想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1661#
發表於 11-9-14 11:47 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-13+22:10+佢真

原帖由 悅同 於 11-09-14 發表
好似2少奶都差唔多時候生日,並且kiki的生日,好似係vana結婚。你地係我生命中好重要呀,我先記住炸!:not ...
係呀,下個月係結婚周年同我生日




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1662#
發表於 11-9-14 11:49 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-14 11:29
我地好多媽媽係用緊呢款...... HK係cotton candy買要百幾蚊......

http://trade.taobao.com/trade/detail ...

知唔知有得較長度呢款, 最長可唔可以較到daddy都用到呢?


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1663#
發表於 11-9-14 11:50 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-14+11:20+俾下

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-14 發表
咁好難攪
我返工, 佢一定要用樽
但我又想同佢一齊既時間, 埋身食
冇辦法啦,盡量train囉,
我想俾b豬飲下水,
但係又怕教左佢用樽,
佢唔肯埋身食奶奶




水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1664#
發表於 11-9-14 11:52 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 26

尋日揹住b豬去灣仔行街街,因為老公有電腦野買,雖然揹住佢熱啲,不過方便過推車仔,而且都唔太辛苦





子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1665#
發表於 11-9-14 11:58 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 11:50
冇辦法啦,盡量train囉,
我想俾b豬飲下水,
但係又怕教左佢用樽,

唔會掛!!
水同奶唔同味, 佢應該知埋身先有奶奶食


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1666#
發表於 11-9-14 11:59 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-14 11:52
尋日揹住b豬去灣仔行街街,因為老公有電腦野買,雖然揹住佢熱啲,不過方便過推車仔,而且都唔太辛苦



...

我尋日都係揹叮叮出街, 諗住上落巴士, 又諗住買嘢, 帶車仔仲唔方便嘛!
不過好攰, 可能係條chicco揹帶唔好用~


伯爵府

積分: 17022


1667#
發表於 11-9-14 12:05 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-9-14+11:30+今日會去

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-14 發表
唔知佢係唔係專登安排今日去照結構, 見吓BB開心吓呢!??
我逢星期三覆診,照完喇,一切正常




水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1668#
發表於 11-9-14 12:08 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-9-14+11:52+尋日

原帖由 KiKiWitch 於 11-09-14 發表
我尋日都係揹叮叮出街, 諗住上落巴士, 又諗住買嘢, 帶車仔仲唔方便嘛!
不過好攰, 可能係條chicco揹帶唔好 ...
咁條ergobaby真係幾好用,我幾舒服,不過係會好熱囉




水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1669#
發表於 11-9-14 12:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KiKiWitch+於+11-09-14+發表

原帖由 gangting 於 11-09-14 發表
我逢星期三覆診,照完喇,一切正常
今日有咩慶祝節目呀




侯爵府

積分: 21177


1670#
發表於 11-9-14 12:20 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-14 10:10
我今日照結構

平安健康的bb係最大的生日禮物,照完結構,搵日黎我到拎禮物!heehee!!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1671#
發表於 11-9-14 12:28 |只看該作者
Vana 發表於 11-9-14 11:27
完全明白...

悅同你要加油呀...慢慢會好起上黎的...

咁係我太想餵到人奶,所以辛苦d,自己比左壓力自己,其他野,貝貝真係好好湊,情緒好穩定,無咩野喊,除左換片,肚餓,基本需要。其他時間都係訓
and
玩。就算喊都係超易tum

所以大緊肚的媽媽,記得要情緒開心d呀!我大肚時,日日都保持平穩的心情,只係試過為送走隻cancer貓喊過一兩次炸!

我生完都係得第5日喊過一次,日日都係對住bb笑笑口。我常常提醒自己,我的情緒direct影響bb的情緒。要平靜安穩!!有咩解決唔到就祈禱,敬拜。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1672#
發表於 11-9-14 12:29 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-14 11:30
想想哋啦~
e+到c6唔想!! 可能佢怕咗我成日喺佢面前話佢阿媽

真架????想生第2胎???haha!叮叮咁大吸引力,令媽媽改變想生。hahahasurprise

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1673#
發表於 11-9-14 12:33 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-14 12:05
我逢星期三覆診,照完喇,一切正常

yeah!!!! sure一切正常, boy or girl
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1674#
發表於 11-9-14 12:33 |只看該作者

引用:Quote:Vana+發表於+11-9-14+11:27+完全明白

原帖由 悅同 於 11-09-14 發表
咁係我太想餵到人奶,所以辛苦d,自己比左壓力自己,其他野,貝貝真係好好湊,情緒好穩定,無咩野喊,除左 ...
我坐月個陣反而最開心,因為有99照顧,好舒服,反而返到屋企,所有野都要自己做,b豬個陣又晚晚鬼咁夜訓,我試過抱住佢喊




水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1675#
發表於 11-9-14 12:35 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-9-14+12:05+我逢

原帖由 悅同 於 11-09-14 發表
yeah!!!! sure一切正常, boy or girl
唔係confirm係girl咩,gangting仲鬼咁開心,話可以繼續買野




侯爵府

積分: 21177


1676#
發表於 11-9-14 12:35 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-14 09:47
我都係佢餓就俾佢食,但係有時唔知佢喊係為mud 有時間表可以知係咪肚餓



...

sasabb幾時開始係猛長期??幾時開始飲多左奶??我怕自己pump唔出咁多奶,我一時2 oz,一時2 1/2 oz,一時3 oz,間中有3 oz以上。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1677#
發表於 11-9-14 12:44 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-14 09:48
其實日日都由11:30 玩到2/3點,掃好耐食好多次都唔訓

我兩公婆,都唔會比bb任喊,唔理佢,我bb都有少少晚上扭眼訓,我就開雪花收音機,拍住佢,同佢祈禱唱歌um佢訓。因為我覺得越喊越激動,就越難平靜下來,訓都會訓得唔sweet!都會驚驚!

我兩公婆都唔識掃風,家姐叫我抱直d,等bb可以落到隔,先排到風,我會再練習下,今朝我朋友黎,佢一陣就掃到風啦!無耐係我技巧不足。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 6693


1678#
發表於 11-9-14 12:47 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-14+07:05+平日可以

原帖由 gangting 於 11-09-14 發表
我今日照結構
老友~Happy Birthday~



[url=http://lilypie.com]


水晶宮

積分: 67426

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1679#
發表於 11-9-14 12:48 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-9-14+09:48+其實

原帖由 悅同 於 11-09-14 發表
我兩公婆,都唔會比bb任喊,唔理佢,我bb都有少少晚上扭眼訓,我就開雪花收音機,拍住佢,同佢祈禱唱歌um ...
b豬都好難掃風,而且佢每次一定食到訓著,訓左根本掃唔到,所以我而家都會打直抱佢15分鐘度等啲奶落格,跟住放番佢落床仔,家下佢真係冇嘔奶喇,總算搵到方法




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1680#
發表於 11-9-14 13:12 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-14 07:05
平日可以黎wow!最好係陪月嘗在時黎啦!weekend就唔好黎啦!因為老公放假,想痴下佢!平日好悶,你地黎, ...
最緊要係你ok...我平日幾時都得架啦...不如下個星期...有冇人join 我丫...???



哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo