立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2387
原文章由 KimB 於 08-12-3 10:56 發表 Good morning!! 經濟一定會遲續差落去,昨晚先同c6討論個情況, 佢話公司生意唔好既話, 佢打定輸數可能3月就會冇左份工, 而我就今個月知道有冇事,因為第三輪既lay-off即將開始,今次傳聞會cut 200人,所以真係唔慳d洗都唔得 ...
男爵府
積分: 7268
原文章由 littlewater 於 08-12-3 16:35 發表 咁你咪好擔心.
禁止訪問
積分: 33575
積分: 2897
原文章由 貓姐 於 08-12-4 09:41 發表 早晨! 肺癆鬼今日返左工lu
積分: 1972
原文章由 貓姐 於 08-12-4 09:49 發表 如果e生話要隔離, 唔洗返工, 老闆又唔面黑, 我冇所謂
原文章由 ookiinome 於 08-12-4 09:58 發表 你都唔係肺癆... 大吉利是
原文章由 giveupaguy 於 08-12-4 10:03 發表 啊~ 明白了~ 醫生沒有寫多幾天假?!
原文章由 貓姐 於 08-12-4 10:17 發表 我已經咳左個幾星期lu, 睇極e生都係唔得, 一停藥就嚟過
原文章由 貓姐 於 08-12-4 10:21 發表 真係呀, 我今日返到嚟, 老闆通知我, 聽日大老闆會返hk office同我地lunch. 我即時問佢, 仲咩冇拿拿lunch呀, 派大信封呀, 老闆只係笑笑口唔出聲, 我都驚驚地呀 係喎, 如果我係contract, 老闆炒人, 公司係唔係要補到co ...
原文章由 ookiinome 於 08-12-4 10:10 發表 甘既時勢,寫幾日都唔夠膽放甘耐啦
原文章由 貓姐 於 08-12-4 10:37 發表 我食緊西藥, 唔敢溝中藥住
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy