kyleung 寫道:
Ada:
當時未識你喇!
我在32wks時"面部第七條神經麻痺",俗稱癱面症!
成塊左邊面唔郁得
驚到要屎!
睇左三個婦科,都係比類固醇我食
食左10日,都有improve到!
不過都唔係100%,所以生完之後去做針炙囉!
誰不知35wks幾就早產生左亞仔囉!!
你都唔好話唔緊張
一發病時,喊足一個星期呀!
kyleung 寫道:
Car Man :
小心亞女焗親呀!
依家小謙謙都係一件和尚袍,一件甲na衣,起身時加多一件厚背花�長袖外套仔
有時你真係要摸摸佢背脊有冇出汗呀!!
ck1656 寫道:
草本,
我都係咁同BB著衫, 但有時會摸到佢手仔凍凍地, 怕佢唔夠暖, 用埋包被/毛巾黎抱佢囉.
你地BB手仔會唔會有時凍凍地架?
[quote]
kyleung 寫道:
Car Man :
小心亞女焗親呀!
依家小謙謙都係一件和尚袍,一件甲na衣,起身時加多一件厚背花�長袖外套仔
有時你真係要摸摸佢背脊有冇出汗呀!!
kyleung 寫道:
你地都要小心dshoulder & neck,仲有手腕呀!!
餵下餵下,係唔覺架!!
kyleung 寫道:
依家20 oC就著成咁
10 oC / 8 oC 時點算?