本帖最後由 K.K.NG 於 11-5-18 10:01 編輯
cksk 發表於 11-5-18 09:02 
KK
繼續深色
2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:18 
今日聽日我阿頭都上左大陸,我終於自由喇..
可以隨意上0黎同你地吹水
lilichan 發表於 11-5-18 09:43 
k.k., 果然有信用, 綠d咁唔敏感, 有冇打算買支捧捧驗下, 係嘅話可以拿拿聲搵醫生hold位 ...
多謝晒咁多位既支持,我都希望今次真係成功,希望真係會一日一日加深!
lili,我本來都想買支棒棒試下,但係我愛人話23號都番婦科覆診,如果到時仲未M都會驗嫁啦,佢話唔差果幾日,叫我唔使咁心急喎,咁我覺得都係既。好快就知係番去拎排卵藥再努力,定係番去產檢嫁啦!都等左咁耐,唔差果幾日啦!