媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1326


1661#
發表於 04-10-5 14:54 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

pangpang7919,
醫生介紹有枝潤膚膏幾好架, 喺Watson買, $2x (好抵) , 不過唔記得叫咩名, 今晚話你知!

另外醫生都話QV好, 不過貴過果枝!


大宅

積分: 1326


1662#
發表於 04-10-5 14:57 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

karen,
你指住張相, 跟住喺scrolling bar (window最底果度) 會有相名 e.g. SANY1234 or DSCN1234, 你話我知就明!


大宅

積分: 1929


1663#
發表於 04-10-5 15:12 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey,

唔怪之得話景祐同雍亭天生一對啦!
衰野都似到十足十!!

Racrac,

嘩…乜owen仔專恰老豆架?? 哈哈~
佢有無咁樣對你架~??

Love-bb,

我都有唔理佢架! 之後佢就會死死地氣
咁走過黎要我抱~ 但通常我都會話:
行開呀! 唔要你呀!
咁之後佢就再喊得犀利! 我感覺上佢好似
同我作對咁囉!!

曉晴,

我又無唸過到時讀完n1點同老師講要轉
校喎……….你提醒左我添!!
不過到時先算咯…hee~

其實我揀學校既準則都無乜架!
不過讀n1佢始終得兩歲…我都係自在
有個地方比佢同人玩下…見多d人…
早d學習獨立…過下群體生活咁…
所以無乜要求…地點近…老師有愛心…
同埋雍亭鐘意個到就ok了!
之前去過佢讀n1既地方…初步都附合
晒條件~ 因為雍亭玩到唔願走~
依間學費如果我無記錯…應該係hk$16xx
一個月~

k1我就有少少要求啦! 雖然依家好多
學校都係活動教學…但其實我唔太鐘意…
我都想佢學番多d課本智識…因為我唔
想佢上小學太辛苦~ 所以我揀k1就揀
間多書讀d既…地區係番北角…
但要搭校車呀!! 依間學費好似大約二千
蚊一個月。

至於你個潮州奶奶…咪同我老公個亞
麻一模一樣囉! 佢又係咁呀!! 至於我奶奶…
佢對食好求其! 佢一碗白飯都可以當一餐架~

macy,

原來咁多bb d脾氣都咁臭!?
係咪因為依個年代d細佬特別
矜貴…所以比人種慣晒呢~??

哈哈…horus咁攪笑!?
比人打無得還手梗係喊啦!
忟憎丫嘛!!

其實我發覺彤彤都幾女中豪傑架!
係維維生日會到…我放左雍亭落地行…
彤彤迎面以黎…我以為佢會避開雍亭啦!
點知係一掌推開雍亭…繼續行!!
哈哈~ 真係比佢笑死!!

Pangpang7919,

我鬧佢點會同佢笑丫!! 我好惡架!
啤實佢架~ 佢都知驚…喊囉!
但係發難個隻喊~!!
好似控訴緊我鬧錯佢咁!! 哈哈~
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1664#
發表於 04-10-5 15:15 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

頭先睇左維維生日會d相~
好鐘意雍亭&景祐, 雍亭&海琳
連續三張相! 唔知你地明唔明我
講咩...好似連環圓...有故仔咁呀!!
哈哈~

*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1326


1665#
發表於 04-10-5 15:19 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite,
係呀, 我都好鐘意雍亭&景祐, 雍亭&海琳連續三張相, 我本來已經諗好對白, 不過趕住upload比你哋睇, 可以未打. 今晚再整整先!


大宅

積分: 3239


1666#
發表於 04-10-5 15:20 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

JOEY,
我整的特效是連icon 都冇呀, 而唔係有icon 冇圖片, 不過兩者有何不同?
簡單來說, 好似你的hp咁, 有好多景祐的相從上面下來, 但我整的是 : 在預覽就有此特效, 但upload 就什麼都冇, 以我所知if 冇匯入就只有icon 出來, but 冇圖片, 即係有個 "x" 咁, 是嗎?


男爵府

積分: 6458


1667#
發表於 04-10-5 15:25 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

love, lee個訓頭分3層的, 3個月大至現我都係用緊第一層, 只於第2層同第3層我就會睇佢須要換la, 好似無記錯可以用到6歲架, 你亦可以一層層買架, 同時係一層層加落去的, 佢自然會塾高一層架la, 死la吾知我講你明白嗎 ?-( 如明去吉之島, 西田睇下

曉晴, 希敏讀祟真架, 所以希霖都會考祟真, n1我無nmc2003禁詳細了解間學校教d咩, 因為教育處制定小朋友要3歲先開始楂筆寫字, 但好多n1學校為左討好家長, 全部下學期已經開始連線架la 包括我女間學校, n1果時我搵左一日平時親自帶個女去參觀佢地上課情形, (吾係間間得私校一定得)先同主班傾下了解佢地小朋友上課情序, 去下洗手間&廚房參觀(乾淨如否好緊要的), 問下主任小朋友大喊,失控,打架搶玩具佢地會點處理, 將你小朋友經常發生d事問下佢地睇下佢地有咩方法處理, n1要求不是讀書, 我只想佢學會同人相處,同會禮讓同有規律,但不要相得那麼美滿,佢地得2歲炸 3歲k1就不同la, 要求要提高一點, 最好一條龍日後吾使麻, 師資好緊要,地方環境, (我不喜歡屋村大廈下面係學校, 焗住係入面玩, 球場要同人分, 不喜歡, 但教世軍&保良局就大多數係la, 無辦法佢地要資助所以搵地方一定要平, 政府有優惠的)教學方式(英文 or 中文教學, 傳統 or 活動教學) 親子活動&課外活動(有d學校是沒有課外活動的), 最重要一樣就係口碑& 佢到D小朋友多吾多新移民LAW(對不起不是討厭他們, 但真係有好多D野蠻一族係到架, 佢地細個吾識分邊D應講邊D應做架 )


禁止發言

積分: 4796


1668#
發表於 04-10-5 16:05 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1669#
發表於 04-10-5 16:21 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

真唔知希霖食緊"楊桃" !!!
點計9月BB"令些"為食 ? 一見到o野就塞入口.

pekkleyin :

要麻煩你今晚睇枝潤膚膏係咩牌子了 !
宜家你可有同皓維擦啊 ? ?-(


禁止發言

積分: 9659


1670#
發表於 04-10-5 16:24 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3239


1671#
發表於 04-10-5 16:45 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

IVY,
你講得好仔細, 我都冇諗過新移民呢方面, 我想問多些少野, 咁點知間學校多唔多新移民呢? 係咪問裡面的老師? 根據各方的資料, 咁我打算找樓下的n1, 但又怕好似你咁講會有新移民, 不過正係讀n1, 唔知好唔好呢? 同埋找k1時, 填form 裡會唔會有要填有冇讀過n1架, 咁對於我找k1時有影響嗎?

joey,
動態網頁特效
呢個特效都有好多野, 我找左個 "圖片及動畫特效" 裡的 "圖片由碎片組合" 呢個囉, 你試下整睇下得唔得, 我就係upload 後, 什麼都沒有呀? 即使連正係 icon 都冇, 好多景祐飛下飛下的相係咪要resize 架? annie 叫我有唔明白就問你喎!! :mrgreen:


洋房

積分: 338


1672#
發表於 04-10-5 16:46 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

ivy :

都係一句o者.你叫7919.唔好一9一9就得喇~哈哈
或叫pangpang.我係打9方.如要打7919就好麻煩!
你都係用QV.我會試下o架.
joey :
你咁快就叫我7919喇 ?!!!


大宅

積分: 1326


1673#
發表於 04-10-5 16:54 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

7919,

維維隻腳敏感, 醫生話要keep住搽, 唔係會痕, ok架! 我家姐話HKU嘅診所都係用呢隻膏, 我今晚睇完話你知!


禁止發言

積分: 9659


1674#
發表於 04-10-5 17:04 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1675#
發表於 04-10-5 17:14 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

曉晴, 今天你預著我老細不在我可以上黎同你傾下LA :mrgreen:

1) 點知間學校多唔多新移民呢?
i) 我比較坦白直接d, 就係學費平&屋村比較多d, 如果九龍塘學校&其它出名學校就比較少, 佢地好睇家抵架, 小朋友吾出聲喊到死都收架, 父母係有學識有家抵的話,收硬, 好黑暗架, (死以上個人見解下)重有你可以係小朋友返學放學時段去學校門口睇下咪知law, 有人接送架麻

2) 同埋找k1時, 填form 裡會唔會有要填有冇讀過n1架, 咁對於我找k1時有影響嗎?

i) k1, 填form係要填埋佢讀過d咩學校架, 有d連父母讀邊間學校, 教育程度, 邊行全部清清楚楚填落去架, 有無影響, 禁睇你讀邊間n1 la, 同埋考邊間k1 la,都係個句現家做人父母&小朋友真係慘, e+大家心態係細路要讀多d學多d, 越多越好, 無有怕, 吾怕執輸,吾好蝕抵呀 :-P
大家努力


禁止發言

積分: 4796


1676#
發表於 04-10-5 17:16 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


1677#
發表於 04-10-5 17:18 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Pekkleyin,
Please check pm. & 我想要一張維維獨照.你唔介意嗎?


ivy,
咁你講果個枕頭係咩"brand"呢?? thx!


大宅

積分: 3239


1678#
發表於 04-10-5 17:23 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

JOEY,
唔該你先!!

ivy,
死啦, 照你咁講, 我地住屋村o既, 咪找不到好學校? 我又唔使找九龍塘, 但又唔想找屋企樓下的! k1 我想找 第一城呀, 唔知得唔得呢


洋房

積分: 338


1679#
發表於 04-10-5 17:34 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

jeoy :

"公司今日好多野打, 又引唔住上bk." 真係辛苦哂你嘍~
阿台柱大人 !

pekkleyin:
0下!連你都..@@..ivy 你嘎嘎~~

Ivy:
你講到入幼兒園都咁恐怖! 噢.睇來我要為sophy鋪定路.
又要西牲好多嘍!各位媽咪加油!


洋房

積分: 338


1680#
發表於 04-10-5 17:41 |只看該作者

Re: 03~9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

今日唔知搞咩.sophy張大相擺唔上去.顯不了 ? ?-( ?-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo