懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1414


1661#
發表於 08-12-10 10:18 |只看該作者
大肚之後, 牙同鼻既微絲血管會容易爆, 所以好容易流血, 大家要注意下, 遲d仲要準備洗牙

大家take care~


等待驗證會員

積分: 240


1662#
發表於 08-12-10 10:27 |只看該作者
原文章由 傲祺媽咪 於 08-12-10 10:09 發表
各位 0907媽咪 , 我琴日睇完醫生 , 我既預產期係 718 , 請多多指教 , 另外我想問下係健康院 or 醫院產檢有咩分別呀 , 我打去聯合醫院諗住問新証登記 , 佢叫我去健康院會快d , mouth: 有無mami 係聯合產檢 ??? ...



我諗住係聯合生,17/12第一次產檢.而醫院同健康院有咩分別我就唔知啦,我係政府同c+一齊睇.,BOOK左余啟文醫生30/12.


大宅

積分: 3344


1663#
發表於 08-12-10 10:44 |只看該作者
我係8/12 已經係仁安做產檢果時已經見到心跳, 1月2日去瑪麗做產檢.

原文章由 vanillaq 於 08-12-10 10:01 發表

Hi, Tsingmao

You also 7 weeks now. So, when you see the heart beating ar ??


大宅

積分: 3344


1664#
發表於 08-12-10 10:46 |只看該作者
係ar 今朝叫我老公搞掂佢 hoho!...
多謝你提醒..

原文章由 JOEYCMY 於 08-12-10 09:54 發表


我都係好鍾意食架,不過白蘿蔔好寒架,所以一定要忍, 點比人引誘都唔食.同埋邊個引我就打佢 ...


大宅

積分: 3344


1665#
發表於 08-12-10 10:47 |只看該作者
諗住行下. 算la 都係去公園行下.

原文章由 JOEYCMY 於 08-12-10 09:50 發表


你都係唔好去好D,好多人好迫架...就忍下啦,下年先去


大宅

積分: 1261


1666#
發表於 08-12-10 10:56 |只看該作者
原文章由 小馬仔 於 08-12-10 10:17 發表
我book左12月23日係聯合產檢,不過我11月5號已經係健康院做左第一次喇.健康院係快好多,我11月4號book5號已經有得睇,我諗產檢都係差唔多呱,都係血壓,小便果d....


...

咁第1次去淨係登記+book 期 ???
誠意推介 : [fly]蘆薈啫喱[/fly]
~~~介傷/燙傷 ~~ 一塗上即
" 掂 "  yeah vv


大宅

積分: 1261


1667#
發表於 08-12-10 10:58 |只看該作者
原文章由 JOEYCMY 於 08-12-10 10:27 發表



我諗住係聯合生,17/12第一次產檢.而醫院同健康院有咩分別我就唔知啦,我係政府同c+一齊睇.,BOOK左余啟文醫生30/12.


你登記時係聯合定健康院呀
誠意推介 : [fly]蘆薈啫喱[/fly]
~~~介傷/燙傷 ~~ 一塗上即
" 掂 "  yeah vv


等待驗證會員

積分: 240


1668#
發表於 08-12-10 10:59 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-10 10:47 發表
諗住行下. 算la 都係去公園行下.


我連有fd結婚我都冇去飲,黎緊公司ANNUAL DINNER我都唔去LU...有獎抽都係咁話啦(我年年都抽到架 ).


等待驗證會員

積分: 240


1669#
發表於 08-12-10 11:02 |只看該作者
原文章由 傲祺媽咪 於 08-12-10 10:58 發表


你登記時係聯合定健康院呀


係其實係肚痛入院住左一晚,佢叫我番去覆診時BOOK架,我個FD都係去門診登記之麻,仲早我一日,不過佢係高齡產婦可能咁快D啦.你去左門診登記左先啦...聽人講去左兩次聯合,之後都係去健康院做產檢架啦.


大宅

積分: 1172


1670#
發表於 08-12-10 11:05 |只看該作者
第一次去到醫院剩係填表同book期,醫院登記處會比張book健康院既電話你,跟住你番左屋企左打去健康院book,去到健康院就小便,磅重,問病歷,醫生檢查,最後就抽血,我去藍田度做9點去到12點半先走得,大約3個半鐘


原文章由 傲祺媽咪 於 08-12-10 10:56 發表

咁第1次去淨係登記+book 期 ???


民房

積分: 59


1671#
發表於 08-12-10 11:44 |只看該作者
各位好呀~
我last M come 1st day 係10月9日, 本來醫生話個預產期係7/16, 但11/29睇完婦科後, 醫生話我受孕期應該遲左, 新預產期應為7/28. 同埋當日已經見到bb心跳啦!
而家大約7wks
醫生叫我12/20再去覆診
現在每朝都好想反胃, 成日都頂住頂住, 同埋d 褲已經唔0岩著啦!! 個肚肚大左好多
每晚三點都會醒一次, 放假就會訓足全日
人地話大肚好怕熱, 但我仲係好怕凍, 點解呢 ?


民房

積分: 59


1672#
發表於 08-12-10 11:45 |只看該作者
原文章由 心心相印 於 08-11-2 09:20 發表
hihi,

有冇媽咪已經照到心跳啦?



各位好呀~
我last M come 1st day 係10月9日, 本來醫生話個預產期係7/16, 但11/29睇完婦科後, 醫生話我受孕期應該遲左, 新預產期應為7/28. 同埋當日已經見到bb心跳啦!
而家大約7wks
醫生叫我12/20再去覆診
現在每朝都好想反胃, 成日都頂住頂住, 同埋d 褲已經唔0岩著啦!! 個肚肚大左好多
每晚三點都會醒一次, 放假就會訓足全日
人地話大肚好怕熱, 但我仲係好怕凍, 點解呢 ?


複式洋房

積分: 161


1673#
發表於 08-12-10 12:07 |只看該作者
原文章由 ~傻小奀~ 於 08-12-10 11:45 發表
唔好意思,有無MAMA 仲未見到心跳GA???


各位好呀~
我last M come 1st day 係10月9日, 本來醫生話個預產期係7/16, 但11/29睇完婦科後, 醫生話我受孕期應該遲左, 新預產期應為7/28. 同埋當日已經見到bb心跳啦!
而家大約7wks
醫生叫我12/20再去 ...


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1674#
發表於 08-12-10 12:13 |只看該作者
好耐無上黎喇, 一上黎就已經多左成二十幾頁真係好勁勁呀 因為之前我成日都作嘔同頭暈上網都上唔到呀...所以miss左好多野tim...現在小米已經8w2d喇..黎緊星期六希望可以睇到心跳喇 琴日岩岩辭左職因為辛苦得滯(仲未做夠一個月既)點知我阿頭居然同我講咁辛苦不如你去大陸打支針落左佢囉...我果一刻真係好唔開心呀...仲想喊tim呀...邊度有人咁講野架

講番d開心野先....大家其實係咪對於bb現在係你地個肚入面係發展成點樣都唔係好清楚呢?? 又想唔想知道bb識唔識聽大家講野, 同佢講野佢又會唔會聽得明喇...今日我有兩個好野介紹比大家呀

首先就介紹一個關於由受精開始到個bb生出黎係點既過程比大家睇下先, http://www.tudou.com/programs/view/gJLcE83Fn4c 睇完1之後拉落去再睇2,3,4就睇完架喇...比d耐性睇呀

第二樣就係一本關於胎教既書黎既, 其實由現在開始已經可以同你肚入面既bb講野架喇...因為雖然佢仲未生出耳朵但佢會靠佢既細胞黎聽到媽咪講既說話...但當然信唔信由你喇!!! 好似我有次感冒但因為又唔可以食藥, 所以我就同小米講...小米, 媽咪現在感冒好辛苦呀, 你可唔可以幫我醫治我個病等媽咪唔洗咁辛苦呀....講完之後大約半個鐘頭我就無左感冒lu...因為之前有一個媽咪佢個bb既心臟發育得都唔係太好..佢都係睇左呢本書再同個bb講希望你可以醫治自己,將有缺陷既地方修補左佢...日日都同佢講之後下一次去睇醫生真係正常番呀個心臟...大家不防都買黎睇下呀...本書名叫"7田真最新胎教"


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1675#
發表於 08-12-10 12:18 |只看該作者
原文章由 PrettyPC 於 08-12-9 23:40 發表
我而家7w3d,book左18/12見醫生,黎緊星期五去葛量洪夫人健康院登記。

我想問係咪可以打電話去健康院做booking架?但我打親去唔係唔通就係冇人聽.....

我食野就頂胃,所以要少食多餐,唔洗頂得咁辛苦嘛.....

我仲未決定順產 ...


你都係book左葛量洪夫人健康院呀, 我上星期岩岩先第一次產檢完呀...你果日記得帶定小便去呀...如果唔係d nurse就會話下次記得帶呀...次次黎到都要check架嘛...大至上d nurse都好好人既....放心喇...好喎..我都係諗住係瑪加烈生呀...見佢現在d設備都幾好咁....


大宅

積分: 4075


1676#
發表於 08-12-10 12:20 |只看該作者
蘿蔔糕都唔食得ar? 唉!真係無野食ga la woo!


大宅

積分: 1261


1677#
發表於 08-12-10 12:27 |只看該作者
原文章由 小馬仔 於 08-12-10 11:05 發表
第一次去到醫院剩係填表同book期,醫院登記處會比張book健康院既電話你,跟住你番左屋企左打去健康院book,去到健康院就小便,磅重,問病歷,醫生檢查,最後就抽血,我去藍田度做9點去到12點半先走得,大約3個半鐘


...

即係去醫院剩係填張form 就走得 ?

我打去健康院tel都唔通, 頭先聯合話健康院要逢 wed 先登記新証,所以我諗住 sat 先去聯合登記先 ,

((((去到健康院就小便,磅重,問病歷,醫生檢查,最後就抽血,我去藍田度做9點去到12點半先走得,大約3個半鐘))))

係咪第1次先要咁耐呀
誠意推介 : [fly]蘆薈啫喱[/fly]
~~~介傷/燙傷 ~~ 一塗上即
" 掂 "  yeah vv


複式洋房

積分: 161


1678#
發表於 08-12-10 12:31 |只看該作者

回覆 #1 傲祺媽咪 的文章

唔好意思,有無MAMA 仲未見到心跳GA???


大宅

積分: 4075


1679#
發表於 08-12-10 12:33 |只看該作者
我琴日腸胃炎ar,唔想食藥! 睇咗醫生,最緊要係ar b 無事ar! 依家都知死la, 個日lunch 食牛扒,唔知唔夠熟定濕熱得滯, 苛鑊金gei!醫生話:你依家take 唔起risk ga la, d 唔熟嘅牛都唔好食la! '

大家都要小心d ar! 今時唔同往日la! 小心飲食!


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1680#
發表於 08-12-10 12:33 |只看該作者
原文章由 vanillaq 於 08-12-10 12:31 發表
唔好意思,有無MAMA 仲未見到心跳GA???


我仲未見到心跳呀 希望今個星期會見到~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo