che 寫道:
tatacat,
Hokkaido我2004年同hb去過, 去咗Sapporo, 登別, 小樽 & 富良野. peak 同唔 peak價錢應差不少, 如你打算去睇薰衣草, 一定要check幾時開花, 我地上次去睇吉.
我未定好去邊, 心大心細, 6月想同hb去歐洲, 因吾適合帶小朋友, 如依家吾去, 遲D更難放低2个B. 但5月自巳出trip已去, 驚吾舍得CL又去禁耐....7月想同CL去Japan或KL.
tanny,
She said she does not sell that wine.
今日CL睇Ice Age, 睇咗15min就話驚, 冇再睇![]()
dorothy,
你仲有冇去quarry bay個到做衫? 我星期五去咗做D suit & 襯衫, 因平時D巳有好多吾岩著lu.