想生BB

跳至

首頁

尾頁
   13


伯爵府

積分: 17558


1661#
發表於 12-12-5 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+12-12-05+發表做

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-05 發表
特手。 幾日都見暈。今日下午又暈。抖一陣無咁暈但又腳浮浮。c+無人聽電話。OT 完打去醫院問。佢地叫我去急 ...
系買埋天氣太凍,血管氣唔運行,盡量休息多D, 要保暖啊


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1662#
發表於 12-12-6 00:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-05+發表小

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-05 發表
見暈呀。
你同我上次一樣,而家有時唔敢一個人出街本來諗住星期五同管家仔去迪士尼,但c6唔比,而且自己體力都可能唔得你真係萬事小心!而家出街都唔敢搭火車,驚暈多次


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1663#
發表於 12-12-6 01:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-05+發表

原帖由 litaitai 於 12-12-05 發表
沒事嗎
希望之後無事


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1664#
發表於 12-12-6 01:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-05+發表

原帖由 litaitai 於 12-12-05 發表
系買埋天氣太凍,血管氣唔運行,盡量休息多D, 要保暖啊
應該唔關事。兩次都室內暈



子爵府

積分: 12087

畀面勳章


1665#
發表於 12-12-6 01:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-05+發表

原帖由 阿藍2006 於 12-12-06 發表
你同我上次一樣,而家有時唔敢一個人出街本來諗住星期五同管家仔去迪士尼,但c6唔比,而且自己體力 ...
唉。我體力真係好差


侯爵府

積分: 22635


1666#
發表於 12-12-6 06:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-06+發表你

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-06 發表
唉。我體力真係好差
咁唔好四圍去啦




侯爵府

積分: 22635


1667#
發表於 12-12-6 06:57 |只看該作者

回覆:搶先蛇年好旺B!等緊派彩, 就黎做媽媽^.^(旺POST PART 46)

早晨各位




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1668#
發表於 12-12-6 08:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-06+發表你

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-06 發表
唉。我體力真係好差
唔係體力差,係我地肚多咗個人要營養,變相身體多咗個書包要咩,所以唔好怪自己!同埋我覺得上次暈一半係血糖低,另一半係天氣凍,突然入室內,突然氣溫驟變,身體未應付到,我一離開車廂,坐低就開始標汗,個人係半熱半凍


子爵府

積分: 10825


1669#
發表於 12-12-6 09:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-06+發表你

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-06 發表
唉。我體力真係好差
c9,你真係要小心d啦!!!!
唔好周圍去 見唔舒服就休息多d




子爵府

積分: 10825


1670#
發表於 12-12-6 09:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-06+發表

原帖由 阿藍2006 於 12-12-06 發表
唔係體力差,係我地肚多咗個人要營養,變相身體多咗個書包要咩,所以唔好怪自己!同埋我覺得上次暈一半係血 ...
藍藍女皇, 你都要小心d~
呢排好返d未呀?




伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


1671#
發表於 12-12-6 10:05 |只看該作者
幸福小師奶 發表於 12-12-5 23:14
特手。 幾日都見暈。今日下午又暈。抖一陣無咁暈但又腳浮浮。c+無人聽電話。OT 完打去醫院問。佢地叫我去急 ...
c9你要小心d, 休息多d呀, 盡量唔好一個人出街啦..


水晶宮

積分: 50600


1672#
發表於 12-12-6 10:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 RWBABY 於 12-12-05 發表乜事

原帖由 幸福小師奶 於 12-12-05 發表
幾日都見暈。今日下午又暈。抖一陣無咁暈但又腳浮浮。c+無人聽電話。OT 完打去醫院問。佢地叫我去急症。但 ...
咁瞓多d休息下




水晶宮

積分: 50600


1673#
發表於 12-12-6 10:29 |只看該作者

引用:早晨各位

原帖由 Juscoco 於 12-12-06 發表
早晨各位
特手早




侯爵府

積分: 22635


1674#
發表於 12-12-6 10:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-06+發表

原帖由 阿藍2006 於 12-12-06 發表
唔係體力差,係我地肚多咗個人要營養,變相身體多咗個書包要咩,所以唔好怪自己!同埋我覺得上次暈一半係血 ...
早呀藍藍




侯爵府

積分: 22635


1675#
發表於 12-12-6 10:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+幸福小師奶+於+12-12-06+發表

原帖由 minnayan 於 12-12-06 發表
c9,你真係要小心d啦!!!!
唔好周圍去 見唔舒服就休息多d
早呀yan




侯爵府

積分: 22635


1676#
發表於 12-12-6 10:50 |只看該作者

引用:Quote:幸福小師奶+發表於+12-12-5+23:14+特

原帖由 kamkam528 於 12-12-06 發表
c9你要小心d, 休息多d呀, 盡量唔好一個人出街啦..
早呀甘甘




侯爵府

積分: 22635


1677#
發表於 12-12-6 10:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Juscoco+於+12-12-06+發表早

原帖由 RWBABY 於 12-12-06 發表
特手早
早呀BBG




子爵府

積分: 10825


1678#
發表於 12-12-6 11:00 |只看該作者
Juscoco 發表於 12-12-6 10:50
早呀yan
早呀 豬豬媽媽~~
天氣好..心情好~~


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


1679#
發表於 12-12-6 11:23 |只看該作者
Juscoco 發表於 12-12-6 10:50
早呀甘甘
早呀..特手媽


侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


1680#
發表於 12-12-6 12:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-12-06+發表唔

原帖由 minnayan 於 12-12-06 發表
藍藍女皇, 你都要小心d~
呢排好返d未呀?
yan,我會小心,而家c6都唔比我去得遠,驚我又暈,呢排都只係想食同訓


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo