跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1661#
發表於 10-6-15 19:30 |只看該作者
總之就長期 fighting ~
         


大宅

積分: 1128


1662#
發表於 10-6-15 19:31 |只看該作者
佢由未出世已經唔鍾意瞓, 你記唔記得大肚時我成日朝早4點已經起咗身啦?佢由朝早7:30起就磨到近4:00先會瞓下, 好彩時中間都瞓1個鐘
佢條脷尖有條野"痴"住下口腔, 佢到而家都係伸唔到脷
原帖由 bbyeebb 於 10-6-15 19:17 發表
係喎雞旦仔瞓成點呀? 一日午睡幾次? and 夜晚幾點瞓呀?
剪脷筋???你點發覺佢痴脷筋?


男爵府

積分: 8967


1663#
發表於 10-6-15 19:56 |只看該作者
剛剛試用防翻身枕:



30秒後:


都好,至少阿b翻唔到身.我會加埋個睡袋一齊用


子爵府

積分: 11775


1664#
發表於 10-6-15 20:01 |只看該作者
嘩! 你個仔都好誇張吓喎,瞓喺度都可以飛到咁遠,好攪笑.

原帖由 methy 於 10-6-15 19:56 發表
剛剛試用防翻身枕:



30秒後:


都好,至少阿b翻唔到身.我會加埋個睡袋一齊用 ...


子爵府

積分: 11775


1665#
發表於 10-6-15 20:03 |只看該作者
無呀!應該無食錯嘢.原因未明.

原帖由 deerdeer 於 10-6-15 15:45 發表
好彩通返晒......係咪食左花膠 ??


子爵府

積分: 11775


1666#
發表於 10-6-15 20:17 |只看該作者
你老公真係一個好難得的好男人,好爸爸.

原帖由 bee_eed 於 10-6-15 17:59 發表


都係我老公幫阿 b 沖涼架,若果係 sunday 佢仲全日幫阿 b 換片。突然覺得佢都幾好 tim


大宅

積分: 2332


1667#
發表於 10-6-15 20:19 |只看該作者
原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋


叮噹,你點知雞旦仔痴脷筋架?我有個fd見諾諾,都話佢痴脷筋,上次睇醫生又唔記得問wor,thssssss


子爵府

積分: 11775


1668#
發表於 10-6-15 20:19 |只看該作者
雞蛋仔又尿道炎,醫生有無建議照腎呀?

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋


子爵府

積分: 11775


1669#
發表於 10-6-15 20:23 |只看該作者
戒唔戒意講你大女咩事呢? 如果唔想講唔好勉強.

原帖由 deerdeer 於 10-6-15 19:22 發表
甄叮噹,

I truly understand your worriness when you learn that your baby got so many things to worry about....

Since my elder daughter got similar situation as yours and she had her operation and 全 ...


大宅

積分: 1139


1670#
發表於 10-6-15 20:41 |只看該作者
獻醜啦.

原帖由 Almaz 於 10-6-15 10:08 發表
影張相來做頭像比大家睇吓丫~~


子爵府

積分: 11775


1671#
發表於 10-6-15 20:42 |只看該作者
我在facebook開咗一個a/c 專分享bb的一切,唔該有興趣的媽咪add我,或提供你的a/c 給我add你.thx!!!

[email protected]


子爵府

積分: 11775


1672#
發表於 10-6-15 20:43 |只看該作者
好可愛的光頭bb~~

原帖由 babytoe 於 10-6-15 20:41 發表
獻醜啦.


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1673#
發表於 10-6-15 20:58 |只看該作者
what a cute baby boy, can I kiss him ???

原帖由 babytoe 於 10-6-15 20:41 發表
獻醜啦.
         


子爵府

積分: 10400

畀面勳章


1674#
發表於 10-6-15 21:00 |只看該作者
講一次痛一次.........

原帖由 Almaz 於 10-6-15 20:23 發表
戒唔戒意講你大女咩事呢? 如果唔想講唔好勉強.
         


大宅

積分: 1128


1675#
發表於 10-6-15 21:05 |只看該作者
fion, 詳情星期六同你講呀, 要用埋cayden仔示範先得
原帖由 fionbabynok 於 10-6-15 20:19 發表


叮噹,你點知雞旦仔痴脷筋架?我有個fd見諾諾,都話佢痴脷筋,上次睇醫生又唔記得問wor,thssssss


大宅

積分: 1128


1676#
發表於 10-6-15 21:06 |只看該作者
佢第一次時已經照咗, 感恩佢冇事, 不過就臨時我地取消冇同佢插管做尿道倒流造影, 因為太陰公啦
原帖由 Almaz 於 10-6-15 20:19 發表
雞蛋仔又尿道炎,醫生有無建議照腎呀?


大宅

積分: 4204


1677#
發表於 10-6-15 21:42 |只看該作者
又真係擔心史媽媽~!

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 18:51 發表
我煩多幾樣呀, 就係佢唔鍾忘瞓, 又尿道炎, 而家又要預備11個月前入院剪脷筋

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1678#
發表於 10-6-15 21:42 |只看該作者
hahah~ 好攪笑~
原帖由 methy 於 10-6-15 19:56 發表
剛剛試用防翻身枕:



30秒後:


都好,至少阿b翻唔到身.我會加埋個睡袋一齊用 ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1679#
發表於 10-6-15 21:43 |只看該作者
好靚仔~ wow~ wow~
原帖由 babytoe 於 10-6-15 20:41 發表
獻醜啦.

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


子爵府

積分: 11775


1680#
發表於 10-6-15 21:56 |只看該作者
咁醫生有無話點解會尿道炎得頻密呢?

原帖由 甄叮噹 於 10-6-15 21:06 發表
佢第一次時已經照咗, 感恩佢冇事, 不過就臨時我地取消冇同佢插管做尿道倒流造影, 因為太陰公啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo