跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


1661#
發表於 10-4-27 23:31 |只看該作者
多謝各位EE的祝福 ,琴日我地同晴晴玩得好開心.佢早幾日肯放膽行,宜家可以放手行幾步,佢行行下又鍾意MOU係度&大叫,好搞笑

佢唔知係咪趕係1歲前做到好多野,又係早幾日突然識講DADDY,MAMAMA同MUM MUM,我同DADDY好開心


大宅

積分: 1285

好媽媽勳章


1662#
發表於 10-4-27 23:47 |只看該作者
熙熙MA,你要多D休息,聽到你話見暈有點登你擔心,恢復原氣先養肥熙熙啦,熙熙會等你D美食

煒煒MA,我未追晒POST,你同煒煒點呀?你地要加油呀,希望你地快D好番!

謙謙MA,唔好咁嬲,呻完就諗下計點炮制6299


大宅

積分: 1971


1663#
發表於 10-4-28 00:10 |只看該作者
咁你真係要打去問問!因為我每次都係帶家姐一齊去,所以我唔知只係bb而媽咪帶又唔知可唔可以就咁入去喎?

原帖由 獅子bb 於 10-4-27 11:11 發表


咁我地依家同 bb 去咪即係免費入場 ????


大宅

積分: 1971


1664#
發表於 10-4-28 00:10 |只看該作者
oic!我以為我又錯過左d gathering呀!

原帖由 carrie0106 於 10-4-27 09:39 發表
其實冇咩特別嫁只係整張相嚟開心吓...


大宅

積分: 1971


1665#
發表於 10-4-28 00:15 |只看該作者
我都好明白你的心情!我以前都有一個要好的朋友,但後來亦都係唔知咩事變得現在普通到唔普通的朋友,當時我都好唔開心,但我相信時間會解決一齊!俾多d時間自己,做唔成好朋友係她的損失!千其唔好諗太多!最緊要現在bk有大把朋友!

原帖由 AYMK 於 10-4-27 11:41 發表
唔好意思, 咁多位MAMI, 請容許我呻下, 唔係關於BB, 係開於我自己同朋友既關係...

我好唔開心, 我最好的朋友 (佢係未結婚未有小朋友的) 完全唔明白我(佢話同我溝通唔到無話提喎, 我已經盡量係佢面前唔提起bb, 但係.. ...


洋房

積分: 72


1666#
發表於 10-4-28 03:57 |只看該作者
等我又報下到先.....090530


大宅

積分: 4442


1667#
發表於 10-4-28 08:10 |只看該作者
晴晴叻叻喎....

原帖由 ahmong 於 10-4-27 23:31 發表
多謝各位EE的祝福 ,琴日我地同晴晴玩得好開心.佢早幾日肯放膽行,宜家可以放手行幾步,佢行行下又鍾意MOU係度&大叫,好搞笑

佢唔知係咪趕係1歲前做到好多野,又係早幾日突然識講DA ...


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1668#
發表於 10-4-28 08:24 |只看該作者
你有冇同佢做事後檢討,我會話佢知我覺得有咩唔妥,當然你要預咗佢會俾啲激c你嘅答案,我嗰個俾嘅答案係...佢係我阿媽,我點會話佢jack!
原帖由 leung-baby 於 10-4-27 22:49 發表
就係呢d事令人好嬲, 但係又無得發顛個吓先辛苦到爆炸!


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1669#
發表於 10-4-28 08:55 |只看該作者
結果係:
意見接受, 態度照舊!!
Benz"避lake", 辦事不力!!


原帖由 kumkum1708 於 10-4-28 08:24 發表
你有冇同佢做事後檢討,我會話佢知我覺得有咩唔妥,當然你要預咗佢會俾啲激c你嘅答案,我嗰個俾嘅答案係...佢係我阿媽,我點會話佢jack!


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1670#
發表於 10-4-28 09:10 |只看該作者
多謝!
點炮制? 最好可以豉椒炒魷, 不過我唔識煮, 亦無能力煮!! 所以唯有食鵪鶉蛋!!

原帖由 ahmong 於 10-4-27 23:47 發表


謙謙MA,唔好咁嬲,呻完就諗下計點炮制6299 ...


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1671#
發表於 10-4-28 09:15 |只看該作者
家僖媽, 唔好咁困擾, 快d去睇醫生就知答案...
會唔會係你成日好緊張影響荷爾蒙?? or尿道炎你自己都唔知呀?

原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 22:49 發表

唉....我有d困擾呀,唔知點解我呢幾個月d分泌有d紅色,初時只係少少粉紅色+透明嘅分泌,但今個月就多咗,由上星期至而家都係,多到我已為姨媽到,但又唔係喎,佢又冇姨媽到個d咁紅咁多,仲唔洗用巾巾,淨係小便清潔時抹到,我驚自己生野呀,所以我諗住等今個月period完後就去檢查吓....


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


1672#
發表於 10-4-28 09:29 |只看該作者
晴晴好叻叻呀

原帖由 ahmong 於 10-4-27 23:31 發表
多謝各位EE的祝福 ,琴日我地同晴晴玩得好開心.佢早幾日肯放膽行,宜家可以放手行幾步,佢行行下又鍾意MOU係度&大叫,好搞笑

佢唔知係咪趕係1歲前做到好多野,又係早幾日突然識講DA ...


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1673#
發表於 10-4-28 10:03 |只看該作者
咁可憐呀你

我大肚時好無聊咁記底有無人讓坐比我, 我發現好心的人多的事呀.....有一次, 有個2x男子讓坐, 一起身比個5x男子坐咗落去, 呢個2x男子竟然同5x男子講, 個位係讓比我坐的....佢真係好人好到底呀!!

又有一次搭西鐵, 好多人, 我企係面對面坐位的中間, 我對面的人讓我坐; 同時我背住的人拍我讓我坐, 因為車箱太多人, 呢兩個人都唔知對方讓比我坐, 搞到我好唔好意思 (因為一個人坐唔到兩個位, 仲要係打對面的位)。

仲有呀, 有一個3x女人, 佢每次見到我都讓我坐, 最搞笑係佢同我講, 佢多數係咩位置, 叫我上咗車搵下佢。

有一次仲搞笑, 我當時只係剛剛見肚, 竟然有人讓, 我當時係度諗, 呢個人咁勁, 一眼睇得出。

總括嚟講, 我每日搭兩次西鐵, 多數有一程有人讓的, 有時甚至回來程都有人讓


原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 22:42 發表
其實佢係唔係唔抵得你有個幸福家庭呀? 我覺得有時d女人嫉妒心比較重,正如我有bb時,從冇女人讓位比我,反而四、五十歲d男人就會讓位比我,你知啦,而家好多中女都未嫁得出,可能會唔抵得其他人可以結婚生仔(純粹個人意見,cloudyb ...


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1674#
發表於 10-4-28 10:12 |只看該作者
原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 22:42 發表
其實佢係唔係唔抵得你有個幸福家庭呀? 我覺得有時d女人嫉妒心比較重,正如我有bb 時,從冇女人讓位比我,反而四、五十歲d男人就會讓位比我,你知啦,而家好多中女都未嫁得出,可能會唔抵得其他人可以結婚生仔(純粹個人意見,cloudybobo唔好話我諗埋一邊)。你個朋友未結婚,最緊要係仲未生仔,佢真係感受唔到我地d生活嫁,不過,算啦,你唔好唔開心,十幾年朋友,佢都唔珍惜咯,你都唔好記住喇,可能有一日佢自己做咗媽媽後會明白你呢。隨緣啦。


我都係咁諗..但係...唉...真係好可惜, 因為佢係我的BEST FD...


大宅

積分: 4035


1675#
發表於 10-4-28 10:19 |只看該作者
我都明你既心情既, 但係唔緊要啦, BK啲媽咪FD咪仲好, 個個都可以發放正能量, 大家又可以講下湊B經, 講下6299, 講下老公仲開心啦! 老實講我移家都係得番BK媽咪FD咋, 自己啲朋友都冇搵LU...因為佢哋又未結婚, 未生小朋友, 感覺上有段距離~!
原帖由 AYMK 於 10-4-28 10:12 發表


我都係咁諗..但係...唉...真係好可惜, 因為佢係我的BEST FD...


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1676#
發表於 10-4-28 10:22 |只看該作者
原帖由 kumkum1708 於 10-4-27 19:05 發表
謙謙媽,我都覺得對住啲99好無奈...我99試過俾敬諺玩牙簽同埋食西米布甸,但係c6見到竟然唔阻止...我當時好嬲,但係我唔想係小朋友面前發癲,因為我相信我係佢嘅榜樣,我唔想佢第時對我唔好,即使佢唔理我唔緊要,但係如果佢對我呼呼喝喝,我諗我會仲唔開心...

另外我屋企近排發生啲事,令我覺得教好一個小朋友好難,有時對住敬諺,我好懷疑自己可唔可以唔好教咗件累人累物嘅垃圾,我好驚佢唔止累咗我同c6,仲會累埋啲親朋戚友!


我同你一樣, 好無奈....我99有次想比hayden食蛋白添呀 (仲要係街出面d煎太陽蛋, 太危險, 我即時阻止, 但係我見佢即刻面濃濃, 無辦法, 因為有生命危險...)

我絕對相信我哋係佢嘅榜樣, 所以我講野係好小心的, 不過有時都會失手..


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1677#
發表於 10-4-28 10:24 |只看該作者
呢d係咪陰道炎呀?? 如果仲未m, 而醫生度有期的話, 快d睇醫生啦......你咁困擾, 好易瘦架, 到時家僖認唔到你呀

原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 22:49 發表
唉....我有d困擾呀,唔知點解我呢幾個月d分泌有d紅色,初時只係少少粉紅色+透明嘅分泌,但今個月就多咗,由上星期至而家都係,多到我已為姨媽到,但又唔係喎,佢又冇姨媽到個d咁紅咁多,仲唔洗用巾巾,淨係小便清潔時抹到,我驚自己生野 ...


大宅

積分: 2166


1678#
發表於 10-4-28 10:24 |只看該作者
哈哈...咁你都好好彩...我就冇你咁好彩啦....試過有一次, 差不多全車都係3X-4X的女人, 嗰時我已經成7個幾月, 居然冇一個人會讓俾你, 果時個心都幾嬲架...大家都係女人, 應該明白咁大個肚企真係好辛苦...
原帖由 cloudybobo 於 10-4-28 10:03 發表
咁可憐呀你

我大肚時好無聊咁記底有無人讓坐比我, 我發現好心的人多的事呀.....有一次, 有個2x男子讓坐, 一起身比個5x男子坐咗落去, 呢個2x男子竟然同5x男子講, 個位係讓比我坐的....佢真係好人好 ...


大宅

積分: 2166


1679#
發表於 10-4-28 10:26 |只看該作者
謙謙媽

你D金句越來越攪笑喎...
原帖由 leung-baby 於 10-4-28 08:55 發表
結果係:
意見接受, 態度照舊!!
Benz"避lake", 辦事不力!!


大宅

積分: 3621

畀面勳章


1680#
發表於 10-4-28 10:27 |只看該作者
THANKS...YES, 我係BK呢度, 真係FEEL到有好多知音人, 希望0521可以快D到, 咁我就可以見到你哋...

原帖由 Chingchingming 於 10-4-28 00:15 發表
我都好明白你的心情!我以前都有一個要好的朋友,但後來亦都係唔知咩事變得現在普通到唔普通的朋友,當時我都好唔開心,但我相信時間會解決一齊!俾多d時間自己,做唔成好朋友係她的損失!千其唔好諗太多!最緊要現在bk有大 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo