想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1661#
發表於 11-9-28 09:31 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-28 09:20
早晨咁多位jms
morning morning~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1662#
發表於 11-9-28 09:31 |只看該作者
樂遙BB 發表於 11-9-28 09:22
上bk變左好似追電視劇咁

早呀~~~
話事話而家d劇真係唔係好得~
等緊果三間新電視台,唔知到時有冇好野睇~


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1663#
發表於 11-9-28 09:37 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 09:29
agree~ 我c6都大我1x年,所以完全冇呢個問題,相反佢係超級想有自己的小孩,不過初頭佢都會有concern,驚自 ...
我都怕我第時會同個小朋友有gap...我c6就冇特別想生~
雖然我c6過多幾年就4張野,但佢好大細路,我怕佢會教懷小朋友~
佢把口好衰咖,成日講埋d唔應該講既野~但佢對姪仔姪女好嚴咖啵~
生同教都係好大既負責,要put much more effort than i think~


大宅

積分: 2708


1664#
發表於 11-9-28 09:47 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-27 20:49
嘩四折不過$1800可以照倒一次structure/ oscar而家重未捨得住



...
你唔係排到期响政府做咩?唔係唔駛$$咩?


大宅

積分: 2708


1665#
發表於 11-9-28 09:51 |只看該作者
本帖最後由 smile_w99 於 11-9-28 09:53 編輯
wingyan2011 發表於 11-9-27 18:53
記得報告情況呀!去邊度見醫生?

去番上胎個e生度check! 响中環! 希望見到胎囊啦! 同埋睇吓係咪可以book埋e院先!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1666#
發表於 11-9-28 09:53 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 09:47
你唔係排到期响政府做咩?唔係唔駛$$咩?

係呀,我打個比喻姐,hehe~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1667#
發表於 11-9-28 10:13 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 09:53
係呀,我打個比喻姐,hehe~
但真係好抵,$1800係計埋我入機場既錢了!我check過0/3 baby賣$6290架!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1668#
發表於 11-9-28 10:15 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 09:51
去番上胎個e生度check! 响中環! 希望見到胎囊啦! 同埋睇吓係咪可以book埋e院先!
...
睇中環邊個呀?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1669#
發表於 11-9-28 10:20 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 10:13
但真係好抵,$1800係計埋我入機場既錢了!我check過0/3 baby賣$6290架!

哈哈~!$6290真係攞我命,正苦果$6000都唔夠填~


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1670#
發表於 11-9-28 10:20 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 09:37
我都怕我第時會同個小朋友有gap...我c6就冇特別想生~
雖然我c6過多幾年就4張野,但佢好大細路,我怕佢會教 ...
你c6過多幾年先4張,我c6已經4x了!所以我好心急,而且批命話龍b好旺佢,但轉工搞到我延期,依家已經過左一半時間喇!急死我!

btw~ 我尋晚聽阿媽吩咐燉左白鳳丸食,又唔難食喎!同埋個電子燉盅真係好方便的!


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1671#
發表於 11-9-28 10:23 |只看該作者
edith_ricky 發表於 11-9-28 10:20
哈哈~!$6290真係攞我命,正苦果$6000都唔夠填~
係架!所以我唔理自己有定冇,都要趁個fd返去時買左先囉!之後要用先買就冇機會,反正車仔岩用就得,唔使新款!

點評

edith_ricky  第時賣出去都好值 發表於 11-9-28 10:48


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1672#
發表於 11-9-28 10:47 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 10:20
你c6過多幾年先4張,我c6已經4x了!所以我好心急,而且批命話龍b好旺佢,但轉工搞到我延期,依家已經過左 ...

咁醫院有冇話佢D丁丁重好active呀~?
我c6阿媽鄉下個神婆都話我會龍/蛇女呀...~
白鳳丸要燉咖~?我就咁啪落口添...~><


大宅

積分: 2708


1673#
發表於 11-9-28 10:52 |只看該作者
currymama 發表於 11-9-28 10:13
但真係好抵,$1800係計埋我入機場既錢了!我check過0/3 baby賣$6290架!
Which brand? Graco?


禁止訪問

積分: 5376


1674#
發表於 11-9-28 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1675#
發表於 11-9-28 11:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1676#
發表於 11-9-28 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1677#
發表於 11-9-28 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1678#
發表於 11-9-28 11:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5376


1679#
發表於 11-9-28 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1680#
發表於 11-9-28 11:23 |只看該作者
smile_w99 發表於 11-9-28 10:52
Which brand? Graco?
PEG PEREGO~ SWITCH

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo