烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


男爵府

積分: 8956


1661#
發表於 12-7-28 09:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-27+發表

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
咁快返到家,唔洗買餸咩?
我曰曰六點收工,行返屋企4個字,經過街市買埋餸,所以可以甘早返到屋企.




男爵府

積分: 8956


1662#
發表於 12-7-28 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-27+發表我地

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
我仲未開工呀
快的.等你開工.




男爵府

積分: 8956


1663#
發表於 12-7-28 09:28 |只看該作者

引用:今晚搞咗好多,而家都焗緊包,一堆二堆排隊

原帖由 NoelB 於 12-07-28 發表
今晚搞咗好多,而家都焗緊包,一堆二堆排隊等入爐。原來做扭紋都很不錯




...
哇,好靚啊.點扭架?




珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1664#
發表於 12-7-28 09:49 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-28 02:11
今晚搞咗好多,而家都焗緊包,一堆二堆排隊等入爐。原來做扭紋都很不錯




...
造形好靚呀


水晶宮

積分: 56409


1665#
發表於 12-7-28 10:37 |只看該作者

引用:今晚搞咗好多,而家都焗緊包,一堆二堆排隊

原帖由 NoelB 於 12-07-28 發表
今晚搞咗好多,而家都焗緊包,一堆二堆排隊等入爐。原來做扭紋都很不錯




...
扭得好靚



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1666#
發表於 12-7-28 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-07-27+發

原帖由 NoelB 於 12-07-28 發表
我咪又係,其實呢個很不錯,中間三個鐘可以做好多嘢呀
我直頭出左去教琴



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1667#
發表於 12-7-28 10:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jenniecatcat+於+12-07-27+發

原帖由 NoelB 於 12-07-28 發表
蛋黃留你做法式燉蛋,又係牛奶同忌廉
有冇食譜呀?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


男爵府

積分: 8605


1668#
發表於 12-7-28 11:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-28+發表今晚

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
哇,好靚啊.點扭架?
做咗呢堆,發得太勁了,米奇模終於頂唔住,發咗出嚟。250g吐司模,焗緊時睇到喺個底漏出嚟。另外有兩個普通滾圓,發到「塔」哂,無影相。蟲蟲模終於出埸了,都幾搞笑
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8605


1669#
發表於 12-7-28 11:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-28+發表今晚

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
哇,好靚啊.點扭架?
搓兩條長的,然後扭。其實得呢個令,其他都扭得差




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1670#
發表於 12-7-28 11:59 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

以為個麵團好濕會好痴手,不過可能油份高,一啲都唔痴,仲軟到無朋友,趕住接仔,求其桿幾下就放在錫紙兜度二發,巧緊張呀!




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1671#
發表於 12-7-28 11:59 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

以為個麵團好濕會好痴手,不過可能油份高,一啲都唔痴,仲 叫龍舌蘭糖 軟到無朋友,趕住接仔,求其桿幾下就放在錫紙兜度二發,巧緊張呀!




男爵府

積分: 8605


1672#
發表於 12-7-28 12:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+NoelB+於+12-07-28+發表蛋黃

原帖由 jenniecatcat 於 12-07-28 發表
有冇食譜呀?
梗係有啦,所以我咪買定1L忌廉
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1673#
發表於 12-7-28 13:14 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

以為個麵團好濕會好痴手,不過可能油份高,一啲都唔痴,仲 叫龍舌蘭糖 軟到無朋友,趕住接仔,求其桿幾下就放在錫紙兜度二發,巧緊張呀!




男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1674#
發表於 12-7-28 13:53 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

返到屋企見到發得好厲害,求其分開兩個兜焗,樣唔靚,不過好香好味。




子爵府

積分: 11813


1675#
發表於 12-7-28 17:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+是因+於+12-07-28+發表我仲未

原帖由 辣椒仔coco 於 12-07-28 發表
快的.等你開工.
正呀,咁近屋企

我啱啱先叫個fd 幫我淘左個 0.01 磅咋,
下星期如我收到貨就開工,睇下 c6 几時攞比我先。。。

想問,
呢個譜用韓粉,水份係咪唔洗改?

我打算整400粉,所以會全單打 8 折 ,
淘個0.01磅準 d 嘛,
用韓粉,3.6奶, 淡忌廉,蛋白,跟足食譜做,但會改橄欖油。

開蓋
一搓10。
關蓋熄機發 2.5-3小時,睇時間做。

跟住 set 時間
10。 20。 20。 35。 45。45。
二三發會目測,可能時間會有調整。

以上你覺得水份,時間仲有冇雖要作調整呢?
1343467514974.jpg




水晶宮

積分: 56409


1676#
發表於 12-7-28 17:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
正呀,咁近屋企

我啱啱先叫個fd 幫我淘左個 0.01 磅咋,
唔洗校時間喎,搓完哂全部,係醒10 分鐘就做型啦!睇下面步驟。



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


子爵府

積分: 11813


1677#
發表於 12-7-28 18:28 |只看該作者

回覆:柏翠麵包機,揮手區PART 4 之 學無前後,買死罷就軍團!

星期四果日又去許x山敗左一 set 返嚟,而家有16 個樽仔喇,今日整左呢個版,都係唔好太多 cream, 健康少少。。。自欺欺人

個fd 話我又肥左呀
1343471199151.jpg




男爵府

積分: 8956


1678#
發表於 12-7-28 19:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
正呀,咁近屋企

我啱啱先叫個fd 幫我淘左個 0.01 磅咋,
點解不做270g粉,安好一個12两吐司模.

我做一個12两用韓粉,水份係a度加多15G蛋白,其他份量 x 0.54.

時間 : a搓10分鐘,發2.5~3個鐘,加b搓多10分鐘再加c,你用柏翠就再傞多14分鐘至起薄膜,發10分鐘就可以拿出來排氣了.




男爵府

積分: 8605


1679#
發表於 12-7-28 21:35 |只看該作者

引用:星期四果日又去許x山敗左一+set+返嚟,而家

原帖由 是因 於 12-07-28 發表
星期四果日又去許x山敗左一 set 返嚟,而家有16 個樽仔喇,今日整左呢個版,都係唔好太多 cream, 健康少少 ...
2:1比例仲正呀
牛奶味更香

今日想加可可粉,用thomas模,點知…失敗
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8956


1680#
發表於 12-7-28 21:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+辣椒仔coco+於+12-07-28+發表

原帖由 NoelB 於 12-07-28 發表
做咗呢堆,發得太勁了,米奇模終於頂唔住,發咗出嚟。250g吐司模,焗緊時睇到喺個底漏出嚟。另外有 ...
哇,做甘多包包又送人

蟲蟲包好得意




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo