跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8810


1661#
發表於 05-1-26 11:39 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563
你唔好咁啦
我都知會好失落架啦
因為以前我都試過
563111 寫道:
校長:你要知我係咁上下啦, 我又冇心情呢 :-(


子爵府

積分: 12712


1662#
發表於 05-1-26 11:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

我都唔想架, 我琴晚先喊完黎咋
Christy 寫道:
563
你唔好咁啦
我都知會好失落架啦
因為以前我都試過[quote]
563111 寫道:
校長:你要知我係咁上下啦, 我又冇心情呢 :-(
[/quote]


伯爵府

積分: 17567


1663#
發表於 05-1-26 11:51 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563
我都好明白你的心情,我未做全職媽媽之前份工都係做了十一年,個個同事對我好好,我係因為要湊仔先唔做的,走的時候我都好唔想走,我係走的時候不停教新人,個個都頂唔順做了一段時間就走啦,講完佢地又走,又要再講,我的離職日期一拖再拖,之後我真的要走啦,佢地都未請到人,我走的時候真係好唔捨得呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8810


1664#
發表於 05-1-26 11:57 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

唔好喊啦
做咩要喊喎
教得太辛苦定係真係唔想唔做野呀
563111 寫道:
我都唔想架, 我琴晚先喊完黎咋[quote]
Christy 寫道:
563
你唔好咁啦
我都知會好失落架啦
因為以前我都試過[quote]
563111 寫道:
校長:你要知我係咁上下啦, 我又冇心情呢 :-(
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 8096


1665#
發表於 05-1-26 11:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563, wing,
你地咪好伙計啦~
我公司以前個所謂伙計, 話要走, 123將d公司資料偷走呀...仲枉論佢會教d野俾新人(我)呀! :evil: :evil: :evil:


子爵府

積分: 12712


1666#
發表於 05-1-26 12:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

唔知點講啦, 我覺得阿頭PLAN得唔好囉, 大家都辛苦, 我喊完之後舒服左好多啦
Christy 寫道:
唔好喊啦
做咩要喊喎
教得太辛苦定係真係唔想唔做野呀[quote]
563111 寫道:
我都唔想架, 我琴晚先喊完黎咋[quote]
Christy 寫道:
563
你唔好咁啦
我都知會好失落架啦
因為以前我都試過[quote]
563111 寫道:
校長:你要知我係咁上下啦, 我又冇心情呢 :-(
[/quote][/quote][/quote]


伯爵府

積分: 15560


1667#
發表於 05-1-26 12:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁正~~~
咁你有無咀咀佢呀???

gemini 寫道:
早晨~~
cc,
我同你一樣, 尋晚老公一返到屋企我就訓, 都無理到佢地兩個, 老公重同我洗埋d碗


伯爵府

積分: 15354


1668#
發表於 05-1-26 12:59 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563:
咩事???? 條友蝦你呀????

做咩你上得黎既...?

我依家食野先...


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


1669#
發表於 05-1-26 13:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂
亞囝有冇進步到呢


伯爵府

積分: 18746


1670#
發表於 05-1-26 13:45 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


伯爵府

積分: 18746


1671#
發表於 05-1-26 13:48 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

kiu媽,
我要灰色呀,colour係0058,你有冇呀???
kiu媽 寫道:
奀媽~
我有ONLINE21呀!妳要咩色呀?
妳織緊乜呀?


伯爵府

積分: 15354


1672#
發表於 05-1-26 14:10 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

99 now~


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 18746


1673#
發表於 05-1-26 14:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院


大宅

積分: 3484


1674#
發表於 05-1-26 14:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽~~
我無灰色online21呀~
妳爭幾多冷呀?不如妳間其它色落去啦,例如將兩隻袖間色0丫~~


男爵府

積分: 8810


1675#
發表於 05-1-26 14:22 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

KIU 媽
你唔係三點先至起身咩
咁早你個honey call 左你啦


伯爵府

積分: 15354


1676#
發表於 05-1-26 14:22 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

少少啦...
不過好like一路食一路瞓呀... 搞到我都冇覺好瞓
Christy 寫道:
可樂
亞囝有冇進步到呢


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


伯爵府

積分: 15354


1677#
發表於 05-1-26 14:25 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

請教各位有囝囡既姊妹, 點樣可以改善bb一路食9一路瞓既習慣呀
亞囝佢又要喊肚餓, 但係開左9比佢, 食唔夠半安就瞓, 亨奶樽都唔醒, "嬌"佢個咀都冇用... 一餐9分幾次食, 4個鐘一餐可以食左2粒鐘... 咁點算好呀


































17/1~2.81kg;17/2~3.41kg;18/3~5.5kg;29/4~7kg;30/5~7.53kg;17/6~8.1kg;22/7~8.8kg;31/8~9kg;30/9~9.4kg;28/10~9.7kg;29/11~10.3kg;30/12~10.9kg;16/1~10.8kg;28/2~11.3kg;31/3~11kg;30/4~11kg;31/5~12kg;30/6~12kg;17/7~12kg;30/8~12kg21/9~12.7kg;27/10~13kg;29/11~13.5kg;2/1~13.5kg;28/2~13.5kg;13/4~13.25kg


男爵府

積分: 8810


1678#
發表於 05-1-26 14:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

慢慢黎啦
唔好急,總會有進步既
尋晚有冇喊到拆天呢
可樂 寫道:
少少啦...
不過好like一路食一路瞓呀... 搞到我都冇覺好瞓
[quote]
Christy 寫道:
可樂
亞囝有冇進步到呢
[/quote]


大宅

積分: 3484


1679#
發表於 05-1-26 14:26 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

校長~~
我十一點就俾我阿姨嘈醒左喇~ :cry:


大宅

積分: 3484


1680#
發表於 05-1-26 14:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可樂~~
我諗大部份BB都會係食食0下又訓著左的,妳唔駛話克意要改左佢呢個習慣的!妳只要一路餵佢食奶時,一路同佢傾0下計仔,同埋妳用0下手指甲"亨"0下個奶樽,等有D聲音佢又醒醒0下迷迷網網咁食架喇~~ :lol: :lol: :lol: :lol:
最緊要係妳自己要放鬆D,咁樣唔覺唔覺BB好快就大,好快就識得自己"畢"飯食架喇!!!
努力啊!!!加油!!!!!支持妳!!!!!! :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo