單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1661#
發表於 10-3-13 14:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1662#
發表於 10-3-13 14:34 |只看該作者
係啦,見你琴日都問過,佢地又唔知係咪睇唔到呢??
你有無問SASA呀,你地有聯絡開架
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:32 發表



我有呀..........我今日12:00打比佢, 佢冇聽, 我估佢未起身掛, 佢有個女女ga...同ikle果個女差唔多大....

我有好多飛嘛

我估係 優先場 果類.......

明天2:10......... ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1663#
發表於 10-3-13 14:36 |只看該作者
我諗我閉D啦,太陽收工我都唔出街呀
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:34 發表



佢除左伴我之外, 24hr在家...
住kln tong...出沒地方只有mk, kln tong, ssp 同我家....


你閉d 定 佢閉d......

佢黃昏時間, 太陽伯伯收工先會出街...


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1664#
發表於 10-3-13 14:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1665#
發表於 10-3-13 14:42 |只看該作者
吓,原來你問我架,仲以為你都知我唔會去,只係問其他人,無覆你添
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:38 發表



冇....特別問ar

因為係大人戲...唔太arm小朋友睇...

小朋友可能會 悶!!!


見你自由身, 咪問你lor....


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1666#
發表於 10-3-13 14:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1667#
發表於 10-3-13 14:45 |只看該作者
我地搞唔洗律師架,因為我地無嘢爭,去灣仔家事法庭搞,連律師都慳番!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-13 12:45 發表

到宜家我個同事同律師都未覆我~
講真我真係好想換過第二個律師~
就算宜家比我搵到佢又點喎?!
我心入面都有條刺啦!! 又點會覺得佢幫到我丫!! 我寧願佢唔好比我搵到~
咁你o個個搞離婚唔係搵佢搞o架?!
宜家我都有律師, ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1668#
發表於 10-3-13 14:45 |只看該作者
我驚會令你失望囉
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:44 發表



我鐘意撩D自閉人士去玩GA...


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1669#
發表於 10-3-13 14:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1670#
發表於 10-3-13 14:51 |只看該作者
聽日呀,去邊度睇架???等我問下奶媽有無興趣先!!ikle去唔去呀....
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:32 發表



我有呀..........我今日12:00打比佢, 佢冇聽, 我估佢未起身掛, 佢有個女女ga...同ikle果個女差唔多大....

我有好多飛嘛

我估係 優先場 果類.......

明天2:10......... ...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1671#
發表於 10-3-13 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1672#
發表於 10-3-13 14:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1673#
發表於 10-3-13 14:54 |只看該作者
今朝喺我忙碌緊嗰時,我ex-99打電話比我,話今日入嚟屯門喎,依家佢同囡囡玩緊!
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:49 發表


ME 2

你唔係忙緊湊女咩
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1674#
發表於 10-3-13 14:55 |只看該作者
咁呀,等我一陣揾下奶媽問下先.....(但係頭先揾咗佢個幾鐘都揾唔到佢,佢應該瞓死咗!!)
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:53 發表



奧海城 2:10PM 

我諗 張學友 + 湯唯應該都OK 掛...
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1675#
發表於 10-3-13 14:55 |只看該作者
我知你想我好嘅,不過暫時無乜興趣囉,你地玩得開心D啦

咁你要對住兩個自閉人咪好咩囉
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-13 14:52 發表


唔會.......我又唔係要改變你

有野玩叫你之嘛.....


我打算星期三去東涌一日遊AR 
有興趣嗎?

1/4 約左我話果個自閉FD入愉景灣,有興趣又可以一齊...你可以一次結識2位自閉人士TIM... ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1676#
發表於 10-3-13 14:58 |只看該作者
咁佢都仲算對囡囡好喎
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 14:54 發表
今朝喺我忙碌緊嗰時,我ex-99打電話比我,話今日入嚟屯門喎,依家佢同囡囡玩緊!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1677#
發表於 10-3-13 14:58 |只看該作者

原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-13 14:55 發表
咁呀,等我一陣揾下奶媽問下先.....(但係頭先揾咗佢個幾鐘都揾唔到佢,佢應該瞓死咗!!)


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1678#
發表於 10-3-13 15:00 |只看該作者
都無人理佢架,ex-62唔理佢,2個仔又唔理佢,之前都一個月返去探下佢地2老,但係呢排真係唔得閒,有時間都想休息下,先無去咋!!(佢地又住到勁遠,大埔喎!)
原帖由 wayso 於 10-3-13 14:58 發表
咁佢都仲算對囡囡好喎
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1679#
發表於 10-3-13 15:01 |只看該作者
笑咩啫....你唔係笑奶媽呀!!
原帖由 wayso 於 10-3-13 14:58 發表
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1680#
發表於 10-3-13 15:01 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-13 14:21 發表
所以有時D野都要靜雞雞做好D
好耐無執,執吓都係嘅
係呀,仲要入到屯門添噃

靜雞雞我又唔想, 因為我都唔想佢靜雞雞咁做左o的野而我唔知囉!!
頭先 send 左個 sms 同佢講我真係好想開 fb, 佢覆返我, 講左佢憂慮o既野, 之後就話我咁大個人自己決定咁話喎!!
其實我覺得佢憂慮得太多囉!! 唸得太多喇!!
你入屯門好快o者!! 一車到~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo