因為之前我成日都作嘔同頭暈上網都上唔到呀...所以miss左好多野tim...現在小米已經8w2d喇..黎緊星期六希望可以睇到心跳喇
琴日岩岩辭左職因為辛苦得滯(仲未做夠一個月既)點知我阿頭居然同我講咁辛苦不如你去大陸打支針落左佢囉...我果一刻真係好唔開心呀...仲想喊tim呀...邊度有人咁講野架
原文章由 PrettyPC 於 08-12-9 23:40 發表
我而家7w3d,book左18/12見醫生,黎緊星期五去葛量洪夫人健康院登記。
我想問係咪可以打電話去健康院做booking架?但我打親去唔係唔通就係冇人聽.....
我食野就頂胃,所以要少食多餐,唔洗頂得咁辛苦嘛.....
我仲未決定順產 ...