想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1661#
發表於 11-5-18 09:42 |只看該作者
2CupsOfT

哈哈, 乜d老細都玩fb架咩?
我老細玩iphone淨係check email
同睇金融同新聞咋


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1662#
發表於 11-5-18 09:43 |只看該作者
頂!!!!!!!!

今日依然用唔到引用
又用唔到icon
真係好唔方便


大宅

積分: 4447


1663#
發表於 11-5-18 09:43 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-18 08:36
晨早報告,我今日day 32,排卵後day 16,尋晚驗過紅d,比day 13深左,有50%,今朝體溫依然高溫,奇怪係又比 ...

k.k., 果然有信用, 綠d咁唔敏感, 有冇打算買支捧捧驗下, 係嘅話可以拿拿聲搵醫生hold位

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1664#
發表於 11-5-18 09:44 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 09:09
lili

我尋晚影咗張相比你睇

多謝你呀, 有機會去韓國可以買黎試下...


若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1665#
發表於 11-5-18 09:46 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 09:43
頂!!!!!!!!

今日依然用唔到引用

咩原因用唔到??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


1666#
發表於 11-5-18 09:47 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 09:42
2CupsOfT

哈哈, 乜d老細都玩fb架咩?

佢玩架..佢都癲架,塊田鋤左半年都唔厭0既
同埋佢唔係老細啦,但我成日想向我老細投訴佢囉
日日都一定11,2點後先番工..所以有時你會見我一朝好多野講之後突然失左蹤
番到0黎又鋤佢塊爛地,之後我準備收工喇,又捉住我問野..你話嬲唔嬲
佢唔係真係老細款0個0的人啦..佢只係一個40歲無女朋友無老婆0既光頭佬


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1667#
發表於 11-5-18 09:49 |只看該作者
lilichan

敝公司好嚴架
成日block呢樣block個樣
基本上我上唔到yahoo/hotmail/fb
亦check唔到公司以外嘅email架

有d網頁用pop up我都開唔到睇唔到架


大宅

積分: 4447


1668#
發表於 11-5-18 09:52 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:47
佢玩架..佢都癲架,塊田鋤左半年都唔厭0既
同埋佢唔係老細啦,但我成日想向我老細投訴佢囉
日日都一定11,2 ...

咁佢負責做咩架, 咁得閒嘅...

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1669#
發表於 11-5-18 09:53 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 09:49
lilichan

敝公司好嚴架

原來係咁, 咁你公司睇小左bk啦

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1670#
發表於 11-5-18 09:53 |只看該作者
2CupsOfT

吓?? 返 11 12點?
有無攪錯呀???

投訴佢啦!!!
呢d人影響晒公司嘅生產同競爭力!!!!


男爵府

積分: 7720


1671#
發表於 11-5-18 09:55 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 09:52
咁佢負責做咩架, 咁得閒嘅...

我係做account 0既..咁佢就係manager囉
佢搵成35K囉..真係happy呀
基本上佢only係check我做0既野,同埋應付下真0個個老細囉
埋數呀,reports呀,都係我做0既,我都真係up唔出佢係負責0的乜


男爵府

積分: 7720


1672#
發表於 11-5-18 09:59 |只看該作者
cksk 發表於 11-5-18 09:53
2CupsOfT

吓?? 返 11 12點?

無用架..我呢度好free架其實
我呢度4個人,我啦,我阿頭啦,一個shipping manager,同埋一個出街呀執頭執尾0既阿E,老細0係USA架
呢4個人入面得我係有野做架咋
個shipping manager又係11,2點先番工架..番到0黎就係睇magazine同埋打yahoo麻雀
出街阿姐都無咩街出架,係幫下我地買飯,去下銀行..
佢主要都係睇newspaper,magazine同埋yahoo麻雀
你話呢度0既文化係咁..點投訴得入


大宅

積分: 4447


1673#
發表於 11-5-18 09:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:55
我係做account 0既..咁佢就係manager囉
佢搵成35K囉..真係happy呀
基本上佢only係check我做0既野,同埋應 ...

呀..., 咁你估佢點解唔搵返個伴?? 雖然佢光頭, 但相信要搵唔難, 大不了上國內仲一定搵到添

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


1674#
發表於 11-5-18 10:00 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-5-18 10:01 編輯
cksk 發表於 11-5-18 09:02
KK

繼續深色

2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:18
今日聽日我阿頭都上左大陸,我終於自由喇..
可以隨意上0黎同你地吹水
lilichan 發表於 11-5-18 09:43
k.k., 果然有信用, 綠d咁唔敏感, 有冇打算買支捧捧驗下, 係嘅話可以拿拿聲搵醫生hold位 ...

多謝晒咁多位既支持,我都希望今次真係成功,希望真係會一日一日加深!


lili,我本來都想買支棒棒試下,但係我愛人話23號都番婦科覆診,如果到時仲未M都會驗嫁啦,佢話唔差果幾日,叫我唔使咁心急喎,咁我覺得都係既。好快就知係番去拎排卵藥再努力,定係番去產檢嫁啦!都等左咁耐,唔差果幾日啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


1675#
發表於 11-5-18 10:01 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 09:59
無用架..我呢度好free架其實
我呢度4個人,我啦,我阿頭啦,一個shipping manager,同埋一個出街呀執頭執尾0 ...

好搞笑,咁你對住佢地悶唔悶??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


1676#
發表於 11-5-18 10:04 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 09:59
呀..., 咁你估佢點解唔搵返個伴?? 雖然佢光頭, 但相信要搵唔難, 大不了上國內仲一定搵到添
...

唔係佢唔搵..一定係佢搵唔到!!!
佢成個女人咁囉,又成日同我地講賤野淫野..好在我把口都夠賤夠淫,哈哈
佢唔止光頭,仲無眼眉架,成隻ET咁.....
份人又麻煩又似女人,邊有女人會鍾意佢呀mouth:


大宅

積分: 4447


1677#
發表於 11-5-18 10:04 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-18 10:00
多謝晒咁多位既支持,我都希望今次真係成功,希望真係會一日一日加深!
lili,我本來都想 ...

明白, 我都約左下個星期做婦科檢查, 唔知有冇壞消息呢
k.k., 你呢段時候仲有冇白色分泌架??

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


1678#
發表於 11-5-18 10:06 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-5-18 10:04
唔係佢唔搵..一定係佢搵唔到!!!
佢成個女人咁囉,又成日同我地講賤野淫野..好在我把口都夠賤夠淫,哈哈:bad ...

嘩, 咁好恐怖喎, 冇必要我一定唔會望佢兼同佢講野,
咁佢同另外個兩個同事有冇計傾...

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


1679#
發表於 11-5-18 10:07 |只看該作者
lilichan 發表於 11-5-18 10:01
好搞笑,咁你對住佢地悶唔悶??

咁又唔悶呀..因為我真係有好多大陸單要做要對要入機呀
同埋我地係一路番工一路聽收音機一路吹水架
我阿頭話6月要請多個人喎,你有無興趣丫,哈哈
都唔知仲請多個人做乜,佢自己都已經唔洗做野啦


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


1680#
發表於 11-5-18 10:07 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-5-18 08:36
晨早報告,我今日day 32,排卵後day 16,尋晚驗過紅d,比day 13深左,有50%,今朝體溫依然高溫,奇怪係又比 ...

KEEP 住呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo