懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 439


1661#
發表於 09-7-29 22:50 |只看該作者
唉....各位媽媽, 我呢兩日暈到冇曨心機上網....好辛苦, 之後個friend叫我煲下紅"早", 之後焗下再飲, 行氣活血, 就冇咁暈架勒, 我飲左兩日, 今日開始有效, ok好...


別墅

積分: 521


1662#
發表於 09-7-29 23:00 |只看該作者
下次我一定唔會再睇盧佩雲, 其實我已經book咗8月中睇陳帆, 如果唔係要confirm預產期我都諗住唔去架啦, 而家冇法啦...

原帖由 circlef 於 09-7-29 12:49 發表
嘩,咁又真係好差播~~~ 但你睇咗佢阿b有心跳,我覺得你唔水咁快睇多個,因為我諗結果都差唔多!不過以咁的經驗,你都係搵另一個睇啦 (下次)~~


大宅

積分: 2978


1663#
發表於 09-7-29 23:06 |只看該作者
szetoszeto.
多dRELAX自己.
我諗呢度好多人會支持你,
雖然我未知自己是否BINGO,HEHE我仲未去驗孕,因為都係遲左3日.我都想等多陣睇下會否食炸胡. . .
你而家第幾個月呀?

kATYMAMAMA, 多謝你, 如果真係BINGO會多d問你地野, HEHE


原帖由 szetoszeto 於 09-7-29 19:35 發表
我都係超高齡40喇!你都好d吖!有個女10y
我先係第一胎咋! 所以都有d擔心


別墅

積分: 521


1664#
發表於 09-7-29 23:09 |只看該作者
嘩! 唔係呀你咁勇, 我都好想食呀, 我只係食過薯片, 魚生同雪糕我真係超想食呀, 但係真係唔敢呀, 好驚因為第1胎(D人都唔比我食)...

原帖由 oh_baby 於 09-7-29 21:23 發表


我啱啱相反,我上一胎同今胎都係成日肚疴,係唔去唔得個隻,可能我咩都食,因為雪糕,紅豆涼粉,薯片,魚生,凍嘢都有食!忍唔到口!


別墅

積分: 806


1665#
發表於 09-7-29 23:19 |只看該作者

回覆 4# ioltam 的文章

add oil a...試下飲紅棗煲黨篸la....^0^


別墅

積分: 1909


1666#
發表於 09-7-29 23:32 |只看該作者
等我都煲D黑豆紅棗先, 好補血架! 呢幾日我都暈啊!
原帖由 ioltam 於 09-7-29 22:50 發表
唉....各位媽媽, 我呢兩日暈到冇曨心機上網....好辛苦, 之後個friend叫我煲下紅"早", 之後焗下再飲, 行氣活血, 就冇咁暈架勒, 我飲左兩日, 今日開始有效, ok好... ...


洋房

積分: 221


1667#
發表於 09-7-30 01:00 |只看該作者
原帖由 oh_baby 於 09-7-29 21:23 發表


我啱啱相反,我上一胎同今胎都係成日肚疴,係唔去唔得個隻,可能我咩都食,因為雪糕,紅豆涼粉,薯片,魚生,凍嘢都有食!忍唔到口!


其實我都好鍾意食呢 d 野,但係我姑仔就再三叮囑我要戒清d。因為佢開頭都無食,但馱到8個月時,諗住可以食下d涼野,尤其係忍左好耐ge雪糕同魚生.........然後過左無耐就驗到有李斯特菌同大腸桿菌.........但係好彩bb出世無感染到,但係bb留左10日e醫院觀察,其間每日都要打好多枝針,隻小小既手比d針拮到瘀晒.........搞到我姑仔心都up埋,成日喊......聽完呢件事後,我都會乖d.......

8w1d 19.6mm    10w3d 45.1mm
11w3d(12w1d)5.91cm囝囝
14w 83.3mm BPD29.4mm FL13.6mm


男爵府

積分: 6042

醒目開學勳章


1668#
發表於 09-7-30 01:31 |只看該作者
我昨日再照,都係照唔到bb,得胎囊,真係好擔心呀


大宅

積分: 2154


1669#
發表於 09-7-30 07:54 |只看該作者
你呢個分享好好!各位mama要乖D啦!
原帖由 ladyga 於 09-7-30 01:00 發表


其實我都好鍾意食呢 d 野,但係我姑仔就再三叮囑我要戒清d。因為佢開頭都無食,但馱到8個月時,諗住可以食下d涼野,尤其係忍左好耐ge雪糕同魚生.........然後過左無耐就驗到有李斯特菌同大腸桿菌.........但係好彩bb ...


男爵府

積分: 9674


1670#
發表於 09-7-30 09:40 |只看該作者
我都有睇呀
連小s n年前出嗰本小s懷孕日誌都睇埋
原帖由 jcatcat 於 09-7-29 14:15 發表


我都睇咗...真係好有同感~


男爵府

積分: 9674


1671#
發表於 09-7-30 09:44 |只看該作者
嗰次無去啦,因為做完手術要坐月咁坐
不過黎緊十月都有兩三單呀,我就唔信咩相沖嗰啲,不過固然都要問下人地介唔介意
不過就算係我諗我都係去觀禮算啦,飲到咁夜都好攰
原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 12:20 發表
係ar...係ar...
好在我d朋友都信得過...
不過, 佢o地話俾我知有好多人問佢我係o米bingo...(因為有1個朋友搵我做姊妹係我同事)
其實, 係人都知唔講得...遲d妳o米知law....

咁妳有無去飲....??
我都諗緊去唔 ...


別墅

積分: 672


1672#
發表於 09-7-30 09:46 |只看該作者
Hi szetoszeto,

姊妹大家努力


原帖由 szetoszeto 於 09-7-29 19:35 發表
我都係超高齡40喇!你都好d吖!有個女10y
我先係第一胎咋! 所以都有d擔心


男爵府

積分: 9674


1673#
發表於 09-7-30 09:46 |只看該作者
我尋日終於話左比一個fd知,佢話我放成兩星期sick leave唔講都估到咩事,見我唔講就費事問住
但係最搞笑原來我班fd早幾個月已經誤以為我有左,但係一路都無人向我求證,佢地又幾忍得
我班同事咁識做就好,未有時已經三日唔埋兩日問我係咪有左~~
原帖由 yenyenBB 於 09-7-29 12:20 發表
係ar...係ar...
好在我d朋友都信得過...
不過, 佢o地話俾我知有好多人問佢我係o米bingo...(因為有1個朋友搵我做姊妹係我同事)
其實, 係人都知唔講得...遲d妳o米知law....

咁妳有無去飲....??
我都諗緊去唔 ...


男爵府

積分: 9674


1674#
發表於 09-7-30 09:47 |只看該作者
你而家幾多week呀?
原帖由 twinky628 於 09-7-30 01:31 發表
我昨日再照,都係照唔到bb,得胎囊,真係好擔心呀


別墅

積分: 672


1675#
發表於 09-7-30 09:54 |只看該作者
Hi pudding71

祝妳快快知道結果 , 大家一起傾吓



原帖由 pudding71 於 09-7-29 23:06 發表
szetoszeto.
多dRELAX自己.
我諗呢度好多人會支持你,
雖然我未知自己是否BINGO,HEHE我仲未去驗孕,因為都係遲左3日.我都想等多陣睇下會否食炸胡. . .
你而家第幾個月呀?

kATYMAMAMA, 多謝你, 如果真係BINGO會多d問 ...


複式洋房

積分: 241


1676#
發表於 09-7-30 09:59 |只看該作者
我覺得懷孕中期同後期食適量魚生同雪榚都無問題
只要去比較有質素o既壽師店同雪榚店就ok!
軟雪榚就唔好食啦, 比較多菌
其餘食物只要唔好太涼, 其實都ok
我上一胎魚蝦蟹同鵝都有食
最後3個月仲勁食扒, 因為醫生話BB偏細, 要多D蛋白質
BB出世到而家皮膚都無問題
我唔飲奶, 但係BB皮膚都好白
反而有D媽媽戒口太清, BB皮膚都唔好
我之前都有寫過, 叫其他媽媽唔好飲咁多奶, 其實真係無必要, 同埋好多致敏原
如果你地有睇星期二檔案, 都知道有媽咪飲奶太多, 攪到BB勁敏感, 飲人奶都唔得, 最後媽咪要戒飲奶, BB就好番
鼓勵大家第日bb出世餵人奶, 雖然頭幾個月真係好辛苦, 但3個月後就好easy!

原帖由 橫濱女 於 09-7-30 07:54 發表
你呢個分享好好!各位mama要乖D啦!


大宅

積分: 2978


1677#
發表於 09-7-30 10:00 |只看該作者
我剛去了診所驗,真係Bingo左呀. . .
不過要幾多個weeks先好BOOK睇C+呢?
我好感恩呀, 希望今次俾多次機會我做媽咪啦.
話時話, 我講吾講得俾我家姐知? 因為我夜晚如果要煮埋飯就可能好夜先食到. 如果同我屋企人講,佢地可以照顧下我飲食.



原帖由 katymamama 於 09-7-30 09:54 發表
Hi pudding71

祝妳快快知道結果 , 大家一起傾吓


複式洋房

積分: 241


1678#
發表於 09-7-30 10:16 |只看該作者
梗係講得啦!
等大家為你開心下!

原帖由 pudding71 於 09-7-30 10:00 發表
我剛去了診所驗,真係Bingo左呀. . .
不過要幾多個weeks先好BOOK睇C+呢?
我好感恩呀, 希望今次俾多次機會我做媽咪啦.
話時話, 我講吾講得俾我家姐知? 因為我夜晚如果要煮埋飯就可能好夜先食到. 如果同我屋企人講,佢 ...


別墅

積分: 672


1679#
發表於 09-7-30 10:22 |只看該作者
pudding71,

恭喜妳

如果已第一日(M come) 咁今天是第幾日呀 ???

我因為私家及東區尤德都有登記。

我自己係私家第8週先去, 剛剛聽到 BB 心跳及黑色閃吓閃吓心, 後來醫生講我bb 只得6週, 因而排卵計算, 有時候太早沒有用, 看不見。

但如果這段時間見有流啡, 就要即刻看醫生。

我就沒有怕, 因為家人或朋友知道會多 D 關心, 不要擔心胎兒成長, 上天已安排地上產業(只 BB ) 給妳,妳就好好管理


原帖由 pudding71 於 09-7-30 10:00 發表
我剛去了診所驗,真係Bingo左呀. . .
不過要幾多個weeks先好BOOK睇C+呢?
我好感恩呀, 希望今次俾多次機會我做媽咪啦.
話時話, 我講吾講得俾我家姐知? 因為我夜晚如果要煮埋飯就可能好夜先食到. 如果同我屋企人講,佢 ...

[ 本帖最後由 katymamama 於 09-7-30 10:35 編輯 ]


男爵府

積分: 9674


1680#
發表於 09-7-30 10:26 |只看該作者
我都覺得凡事適可而止ok,唔駛真係戒到無啖好食
影響媽咪心情就唔好啦~~~
我諗我過左三四個月穩定少少都會比自己過下口癮
原帖由 kk101 於 09-7-30 09:59 發表
我覺得懷孕中期同後期食適量魚生同雪榚都無問題
只要去比較有質素o既壽師店同雪榚店就ok!
軟雪榚就唔好食啦, 比較多菌
其餘食物只要唔好太涼, 其實都ok
我上一胎魚蝦蟹同鵝都有食
最後3個月仲勁食扒, 因為醫生話BB偏 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo