心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17134


1661#
發表於 11-6-20 16:36 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-20 16:29
你遲早都要蝕比人架啦

哎呀哎呀,諗起要跟人姓,真係又喜又悲呀!!


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1662#
發表於 11-6-20 16:39 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-20 16:35
係呀,所以有時就開房門,吹d冷氣出廳黎~~好少開廳冷氣~~
佢都等到5點我地都差唔多放工返去,佢先會開廳ga~
...
不過開完呢部再開另一部,都唔會平得去邊囉,不過屋企人多唔開又唔得,
我自己一個喺企咪忍吓囉


珊瑚宮

積分: 101907

醒目開學勳章 畀面勳章


1663#
發表於 11-6-20 16:45 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-20 16:36
哎呀哎呀,諗起要跟人姓,真係又喜又悲呀!!

我到而家都唔會叫人叫我做乜太呀


伯爵府

積分: 17134


1664#
發表於 11-6-20 16:50 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-20 16:39
不過開完呢部再開另一部,都唔會平得去邊囉,不過屋企人多唔開又唔得,
我自己一個喺企咪忍吓囉
...

咁都係ge~~
我媽咪都係好抵得諗,自己係屋企最多開房,有時就開風扇ja~~
不過呢2日真係太熱,加上牛打風!~

真係好難頂,我都叫我媽唔好頂,呢2日開冷氣,唔係焗病仲麻煩呀~~



伯爵府

積分: 17134


1665#
發表於 11-6-20 16:51 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-20 16:39
不過開完呢部再開另一部,都唔會平得去邊囉,不過屋企人多唔開又唔得,
我自己一個喺企咪忍吓囉
...

哈哈哈,仲未想跟老公姓呀?~~~
不過d仔女跟晒lu~~~~


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1666#
發表於 11-6-20 17:03 |只看該作者
女魔頭又發功想C
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1667#
發表於 11-6-20 17:06 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-20 17:03
女魔頭又發功想C

好慘!!mouth:


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1668#
發表於 11-6-20 17:11 |只看該作者
女人更年期得唔到發洩....真係好恐怖
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1669#
發表於 11-6-20 17:15 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-20 17:11
女人更年期得唔到發洩....真係好恐怖

無計la!~~~加油呀~~~頂住呀~~~


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1670#
發表於 11-6-20 17:20 |只看該作者
都要頂o架啦~仲有 7MIN 一夠鐘~即閃...計到盡
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1671#
發表於 11-6-20 17:22 |只看該作者
食完lunch時 ....已經聽到佢大大力 cup人電話...都知有人激親佢...已經好小心行事...點知都
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1672#
發表於 11-6-20 17:24 |只看該作者
做人做到佢咁...都係慘...有錢周身病
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1673#
發表於 11-6-20 17:26 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-20 17:20
都要頂o架啦~仲有 7MIN 一夠鐘~即閃...計到盡

好快la!!~~仲有4分鐘者~~


伯爵府

積分: 17134


1674#
發表於 11-6-20 17:32 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-20 17:24
做人做到佢咁...都係慘...有錢周身病

我諗佢都係要,財散人安樂


伯爵府

積分: 16992


1675#
發表於 11-6-20 21:35 |只看該作者
本帖最後由 yk0108 於 11-6-20 21:37 編輯
mimichong 發表於 11-6-20 17:03
女魔頭又發功想C

佢更年期定甲狀腺有問題. 會好燥吓!


伯爵府

積分: 16992


1676#
發表於 11-6-20 21:40 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-19 13:56
咁有無瘦到呀?

唔知幾時開始, 成日無胃口食野向(特別係夏天), 但一來經前個禮拜就狂食野. 我一瘦一定係瘦塊面先, 面一LIP咗, D皮就好似更加墮, 好討厭.


伯爵府

積分: 16992


1677#
發表於 11-6-20 21:41 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-20 11:40
say聲hello先~
忙到爆!
聖誕快樂!


伯爵府

積分: 16992


1678#
發表於 11-6-20 21:42 |只看該作者
acbeans 發表於 11-6-19 14:03
做大汗呀?
扮郭靖呀!


伯爵府

積分: 16992


1679#
發表於 11-6-20 21:44 |只看該作者
joycec9 發表於 11-6-19 23:13
尋晚玩玩下,電視又播notting hill,忍唔住又睇咗次。

返來呀!


男爵府

積分: 6899

好媽媽勳章


1680#
發表於 11-6-20 21:54 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-20 15:54
可以~~記住多d入黎坐下就得呀~~
一定一定。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo