Vana 發表於 11-9-14 11:27 
完全明白...
悅同你要加油呀...慢慢會好起上黎的...
咁係我太想餵到人奶,所以辛苦d,自己比左壓力自己,其他野,貝貝真係好好湊,情緒好穩定,無咩野喊,除左換片,肚餓,基本需要。其他時間都係訓
and玩。就算喊都係超易tum!
所以大緊肚的媽媽,記得要情緒開心d呀!我大肚時,日日都保持平穩的心情,只係試過為送走隻cancer貓喊過一兩次炸!
我生完都係得第5日喊過一次,日日都係對住bb笑笑口。我常常提醒自己,我的情緒direct影響bb的情緒。要平靜安穩!!有咩解決唔到就祈禱,敬拜。