原帖由 ShingYan1 於 10-4-27 22:42 發表
其實佢係唔係唔抵得你有個幸福家庭呀? 我覺得有時d女人嫉妒心比較重,正如我有bb時,從冇女人讓位比我,反而四、五十歲d男人就會讓位比我,你知啦,而家好多中女都未嫁得出,可能會唔抵得其他人可以結婚生仔(純粹個人意見,cloudybobo唔好話我諗埋一邊)。你個朋友未結婚,最緊要係仲未生仔,佢真係感受唔到我地d生活嫁,不過,算啦,你唔好唔開心,十幾年朋友,佢都唔珍惜咯,你都唔好記住喇,可能有一日佢自己做咗媽媽後會明白你呢。隨緣啦。
原帖由 kumkum1708 於 10-4-27 19:05 發表
謙謙媽,我都覺得對住啲99好無奈...我99試過俾敬諺玩牙簽同埋食西米布甸,但係c6見到竟然唔阻止...我當時好嬲,但係我唔想係小朋友面前發癲,因為我相信我係佢嘅榜樣,我唔想佢第時對我唔好,即使佢唔理我唔緊要,但係如果佢對我呼呼喝喝,我諗我會仲唔開心...
另外我屋企近排發生啲事,令我覺得教好一個小朋友好難,有時對住敬諺,我好懷疑自己可唔可以唔好教咗件累人累物嘅垃圾,我好驚佢唔止累咗我同c6,仲會累埋啲親朋戚友!