662#
發表於 08-11-11 00:11 |只看該作者
加油就得架啦
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 00:07 發表
我都想呀....希望得la...haha~~~


男爵府

積分: 5524


1663#
發表於 08-11-11 08:48 |只看該作者
原文章由 ksman 於 08-11-10 21:02 發表
我都book了廣華,11月21做oscar, 12月11先第一次檢查。我大多數會c+生,聽完d恐怖野更加擔心。我個同事係廣華生經驗不太好。佢可以生架喇,d 姑娘話未得,結果陽水流乾,bb出來怕有細菌感情要養箱。好彩沒事。有時都真係講好唔 ...


其實我C+都book左Oscar. 最攪笑2個都book左 Dec 8. 廣華比個早上, 仁安比個下午
今Fri會去睇醫生, 問下佢意見...攪得太多會唔會有問題...問廣華好辛苦.
我有個fd岩岩廣華生完. 佢叫做ok law. 不過佢血糖高, close monitor後催生, 多d人monitor住會好d掛.


男爵府

積分: 5524


1664#
發表於 08-11-11 08:54 |只看該作者
原文章由 antonie 於 08-11-10 21:04 發表
早幾日無無聊聊,見到有mama話feel到個肚yuk,本身我唔信架,唸住咁早bb咁細點會知道呢,點知我摸一摸自己手腕脈膊,大約7x/min,再細心按住肚皮,又數到大約120-130/min喎

仲有有無mama飲過森永既媽媽奶粉呀?我今日第一次 ...


係呀, 係feel到ga. 我成日叫c6 feel 下 tim ga.
睇埋森永個成份表, 可以知道糖份有幾高.
呢排食唔到奶, 飲完唔係反胃就會成肚氣攪攪下, touchwood食到其它野.
個SIL話佢當年除左奶, 物都食唔到.


男爵府

積分: 5524


1665#
發表於 08-11-11 09:09 |只看該作者
原文章由 flytolittlemoon 於 08-11-10 22:09 發表
BabyCarina, Maria, 仲有其他準媽咪:

多謝問候呀! 尋日真係好驚,不過今日上午去TMH照埋內窺鏡,CONFIRM冇野係入面啦! 我耳仔又冇痛,冇發炎,所以都無食抗生素了.

我今日下午在TMH另外做了超聲波.見到頭仔手仔腳仔啦 ...

我2種都有, 仲幾極端. 呢個Or 2日, 個頭又便秘.
西梅買左未食, 奇異果同橙,菜就食好多


大宅

積分: 1575


1666#
發表於 08-11-11 09:24 |只看該作者
唔知係唔係尋日同個中医講完佢加咗d药呢? 今朝d大大正常番d喇!

菜菜子媽媽,
我都覺得大便比較綠, 有時仲有d中葯味添。
:;pppp:



大宅

積分: 1575


1667#
發表於 08-11-11 09:36 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-10 23:21 發表
我尋日去左朋友既婚禮....竟然比個姊妹發現我有左...haha!!!佢無拿拿走黎同我講:''我係咪可以恭喜你呀???.''.....我真係呆左...咪只係笑笑口同佢講...''你真係叻...'' 不過算la...都差唔多11wk...應該都唔怕 ...


菜菜子媽媽,
我最close果班fd都未知我有咗。我係班fd裡面係最早有BB的, 跟住我嘅有三個, 不過佢哋個個都細過我囡囡好多年。我估佢哋都冇諗過我仲生第二個。我想下個月約佢哋出嚟食飯俾個surprise佢哋。上次個surprise 係我成功減肥, 我最早到酒樓坐低, 佢哋都見我瘦咗。當離開前起身去洗手間, 佢哋見我全身就更加surprise--真係fit哂。今次我諗我唔起身, 佢哋未必睇得出, keke…


喜你! 小B成4.33CM, 好嘢!


你幾時要返番工? 我d病假到今個星期五咋, 下星期一要返工喇, 呢排係屋企dum懶咗, 好唔想返工呀!
今個星期六照U/S, 希望返工前見到健康嘅小B啦!



男爵府

積分: 5524


1668#
發表於 08-11-11 09:42 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-10 23:13 發表
ksorange,
點呀?你仲有冇粉紅色野呀???有理冇理…都要多休息...唔放心就快d約醫生check下la~~~

060905,
你6299真係攪野 ~你都頂到…真係勁!真係講咩都冇用…又唔想同老人家嘈…只好當咩都聽唔到… ...


有無食惠氏隻維他命? 痾d野係有d墨綠色架. 我未食前到見到t有opic講過.

唔好話職業病, 我都成日想feel佢d心跳, ensure佢ok.

6299 d 野真係要小心處理, 因為處理唔好,佢地d習慣唔同, 好易會抑鬱. 我個fd都中招...生之前另一個fd都話過佢當年比佢99 d 怪招激親, 當時都無唸過佢會出事. 點知佢99真係呢樣唔得, 果樣唔比, 連見外家同抱B都有問題.佢話都唔知點解, 真係唸過想死 好彩佢老公出面調解, 叫佢99唔好control佢, 同唔好黎住先無事.
所以大家凡事要Relax d. 樂觀d. 對6299 d 說話, 唔鐘意都唔好太上心


大宅

積分: 1575


1669#
發表於 08-11-11 09:49 |只看該作者
呢排天氣乾燥咗好多, 大家瞓醒起身時會唔會覺得個口同喉嚨好乾涸, 我就有喇, 但宜家大肚又唔知可以飲d咩潤吓?

仲有一個問題, 瞓瞓吓我會半身麻痺, 我諗係自己血氣唔好, 瞓覺運行得唔暢順所至。你哋宜家瞓覺係仰卧定側卧ga? 懷孕書話左側卧對BB好d, 但我覺得打側瞓, 個肚聚埋一邊唔係咁舒服, 要仰卧先得。唔通開始要用托腹帶?



大宅

積分: 1575


1670#
發表於 08-11-11 10:08 |只看該作者
麥兜MaMa,
我食緊C+開嘅紐\維他命+葉酸同鈣質、鎂質之類, 牌子係VITABIOTICS。食咗d小便好黃, 唔知大便関唔関事呢? 下次唔駛食中药果日留意吓先。



男爵府

積分: 5524


1671#
發表於 08-11-11 10:15 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-10 23:21 發表
我尋日去左朋友既婚禮....竟然比個姊妹發現我有左...haha!!!佢無拿拿走黎同我講:''我係咪可以恭喜你呀???.''.....我真係呆左...咪只係笑笑口同佢講...''你真係叻...'' 不過算la...都差唔多11wk...應該都唔怕 ...


好得意 wok, 我都好想睇下小兜咁玩. 我M計 9 wk, 不過小兜比日期細dd.
我d fd 都好勁. 4wk時見我唔食苦瓜, 唔飲梅酒己估到我有左.
7wk時去book 廣華, 出面有個bb會職員又係問我係咪有左.
E+全世界都知哂. 成日到feel到受到保護


男爵府

積分: 5524


1672#
發表於 08-11-11 10:19 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 10:08 發表
麥兜MaMa,
我食緊C+開嘅紐\維他命+葉酸同鈣質、鎂質之類, 牌子係VITABIOTICS。食咗d小便好黃, 唔知大便関唔関事呢? 下次唔駛食中药果日留意吓先。


E, 我有左之後d 小便都好黃wok. 有時好燥熱咁, 又唔敢食涼野.
我都想睇下中醫. 不過醫生比緊葯我安胎,我地又搬左屋, 之前睇開既唔就腳, c6話大少少先睇好d wok.


大宅

積分: 1575


1673#
發表於 08-11-11 10:20 |只看該作者
我同6299係照顧小朋友嘅事上都好多分岐。囡囡初頭幾年, 我又忍唔到頂撞6299, 搞到成日都唔開心。 後來工作忙碌, 將我注意力分散, 我已經唔多理佢哋喇, 甚少同佢哋交談。 所以呢排留係屋企, 對於我嚟講係服刑, 為咗唔想對住99, 我日頭嘅活動範圍衹係房間同書房, 等囡囡放學返嚟先有人傾吓計。
無可否認, 佢哋真係幫咗我哋好多(我冇請工人ga), 但佢哋嘅思想行為我好難認同, 最惨怕囡囡有樣學樣, 我兩公婆要額外輔導囡囡灌輸正確嘅價值觀。好彩囡囡細個時, 我堅持唔比6299湊去佢哋屋企住過夜, 每晚幾辛苦都係要自己湊, 所以我同囡囡関係好好, 佢都算聽我話。



男爵府

積分: 5524


1674#
發表於 08-11-11 10:29 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 09:49 發表
呢排天氣乾燥咗好多, 大家瞓醒起身時會唔會覺得個口同喉嚨好乾涸, 我就有喇, 但宜家大肚又唔知可以飲d咩潤吓?

仲有一個問題, 瞓瞓吓我會半身麻痺, 我諗係自己血氣唔好, 瞓覺運行得唔暢順所至。你哋宜家瞓覺係仰卧定 ...


我都有時手腳麻痺, 而家住意左多d轉身, 唔好壓住隻手, 同埋加暖袋乎腳, 好似好d.
我係側睡多d, 仰卧時冇咁舒服.

人地話孕婦唔好換/ 攪個床, 原來有原因. 適應力原來差左.
我屋企張床係厚d軟d, 大陸宿舍就硬到石咁, 都係厚既.
呢排返屋企, 頭1,2日會feel到睡完腰酸背痛....
昨晚晌大陸, 天冷加左被, 居然覺得張硬到痛c, 碌來碌到睡唔到. call 左 c6 訴苦, 卒之要放張薄被響底先ok. (至攪笑我一直都係睡呢張床架,唔係新嘗試)

昨晚飲左d菜湯先睡, 喉嚨好似好d.

[ 本文章最後由 麥兜MaMa 於 08-11-11 10:51 編輯 ]


大宅

積分: 1575


1675#
發表於 08-11-11 10:34 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 10:19 發表


E, 我有左之後d 小便都好黃wok. 有時好燥熱咁, 又唔敢食涼野.
我都想睇下中醫. 不過醫生比緊葯我安胎,我地又搬左屋, 之前睇開既唔就腳, c6話大少少先睇好d wok. ...


我係日頭黃d, 晚黑會清番d, 我係日頭食d維他命嘅, 所以我諗有d関係lor。下次睇中医問吓佢可以飲d乜先。宜家未夠三個月, 都係唔敢亂咁飲d咩嘢住, 唯有飲多d水。
如果食緊西医嘅安胎药, 又真係唔知好唔好食中葯嘅, 你遲d先睇中医lor



男爵府

積分: 5524


1676#
發表於 08-11-11 10:38 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 10:20 發表
我同6299係照顧小朋友嘅事上都好多分岐。囡囡初頭幾年, 我又忍唔到頂撞6299, 搞到成日都唔開心。 後來工作忙碌, 將我注意力分散, 我已經唔多理佢哋喇, 甚少同佢哋交談。 所以呢排留係屋企, 對於我嚟講係服刑, 為咗唔 ...


我聽過好fd多6299教育方針同後生唔同, 好多問題. 由其是佢地會話c6同d br sis都係咁大家, 有物問題etc.

c6話99當年後生都係呢樣唔得, 個樣唔比...不過年紀大左, 有埋老人癡呆返而聽我地話左. 可能知我地鍚佢, 又帶埋佢出去同d後生仔gathering .啦 之前都有問我地幾時有B. 不過佢後來中風走左, 等唔切我地個B.


男爵府

積分: 5524


1677#
發表於 08-11-11 10:41 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 10:34 發表


我係日頭黃d, 晚黑會清番d, 我係日頭食d維他命嘅, 所以我諗有d関係lor。下次睇中医問吓佢可以飲d乜先。宜家未夠三個月, 都係唔敢亂咁飲d咩嘢住, 唯有飲多d水。
如果食緊西医嘅安胎药, 又真係唔知好唔好食中葯嘅, ...


我睡前食惠氏, 同塞賀爾蒙安胎药, 所以晨尿黃咁咁.
我乖左啦, 介左魚生(之前食過 )


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1678#
發表於 08-11-11 10:46 |只看該作者
我之前都有食中藥安胎, 後來覺得一食完就反胃就無而食喇! 中醫話食到12weeks就唔使食! 聽oD人講食得太多中藥BB會面黃oD ?!? 唔知係咪呢??

我都想知飲唔飲得腐竹糖水架?? 個口成日好乾想飲oD野潤下?


大宅

積分: 1575


1679#
發表於 08-11-11 10:53 |只看該作者
雯雯媽媽、盈盈媽媽,
我都有諗過下次去ST Paul 照u/s時帶埋囡囡去, 不過驚唔俾小朋入。我諗住今個星期六去照完同佢講, 好期待見佢做姐姐嘅反應。
咁你哋有冇俾之前u/s嘅相囡囡睇呀?
我個女話大個唔要生B B, 因為佢睇見電視d大肚婆生到喊救命, 知道好痛wor。我話B B咁得意都唔生? 佢諗咗一陣話生一個啦! 仲有, 佢成日叫我同爸爸結婚, 佢以為結一次婚就生一個B B, 所以佢想我哋再結婚生B B。



男爵府

積分: 5524


1680#
發表於 08-11-11 10:55 |只看該作者
原文章由 kvi 於 08-11-11 10:46 發表
我之前都有食中藥安胎, 後來覺得一食完就反胃就無而食喇! 中醫話食到12weeks就唔使食! 聽oD人講食得太多中藥BB會面黃oD ?!? 唔知係咪呢??

我都想知飲唔飲得腐竹糖水架?? 個口成日好乾想飲oD野潤下? ...


我都反胃同口乾. 昨夜飯後反胃唔舒服,響宿舍煲左d菜湯, 飲左舒服d.
SIL話佢當年好鐘意飲糖水, 潤d. 我話糖尿, 咪飲菜湯law.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo