跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1661#
發表於 05-11-24 12:50 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei >> 呢排有咩合時野食呀


伯爵府

積分: 17559


1662#
發表於 05-11-24 12:54 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我部腦中左木馬毒有d Q 手


大宅

積分: 2366


1663#
發表於 05-11-24 12:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei 寫道:
如果照直講已經傷害左2個人既感情,咁又應唔龍該講呢


yes~ 一講就已經差不多無朋友做...

例如.. 你好朋友好慫 d 仔女... 佢覺得自己係愛仔女
又蝦個老公..佢覺得男人要管住至好
你就覺得佢係害緊d仔女....用錯方法對老公
而你又知佢唔會改變... 但同你又好朋友..
你暗示過...話佢知咁做好似唔係咁好喎~
佢反而大條道理同你講佢個心係幾為屋企... 係你唔明佢..
但你越知得多..越覺得佢過份.. 咁點好 e_e


男爵府

積分: 5364


1664#
發表於 05-11-24 12:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

cherry媽>>我已開始煮臘味食la


侯爵府

積分: 20954


1665#
發表於 05-11-24 13:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

咩o黎 ga ~~~ 木馬毒
wensi 寫道:
我部腦中左木馬毒有d Q 手


伯爵府

積分: 17542


1666#
發表於 05-11-24 13:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei,
佢話做唔切.....我叫佢聽朝送過


男爵府

積分: 5364


1667#
發表於 05-11-24 13:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

妳既case同我有dd唔同,不過當佢撞左板就會知衰,到時妳唔使多講我諗佢心都會知 算la,放鬆心情開心d咪仲好
Nata 寫道:
[quote]
tinhei 寫道:
如果照直講已經傷害左2個人既感情,咁又應唔龍該講呢


yes~ 一講就已經差不多無朋友做...

例如.. 你好朋友好慫 d 仔女... 佢覺得自己係愛仔女
又蝦個老公..佢覺得男人要管住至好
你就覺得佢係害緊d仔女....用錯方法對老公
而你又知佢唔會改變... 但同你又好朋友..
你暗示過...話佢知咁做好似唔係咁好喎~
佢反而大條道理同你講佢個心係幾為屋企... 係你唔明佢..
但你越知得多..越覺得佢過份.. 咁點好 e_e

[/quote]


侯爵府

積分: 20954


1668#
發表於 05-11-24 13:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

lunch la

Nata >> 又真係好 click 手呀, 諗下應該點處理好呢 ?-(


男爵府

積分: 5364


1669#
發表於 05-11-24 13:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

oo>>不如我等埋佢la,唔係聽朝又要早起好辛苦ar


伯爵府

積分: 17559


1670#
發表於 05-11-24 13:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

cherrybibi
咩o黎 ga ~~~ 木馬毒 ..............入侵你電腦偷野改野 lucky for me is 入侵 My IE change my home page :-(


大宅

積分: 2366


1671#
發表於 05-11-24 13:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車~
我果d都唔算係咩忠言~
只係我同佢對某d事既睇法好好好唔同
知得越多.. 越反感...
但除左呢一樣之外... 其他都溝通得好好

所以咁先煩...


大宅

積分: 2366


1672#
發表於 05-11-24 13:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車~
慢行~ 

tinhei~
而家放半日~ 係咪好有家庭主婦feel 呢~

wensi~
公司部機中毒 ?! 話比老細知然後乘機唔駛做野住~


男爵府

積分: 5364


1673#
發表於 05-11-24 13:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

nata>>家下日日都好早食晚飯就真,無所事事時就5點幾煮飯,羲爸9點幾10點就話肚餓要食消夜


伯爵府

積分: 17542


1674#
發表於 05-11-24 13:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei,
佢話要4點左右先到呀
我叫佢聽朝10點後先去你個到好嗎???


男爵府

積分: 5364


1675#
發表於 05-11-24 13:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

oo>>好ar,唔該晒,咁我收工la


伯爵府

積分: 17542


1676#
發表於 05-11-24 13:25 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tinhei>>


水晶宮

積分: 54392


1677#
發表於 05-11-24 13:43 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

karen ~~

e 排我真係忙到無時間睇過d書ar...我諗1127還吾到書比你住ar...如果你趕住要番kei...甘我就還番比你先ar...因為我真係無時間ar :cry: :cry:

睇左你本相簿la...你果日d天氣好正ar...幾個小朋友仲好開心tim...你地甘細緻連d精品都影埋相...犀利ar


水晶宮

積分: 54392


1678#
發表於 05-11-24 13:43 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

甘你有無食埋一份ar
tinhei 寫道:
nata>>家下日日都好早食晚飯就真,無所事事時就5點幾煮飯,羲爸9點幾10點就話肚餓要食消夜


水晶宮

積分: 54392


1679#
發表於 05-11-24 13:45 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

你無樹就好la...如果有咩野kei...上lai 同我地傾下ar...呻下都好d ka....因為我呻完都舒服d ar [quote]
tingchichi 寫道:
Good morning

典典 ~
咁大碗燕窩同咁正既燕窩甜品 真係有樹都變無樹啦
我已經無咩樹, 多謝大家關心. 我好感動呀 :-(


水晶宮

積分: 54392


1680#
發表於 05-11-24 13:48 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

其實你都吾好煩la...講左自己kei睇法...佢吾聽亦都無符ka...係米...甘不如知小d law...你米無甘反感...甘樣會吾會好d ar?
Nata 寫道:
車車~
我果d都唔算係咩忠言~
只係我同佢對某d事既睇法好好好唔同
知得越多.. 越反感...
但除左呢一樣之外... 其他都溝通得好好

所以咁先煩...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo