嬰兒醫護

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6514


1661#
發表於 05-5-13 11:32 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......


小心女人,
我都等朗朗食多幾個月先再諗轉.

[quote]
小心女人 寫道:
LongBMa,
我打算等Cyrus B一歲半至同佢轉3號奶粉!你呢?[quote]
LongBMa 寫道:
ALL ma ma,
我諗住等朗朗出多幾隻牙先俾飯佢食.不過我地食飯時.佢緊要埋來食埋一份.咁未俾少少飯佢食


男爵府

積分: 6514


1662#
發表於 05-5-13 11:35 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

dad&mom,
唔好難過啦,收拾心情.依家bb係你開心原動力.加油.


男爵府

積分: 6514


1663#
發表於 05-5-13 11:37 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

如呢度冇人需要.
我去第二度問


大宅

積分: 3342


1664#
發表於 05-5-13 11:51 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

dad&mom,
對了, 換一個甬度, 你/我們因此更加要珍惜身邊人呢 !
介尿片 ? 未呀, 我好lazy, 連bb大大都未train, 唔好話介片


LongBMa 寫道:
dad&mom,
唔好難過啦,收拾心情.依家bb係你開心原動力.加油.

No worry be happy


大宅

積分: 3342


1665#
發表於 05-5-13 12:02 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

bigtabo,
嘻, 我都好明白你feeling, 軒軒由出世至今發展都係嘜都慢過人, 試過去健康院test, 姑娘重話佢唔合格, 要見醫生呢 !!而家都叫做好d, 不過重係慢架 !!

咁我唯有刻意d 去train 佢, 同正如小心女人話, 俾佢見多d其他bb 係有用架, 果時其他bb全部識企, 軒軒未, 有一次見到一個同樣大的bb可以周圍企, 果日軒軒都好似冇嘜反應, 但過左幾日, 佢冇那那自己企起身, 重要係企番果日個bb女企過的位置...... 所以我覺得有用架 !!

唔使太擔心, 其實個個bb發展有唔同, 你try to 陪佢玩多d, 有用架, 可以從遊戲中學習 :lol:
No worry be happy


大宅

積分: 2268


1666#
發表於 05-5-13 12:22 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

longbma, Katiebbmama,
方便, 我有用![quote]

LongBMa 寫道:
如呢度冇人需要.
我去第二度問


大宅

積分: 2268


1667#
發表於 05-5-13 12:24 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

kyy,
等我試你方法整意粉比小晴食, 不過等佢食野好番d先!


大宅

積分: 2268


1668#
發表於 05-5-13 12:27 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Shan,
請check PM


男爵府

積分: 6514


1669#
發表於 05-5-13 12:32 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn ,
咁我15/5俾你啦.


大宅

積分: 2745


1670#
發表於 05-5-13 12:45 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,

睇見你長編大論, 不過右真係好有道理.
每個bb都唔同, 緊有一方面好好, 但另一方面唔好架la.
好似我bb食野一向問題多多, 到e+佢都未試過自己拿水飲 (因為比佢自己拿, 佢會當玩具玩, 唔會飲)呢2日右唔肯飲早奶 .....
但係佢可以自己sleep, 一訓大天光 (不過就夜訓law. 11:30)

"不過每次唔開心, 就一陣好, 不要keep going on."---我都好同意.

小心女人,

我由5月起已轉已由a+#2 轉去惠氏#3, 佢爸爸話惠氏出名係肥仔milk, 想谷肥亞女wo.

我都未幫佢誡尿片呀 :-(


男爵府

積分: 8147


1671#
發表於 05-5-13 13:05 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

dad&mom,
希望你回復返心情, 加油,振作, 我地依度全部姊妹都支持你架!我地一齊努力啦!
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 2268


1672#
發表於 05-5-13 15:13 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Sweet2004,
你睇我長篇大論, 就知小晴幾令我氣忿! 我天天都對住個天講, 希望佢食得, 痾得, 訓得, 點知3樣都唔合格! :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 8147


1673#
發表於 05-5-13 15:58 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn,
你有無試過餵晴晴食粥時, 自己食啖先,仲要扮晒好好味錦(要好浮誇),吸引佢注意, 因為小朋友對大人食既野特別有興趣D! 有時Cyrus B唔肯飲水,我就會用杯飲, 仲要係我飲一啖,跟住“鞋”一聲,好似好正錦,跟住佢就會好唔底得, 搶住又要飲! :mrgreen:
李家兩條King - 大哥哥Cyrus B, 細佬佬Ryan Lee, 都係爹爹媽媽既心肝寶貝, 得閒入黎我地網頁look look啦!


大宅

積分: 3342


1674#
發表於 05-5-13 16:41 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

小心女人,
我都想軒軒真係咁乖, 不過好難啦 !! 佢都係唔會用spoon 架, 佢心情好時會拿起spoon 食下(係食隻spoon, 唔係食物) , 但通常都係把spoon掉落地 !! 至於食, 佢就好有興趣, 會用手拿d飯同菜食, 重食得好happy, 不過食到咁上下, 個dish 差不多冇晒野食, 佢就會開始玩個dish, 把dish 反轉再 反轉, 最後都係掉落地架 !!

我睇書話最好俾bb一同食飯, 等佢覺得自己係一家人, 至於用手食, 係呢個age, 都係正常冇問題, 所以我都會keep住俾佢同我地一同食飯 , 我亦都真係覺得佢係好開心架

[quote]
小心女人 寫道:
kyy,
軒軒好叻喎,你比D
No worry be happy


大宅

積分: 2745


1675#
發表於 05-5-13 16:50 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tulipgdn 寫道:
Sweet2004,
你睇我長篇大論, 就知小晴幾令我氣忿! 我天天都對住個天講, 希望佢食得, 痾得, 訓得, 點知3樣都唔合格! :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


tulipgdn,

哈! 所以你e+變得好有愛心+毅力+偉大+EQ高, 大家一齊努力呀

但你要諗下你亞b可愛面: 笑容, 得意舉動, 一天天的進步同長大 你右會麥煩腦都唔記得la.


longbma,

long long個樣好似幾好肉bor


大宅

積分: 2708


1676#
發表於 05-5-13 17:10 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Dad & mom,
Hello!
I can understand what u feel as I also lost my papa. :cry: The time when she is still inside the Hospital must be the most sadness days for u & your family! :-(
How old is your mama?
Don't be too upset! I quess she is now in a place where there are full of happiness, joyful but without worries!
Hope you can recovery from the sorrow soon!
May God bless u N your family! Take Care!


男爵府

積分: 6514


1677#
發表於 05-5-13 17:11 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

sweet2004,
佢笑e 起


大宅

積分: 2708


1678#
發表於 05-5-13 17:30 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

tp,
Don't be so angry & worry about Ching Ching la! As what I heard from u here, I feel Ching Ching is a active, smart, eager to learn (curious), intelligent & quite "good" "fire" bb :mrgreen: . She is more than Ok wow~! Try not to make youself too nervious with it la, Ching Ching can notice the change of your mooding and your feels, you know la~, it is not really very good for her ma! You also want her to be a happy bb, right? Try your best and the rest just leave it to God and take it easy la!
You see, My Michelle had her first teeth at her 11 mos only and until now She still don't know how to walk :wink: ...but for me I never give myself "pressure", the most important is they are healthy and active ma!


大宅

積分: 2708


1679#
發表於 05-5-13 17:35 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

longbma,
Long long gain weight ?
He really looks quite "fat" in the new photo ar! :mrgreen:
How many teeth he have now?


男爵府

積分: 6514


1680#
發表於 05-5-13 17:44 |只看該作者

Re: bb五個月左右的媽媽入來傾下計 (再續 - 現已八個月啦)......

Milka,
He has not gain weight. He only 20lbs (16/4)
and two teeth. So many food still cant eat.
When we eating food, he will look at us and shown us he was really want to eat. 好慘咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo