跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2919


1661#
發表於 09-11-17 20:57 |只看該作者
yes..us disney 早排俾買左bb 教育vcd 既人退款. 因為research 講左對小朋友無教育用處
原帖由 彩媽 於 09-11-17 19:16 發表

係呀~!有好多報導同研究都話睇TV對BB/小朋友都係無好處架~!


男爵府

積分: 6009

好媽媽勳章


1662#
發表於 09-11-17 21:01 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-17 20:53 發表
我二邊岩岩泵左 14 安...

你一次 = 我兩次
超羨慕 !


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1663#
發表於 09-11-17 21:09 |只看該作者
原帖由 jaysonmama 於 09-11-17 21:01 發表

你一次 = 我兩次
超羨慕 !
我谷左6個幾鐘架...平時我 7-9 安架咋...


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1664#
發表於 09-11-17 22:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1665#
發表於 09-11-17 22:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1666#
發表於 09-11-17 22:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1667#
發表於 09-11-17 22:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1668#
發表於 09-11-17 22:38 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:26 發表

今日中午C6話開支奶俾個仔食喎~!我咪話囉~!一開奶就以後都餵奶粉5好餵人奶啦~!
C6 佢真係隨心所欲.鐘意點就點. 都話5餵好快無奶出.
我都唔明, 奶又唔洗佢泵, 又唔洗佢谷...叫佢坐枝奶者....有幾難呀???


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1669#
發表於 09-11-17 22:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1670#
發表於 09-11-17 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1671#
發表於 09-11-17 22:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1672#
發表於 09-11-17 22:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2919


1673#
發表於 09-11-17 23:11 |只看該作者
妹妹之前食左. 無咩lau, 係呆左少少..... hoho!
原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:40 發表

未食呀~!呢個星期會去食呀~!


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1674#
發表於 09-11-17 23:15 |只看該作者
原帖由 彩媽 於 09-11-17 22:44 發表

我老公5係坐奶問題。而係個仔扭~我叫佢抱住一陣,等我PUMP5-10分鐘先俾亞仔埋身食。佢5耐煩5想抱~!
我老公平時都ok, 但佢一眼訓, 佢就唔肯抱個囝, 寧願由佢喊2個鐘佢都唔願起身抱..成日話[成日扭計, 喊攰左就會自己訓]......你自己懶唔肯起身就唔肯起身啦.....我頂返佢一句[你細個時唔扭既? 你唔喊既? 有邊個唔扭抱? 你亞媽都話你細個要抱24小時啦].....


禁止訪問

積分: 3887

陪月勳章


1675#
發表於 09-11-18 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10982


1676#
發表於 09-11-18 05:40 |只看該作者
原帖由 我係好媽媽 於 09-11-17 19:14 發表
你老公都好好啦......

幫我問下你同事點樣20分鐘泵10安...我泵左半個鐘左邊胸, E+ 仲繼續出緊奶呀...7安幾啦....


佢用兩個swing組成雙泵...
我估你一改用雙泵..即刻好澎湃...
食好多飯...飲好多水...
佢幾乎全泵...
兒子放在媽媽家...
放工後去湊一陣..
夜晚回家
都唔明點解咁多....

最勁係佢細細粒...又唔係胸特別大..
兒子出世八磅半...四個月就八公斤...
全人奶都可餵到bb超重...
一路超重...
佢話無符...

我咩都請教佢...
佢好謹慎...又好人...


子爵府

積分: 10982


1677#
發表於 09-11-18 05:54 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-17 19:05 發表


右邊插落機度既膠喉位...
唔係鬆...已好實..
我要拔掉它,再用手指店一店個洞...
佢才有吸力...


人買奶泵我買奶泵..
買著個pk既
我真係想講粗口...
今早又泵唔到...
又要用手指店一店個插口...
好驚返工突然神左...

都唔夠一個月...
xyz:-(


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1678#
發表於 09-11-18 07:29 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 05:40 發表


佢用兩個swing組成雙泵...
我估你一改用雙泵..即刻好澎湃...
食好多飯...飲好多水...
佢幾乎全泵...
兒子放在媽媽家...
放工後去湊一陣..
夜晚回家
都唔明點解咁多....

最勁係佢細細粒...又唔係胸特別大.. ...

打孖泵真係會多咁多奶......
我都係差不多全泵, 一日有時只得一次比飯飯啜下氹下佢等佢仲記得我係邊個咋..
人地話, 胸大先冇奶呀, 胸細先多奶喎.........


侯爵府

積分: 21324

好媽媽勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


1679#
發表於 09-11-18 07:30 |只看該作者
原帖由 hachaimami 於 09-11-18 05:54 發表


人買奶泵我買奶泵..
買著個pk既
我真係想講粗口...
今早又泵唔到...
又要用手指店一店個插口...
好驚返工突然神左...

都唔夠一個月...
xyz:-(
唔好炆...有冇得換貨呀? 買左唔係好耐咋喎.....


侯爵府

積分: 22002


1680#
發表於 09-11-18 07:38 |只看該作者
我阿b當日就冇扭計,不過第二日就扭啦,你要時時刻刻留意阿b既體溫呀!!!!

原帖由 kwaishum 於 09-11-17 15:46 發表
你地bb打左第二次針未?會唔會打完果幾日好扭計。今日去左打兩支針,左右脾各一支。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo