興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1661#
發表於 12-6-12 11:55 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+09:46+我好

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
有排你玩.
到時係3張野既揍b黃面婆!




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1662#
發表於 12-6-12 11:56 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+11:04+都co

原帖由 carmenyan206 於 12-06-12 發表
hey u check this out...

我之前跟過呢個姐姐煮韓國野 應該係呢個醬? 如果唔係你click拒其他韓國食譜睇 ...
乜野姐姐?apple姐姐?




珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1663#
發表於 12-6-12 11:56 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 11:53
就咁睇料差唔多, 份量唔肯定, 因為我未整過, 媽咪就間中整比老豆食. his favorite.我屋企應該無落柱侯醬.
...

我係想知道係咪真係要炆甘耐jeh... 炆1hr 局1hr 仲炆多1hr咪無曬水?


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1664#
發表於 12-6-12 11:57 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 11:46
但如果睇唔上眼就連 email address 都唔會交換架啦?

可以俾個唔常用的佢, OR 唔覆佢.

睇唔上眼果D 直情唔俾機會佢行埋嚟 :;pppp:


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1665#
發表於 12-6-12 11:57 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 11:55
好野果d全部都係媒黎既
不過上次我識左個27歲既小朋友 係大隻仔 仲幾靚仔tim 拒好長情到 ...
佢鍾意人妻?


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


1666#
發表於 12-6-12 11:59 |只看該作者

引用:Quote:vivi0707+發表於+12-6-12+09:58+人地

原帖由 KAYIBABY1987 於 12-06-12 發表
人地有事佢無事就唔係人地差,,,,只係佢好彩
唉,只得你地明白我!
我無kimchi mum 禁好彩第邊都有人結左婚同大肚!
我best friend都係單身或剛剛先有拖拍!
佢地連婚都未結,點會明大肚既辛苦!




珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1667#
發表於 12-6-12 11:59 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 11:55
即係有 d 男既係媒?
係呀, 我見佢同speed dating 公司D 人仲好傾, 9成係媒

試過幾個傾計OK, 識落都唔係好掂。 


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1668#
發表於 12-6-12 12:00 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 11:57
佢鍾意人妻?

有d變態lor 識左拒一個月 有次打電話黎同我嘈交 話我放拒飛機wor 拒係果d好有原則既人
跟住話要同我結婚wor chichi地ga


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1669#
發表於 12-6-12 12:01 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 11:56
我係想知道係咪真係要炆甘耐jeh... 炆1hr 局1hr 仲炆多1hr咪無曬水?
炆1,2個鐘好正常, 焗唔會蒸發 d 水.不過唔好開咁猛火, d 豬手好似會出水同出油, 仲有個鑊d 倒汗水. 應該無咁易無曬水.


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1670#
發表於 12-6-12 12:02 |只看該作者
Thelittlepingu 發表於 12-6-12 11:57
可以俾個唔常用的佢, OR 唔覆佢.

睇唔上眼果D 直情唔俾機會佢行埋嚟
咁人地對你都可以做同樣既野.即係無樣去 speed dating 都無用 lor ?


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1671#
發表於 12-6-12 12:03 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 12:01
炆1,2個鐘好正常, 焗唔會蒸發 d 水.不過唔好開咁猛火, d 豬手好似會出水同出油, 仲有個鑊d 倒汗水. 應該無 ...

明白明白 綿羊師傅

綿羊真係好口力 咩都識 成本encyclopedia甘


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1672#
發表於 12-6-12 12:03 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 11:59
唉,只得你地明白我!
我無kimchi mum 禁好彩第邊都有人結左婚同大肚!
我best friend都係單身或剛剛先有拖 ...
我同你情況差不多, 我係第一個結婚, 第一個有 b, 都唔望佢地明.


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1673#
發表於 12-6-12 12:04 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 12:00
有d變態lor 識左拒一個月 有次打電話黎同我嘈交 話我放拒飛機wor 拒係果d好有原則既人
跟住話要同我結婚wo ...
好怕呢 d


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1674#
發表於 12-6-12 12:05 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 12:03
明白明白 綿羊師傅

綿羊真係好口力 咩都識 成本encyclopedia甘
咁岩問中者.我老豆好鍾意食豬手.
父親節整隻比佢都好, 問下阿媽佢仲有無quota 先.


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1675#
發表於 12-6-12 12:06 |只看該作者
vivi0707 發表於 12-6-12 11:56
乜野姐姐?apple姐姐?

yesyes apple姐姐 d菜譜好精緻ga


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1676#
發表於 12-6-12 12:07 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 12:05
咁岩問中者.我老豆好鍾意食豬手.
父親節整隻比佢都好, 問下阿媽佢仲有無quota 先.
...

我父親節應該整salad 意粉同牛扒

跟住整個無糖蛋糕比老豆 因為拒糖尿但係好餵食


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1677#
發表於 12-6-12 12:11 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 12:00
有d變態lor 識左拒一個月 有次打電話黎同我嘈交 話我放拒飛機wor 拒係果d好有原則既人
跟住話要同我結婚wo ...


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1678#
發表於 12-6-12 12:11 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 12:07
我父親節應該整salad 意粉同牛扒

跟住整個無糖蛋糕比老豆 因為拒糖尿但係好餵食
要同細佬夾下佢諗住整咩


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1679#
發表於 12-6-12 12:12 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 12:05
咁岩問中者.我老豆好鍾意食豬手.
父親節整隻比佢都好, 問下阿媽佢仲有無quota 先.
...

綿羊師傅))))))))))))))))

鮑汁雞腳有無整過?????????????


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1680#
發表於 12-6-12 12:13 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 12:12
綿羊師傅))))))))))))))))

鮑汁雞腳有無整過?????????????
無, 食都未食過, 因為唔鍾意

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo