媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3162


1661#
發表於 10-4-19 19:07 |只看該作者
原帖由 mimibooo 於 10-4-19 18:53 發表


大肚相係貴過bb相
8百幾蚊得20張,,真係好貴


仲要影果時覺得都幾求其
比我就唔會介紹d人去影
反而最近見到有間影得好靚架,仲可以住一晚酒店
不過成$3000
但就有相簿+百零張相law
大B仔0605 細B女1006


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


1662#
發表於 10-4-19 19:41 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-19 19:07 發表


仲要影果時覺得都幾求其
比我就唔會介紹d人去影
反而最近見到有間影得好靚架,仲可以住一晚酒店
不過成$3000
但就有相簿+百零張相law


studio 123我有個FD 影大肚相都話麻麻
又貴

STUDIO 123都唔係好PRO 0個隻好影大肚相


子爵府

積分: 11724


1663#
發表於 10-4-19 22:21 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-19 18:20 發表
咁若果帶佢出街食,佢又為唔為食呢?


都係好多野食兩啖就唔食,但係其實佢又為食,見親我食野都問我攞,但係就食得唔多囉。


子爵府

積分: 11724


1664#
發表於 10-4-19 22:22 |只看該作者
原帖由 mimibooo 於 10-4-19 18:22 發表
我個女都係細粒.....唔緊要
慢慢黎,咩都比佢食0的..睇下佢like 食`咩


你個囡應該都唔算細粒啦,睇佢都幾好肉喎~



子爵府

積分: 11724


1665#
發表於 10-4-19 22:32 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-19 18:24 發表
食野就冇太大進展...但就了解左佢多d,要學點教佢law,哈哈!
而家要tum佢,好難先令佢試新既食物,要好比心機同耐性,所以個心理學家要我自己改左d情緒先(因為我好急,冇耐性,易發皮4) ...


我依家都成日對阿仔發脾氣,有時都唔想o係阿囡面前咁惡鬧佢,但係唔惡佢又唔聽,真係好勞氣.....


子爵府

積分: 11724


1666#
發表於 10-4-19 22:33 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-19 18:32 發表
我想問係地兩個囡囡咪影studio123既??
你地有冇加$600要哂d相呀?有幾多張呀?


我都係total$688,有147張相。


子爵府

積分: 11724


1667#
發表於 10-4-19 22:37 |只看該作者
原帖由 mimibooo 於 10-4-19 18:33 發表
岩既...m記 遲早都會食
不過我亞仔就好0的,,冇特別成日扭計好m記
其實我地好近m記,,返home 都一定經過


我都好少帶阿仔去食,因為阿媽次次o黎我度都買俾佢食,但其實阿仔唔係特別鍾意食,次次都係食少少。反而有時會叫我買糖或者雪糕俾佢食,同埋同我一樣鍾意食朱古力。


子爵府

積分: 11724


1668#
發表於 10-4-19 22:42 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-19 18:50 發表
wa~~d bb相咁平咋
大肚就貴d
$888包20張
加$600就可以要番哂~
不過我果日影完覺得好一般
總之搵過另一間


嘩~原來要咁貴o架~
我上星期同阿囡影完,都有d後悔揀錯造型,仲要個攝影師同佢揀錯衫,其實最後兩個造型真係可以一張都唔要,不過都影左,費事慢慢揀,先要晒d相。


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


1669#
發表於 10-4-19 22:55 |只看該作者
原帖由 mikitten 於 10-4-19 22:42 發表


嘩~原來要咁貴o架~
我上星期同阿囡影完,都有d後悔揀錯造型,仲要個攝影師同佢揀錯衫,其實最後兩個造型真係可以一張都唔要,不過都影左,費事慢慢揀,先要晒d相。 ...



你呢間係邊道影呀..幾錢同幾多張


大宅

積分: 3162


1670#
發表於 10-4-20 14:43 |只看該作者
原帖由 mikitten 於 10-4-19 22:32 發表


我依家都成日對阿仔發脾氣,有時都唔想o係阿囡面前咁惡鬧佢,但係唔惡佢又唔聽,真係好勞氣.....

其實呢幾次帶個仔去到個心理學家度,都比佢地發現到我地兩公婆教仔又少少問題......每次佢地都會比d建議我,又會問下我平時點同佢相處....我都發覺原來我"惡"d對佢唔等於我唔"就"佢...原來我都好"就"佢......等佢好多時都話哂事!!!!可能都係我衰啦搞到佢愈來愈唔肯食野!!!!!
傾傾下仲比佢地發覺我情緒有d困擾,唔知係關大肚事定關我冇工返時....而家佢地開個file跟我呀~~~我一個月都要見佢地一次!
大B仔0605 細B女1006


大宅

積分: 3162


1671#
發表於 10-4-20 14:45 |只看該作者
我仲未睇相呀~~唔知會拎到幾多張相,我見有人話加左$600可以total拎到9x張相
但我同老公果日影左都唔知有冇9x張相
都有d後悔去123影
總之做下research先啦~~
大B仔0605 細B女1006


子爵府

積分: 11724


1672#
發表於 10-4-20 14:46 |只看該作者
原帖由 mimibooo 於 10-4-19 22:55 發表
你呢間係邊道影呀..幾錢同幾多張


o係尖沙咀,新開張做緊7折,$340包26張相,加$280就要晒全陪,埋單$620,佢話大約有150張。不過我覺得肋手好似冇123果D咁識氹小朋友,好多時都要我同攝影師做,同埋佢地係放BB地下影,唔似123咁o係個台上面,阿囡成日一放低就爬左去,個攝影師都未夠時間瞓低影,佢已經唔知去左邊........


大宅

積分: 3162


1673#
發表於 10-4-20 14:46 |只看該作者
原帖由 mikitten 於 10-4-19 22:21 發表


都係好多野食兩啖就唔食,但係其實佢又為食,見親我食野都問我攞,但係就食得唔多囉。


好好啦~~我叫佢食一啖都唔肯呀~~不過佢細個時都係唔為食就真既~~
大B仔0605 細B女1006


子爵府

積分: 11724


1674#
發表於 10-4-20 14:50 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-20 14:43 發表
其實呢幾次帶個仔去到個心理學家度,都比佢地發現到我地兩公婆教仔又少少問題......每次佢地都會比d建議我,又會問下我平時點同佢相處....我都發覺原來我"惡"d對佢唔等於我唔"就"佢...原來我都好"就"佢......等佢好多 ...


有心理學家跟下都好,話晒依家細B未出世。阿妹出左世後,我都覺我對阿仔惡左,成日都發脾氣咁,有D擔心對佢地兩個有唔好影響。可能返左學,都會o係D同學仔身上學到D曳野。以前阿仔細個時,我對佢好溫柔,所以佢細個都好乖,話兩句就聽,之後話唔聽,就變鬧,依家鬧都唔聽,下下要好惡,有時仲要打.....之後都唔知點教。


大宅

積分: 3162


1675#
發表於 10-4-20 15:01 |只看該作者
原帖由 mikitten 於 10-4-20 14:50 發表


有心理學家跟下都好,話晒依家細B未出世。阿妹出左世後,我都覺我對阿仔惡左,成日都發脾氣咁,有D擔心對佢地兩個有唔好影響。可能返左學,都會o係D同學仔身上學到D曳野。以前阿仔細個時,我對佢好溫柔,所以佢細個都好乖,話兩句 ...


佢地就覺得我對住個仔一家唔可以發脾氣先......所以而家都要禁住自己~
大B仔0605 細B女1006


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


1676#
發表於 10-4-20 16:29 |只看該作者
原帖由 janice_lau 於 10-4-20 15:01 發表


佢地就覺得我對住個仔一家唔可以發脾氣先......所以而家都要禁住自己~


好難唔發皮4,,唔發出黎仲辛苦,,唔係遲早個波爆得仲大
不過係我覺得...


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


1677#
發表於 10-4-20 16:33 |只看該作者
原帖由 mikitten 於 10-4-20 14:50 發表


有心理學家跟下都好,話晒依家細B未出世。阿妹出左世後,我都覺我對阿仔惡左,成日都發脾氣咁,有D擔心對佢地兩個有唔好影響。可能返左學,都會o係D同學仔身上學到D曳野。以前阿仔細個時,我對佢好溫柔,所以佢細個都好乖,話兩句 ...



我亞囝,由亞妹出世到而加都成日打佢..搶佢野玩
已經話唔聽..有時都要打下佢..又扭計多左


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


1678#
發表於 10-4-20 16:36 |只看該作者
原帖由 mikitten 於 10-4-20 14:46 發表


o係尖沙咀,新開張做緊7折,$340包26張相,加$280就要晒全陪,埋單$620,佢話大約有150張。不過我覺得肋手好似冇123果D咁識氹小朋友,好多時都要我同攝影師做,同埋佢地係放BB地下影,唔似123咁o係個台上面,阿囡成日一放低就爬左去, ...


可能都係太新既關係..好多野都standby 好
冇人地studio 123 做左禁多年..有0的經驗

都6百幾蚊..平少少...攪到我又想同妹妹影
不過妹妹都係扭計,,痴身


子爵府

積分: 11724


1679#
發表於 10-4-20 16:43 |只看該作者
原帖由 mimibooo 於 10-4-20 16:29 發表
好難唔發皮4,,唔發出黎仲辛苦,,唔係遲早個波爆得仲大
不過係我覺得...


係呀.....有時真係好忟,好聲好氣同佢講,佢好似當你冇到咁,唔激氣就假,好難唔爆....


子爵府

積分: 11724


1680#
發表於 10-4-20 16:47 |只看該作者
原帖由 mimibooo 於 10-4-20 16:33 發表
我亞囝,由亞妹出世到而加都成日打佢..搶佢野玩
已經話唔聽..有時都要打下佢..又扭計多左


我個仔都係,成日搶阿妹D野玩,有時又迫阿妹同佢玩,阿妹唔肯仲夾硬抱佢去,攪到阿妹喊晒。佢有時發脾氣,仲開始識攞阿妹o黎出氣添........


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo