立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23125
珍珠宮
積分: 35017
曵曵 發表於 11-5-28 00:05 乖乖, 有無聽過?
朗朗咪咪 又唱得幾好WOO! 發表於 2 分鐘前
公爵府
積分: 27062
乖乖 發表於 11-5-28 00:24 曳, 我冇聽過 wor~~~ 一聽就諗起具俊表, , 好有親切感~~ 鍾都唱得唔錯 丫多謝曳 ...
曵曵 今期ceo推介歌呀^^ 發表於 3 分鐘前
朗朗咪咪 發表於 11-5-28 00:36
乖乖 發表於 11-5-28 00:39 曳, 咁你今日有冇唱呀~~~又或者有冇叫 su 唱比你聽呀
曵曵 發表於 11-5-28 00:44 乖乖, 我唱唔到架,我好小唱架,我鍾意點唱,
朗朗咪咪 我又要唱....... 發表於 55 秒前
琥珀宮
積分: 169780
Sandy,小賢呢個look不是劇的造型呀,而是他的單飛後第一隻solo ablum的造型呀, 靚仔到無朋友呀
0120: 仙姐~ 你都忍唔住睇民浩多次??, 太好了 ^.^ 發表於 昨天 10:15 0120: 我覺朴敏英時裝唔靚 janeleung: 5怪得咁熟口面
曵曵 發表於 11-5-28 00:40 朗,做乜要咁整
Sandy, 握個手先,我都覺呢幕正
朗朗咪咪 我又要聽>>>>> 發表於 9 分鐘前 乖乖 su, 冇睇花樣咩? 發表於 11 分鐘前
乖乖 發表於 11-5-28 00:50 朗媽, 咁你下次 join 佢地啦~~~
朗朗咪咪 我比個籠"ONE"住左呀! 發表於 9 分鐘前
乖乖 發表於 11-5-28 00:47 曳, 我都覺得 su 唱歌得~~~最衰我 d 假留黎同囝溫書, otherwise 可以請假 join 你地 ...
曵曵 乖乖,我哋大聚都可以唱ma^^ 發表於 20 秒前
曵曵 發表於 11-5-28 01:08 朗,我諗住下次去apm就妳,妳可以揍咗BB放學先嚟,最多無得唱半個鐘
朗朗咪咪 妳地唔係唱12點-2點咩! 發表於 6 分鐘前
點評曵曵 允浩好靚仔呀~妳係咪摸熟點做呀?^^ 發表於 1 分鐘前 曵曵 妳無up圖上去? 發表於 22 分鐘前
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy