影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 7130


1661#
發表於 13-4-1 23:29 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

王世子,期待明天你的勁歌熱舞哦!
1364830254394.jpg


翡翠宮

積分: 93980


1662#
發表於 13-4-1 23:33 |只看該作者
aho2001 發表於 13-4-1 23:29
王世子,期待明天你的勁歌熱舞哦!
好靚呀.
warm warm up先...好佻皮.




珍珠宮

積分: 40438


1663#
發表於 13-4-1 23:51 |只看該作者

引用:東京目黑區櫻花樹旁已經放了很多jyj應援的

原帖由 MagDog 於 13-04-01 發表
東京目黑區櫻花樹旁已經放了很多jyj應援的花燈..有個別為在中, 俊秀和有天的..寫了"歡迎回來"..
嘩,好有心機拼圖呀

“有天..歡迎回來“
1364831449448.jpg


翡翠宮

積分: 93980


1664#
發表於 13-4-2 00:04 |只看該作者
這幾天都是零晨三, 四點才睡..但早上又不是9:30左右醒又睡午覺..日間狂翻看"jyj unforgettable live con" 兩次. 有天元宵喜樂會, 學友中文金曲和leslie miss you much的performance...好滿足.晚上才去街, 今晚也跟honey食餐好的

明天"the return of the jyj" 不是皇者, 只是歌者戀歌的身份回到第二個家...
我也緊張起來. 有朋友已經出發去日本了. 有天有新曲. 在中狀態如在香港場時真是不用擔心. 俊秀從不用擔心. 有天早前都是閒著..應該可以的..有天打出"unforgettable"的水平就可以了.

jyj fighting!!! 祝順利.


翡翠宮

積分: 93980


1665#
發表於 13-4-2 00:15 |只看該作者
歌者朴有天...明天good show!!! enjoy your stage.. cr. as tagged..

goodnite. sweet dream to all..






翡翠宮

積分: 93980


1666#
發表於 13-4-2 00:16 |只看該作者



珍珠宮

積分: 40438


1667#
發表於 13-4-2 06:50 |只看該作者

回覆:MagDog 的帖子

本帖最後由 ChrisWong 於 13-4-2 07:51 編輯

見到post話未夠日本時間六点已有粉絲排隊買周邊,今天2號售賣係十点呵..MagMag,通知妳朋友早D排隊呀..
1364856603930.jpg





珍珠宮

積分: 40438


1668#
發表於 13-4-2 06:56 |只看該作者

回覆:MagDog 的帖子

本帖最後由 ChrisWong 於 13-4-2 07:50 編輯

原來昨晚line line係分別三個傻B啲歌既歌詞,好感動呀!
1364856992387.jpg




點評

constanceng  三個都好叻叻呢!  發表於 13-4-2 10:56
miu~miu    發表於 13-4-2 10:21
MagDog  好有心思, 三個也會填詞..  發表於 13-4-2 09:11


珍珠宮

積分: 40438


1669#
發表於 13-4-2 07:12 |只看該作者

回覆:MagDog 的帖子

頭先搭車經過文華,雖然花海得番一半,仍見途人拍照留念。想你,Leslie!


翡翠宮

積分: 93980


1670#
發表於 13-4-2 07:23 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Chris ,morning. 我朋友也是打算好早去排隊買,唔知買唔買到,哎依古,欠下好多人情,好似俊浩和有煥一齊也去了日本看jyj 啊。很有愛。


翡翠宮

積分: 93980


1671#
發表於 13-4-2 07:32 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

貴人出路招風雨,東京下雨了,也冷卻不了熱情。jyj fighting


珍珠宮

積分: 40438


1672#
發表於 13-4-2 07:57 |只看該作者
本帖最後由 ChrisWong 於 13-4-2 08:03 編輯
MagDog 發表於 13-4-2 07:23
Chris ,morning. 我朋友也是打算好早去排隊買,唔知買唔買到,哎依古,欠下好多人情,好似俊浩和有煥一齊也 ..

嘩, 報導話可能吾使10分鐘會賣晒.. 水蛇春喇, 通知朋友們呵..






點評

miu~miu  好厲害呀!!  發表於 13-4-2 10:27


珍珠宮

積分: 40438


1673#
發表於 13-4-2 08:07 |只看該作者
MagDog 發表於 13-4-2 07:32
貴人出路招風雨,東京下雨了,也冷卻不了熱情。jyj fighting

米飯有才, 叫呢D雨叫做「朴雨神」



珍珠宮

積分: 40438


1674#
發表於 13-4-2 08:19 |只看該作者
MagDog 發表於 13-4-2 07:23
Chris ,morning. 我朋友也是打算好早去排隊買,唔知買唔買到,哎依古,欠下好多人情,好似俊浩和有煥一齊也 ...

咁既盛況, 我都驚買吾到..mouth:

My JYJ FIGHTING !!

到時我自己都要晨早溜溜 FIGHTING !!



翡翠宮

積分: 93980


1675#
發表於 13-4-2 08:24 |只看該作者

回覆:ChrisWong 的帖子

50000人一場,當10% 的粉絲想買都5000人。所以大清早6點排隊不為過,當然又要看貨夠唔夠。總之買唔買到看緣份。

點評

ChrisWong  咁又係, 排隊睇show都要預兩小時入席..  發表於 13-4-2 08:30


翡翠宮

積分: 93980


1676#
發表於 13-4-2 09:16 |只看該作者
有朋友的朋友去到DOME, 但都放棄排隊了. 因為見不到龍尾.


翡翠宮

積分: 93980


1677#
發表於 13-4-2 09:22 |只看該作者


有日飯已經買到...早了30分鐘開售, 免得排隊粉絲淋濕著涼..

點評

miu~miu  嘩! 好想要呀!!!  發表於 13-4-2 10:33


翡翠宮

積分: 93980


1678#
發表於 13-4-2 09:34 |只看該作者


PHOTO set中的MINI POSTER...有天的FEATURES.

點評

ChrisWong    發表於 13-4-2 13:39
miu~miu   好靚呀!  發表於 13-4-2 10:32


翡翠宮

積分: 93980


1679#
發表於 13-4-2 09:43 |只看該作者


緊張又期待今晚的"THE RETURN OF THE JYJ". 大家放完EASTER. 得閒又追下POSTS啦.

MY JUNSU的CON GOODS也很漂亮吧..希望我想買的到手. 我三子全部都要啊. 有樣的就要, 因為LIGHTSTICK一人只可買一枝, 我朋友自己要啊. 原來日本飯是通宵排隊..

點評

miu~miu  My Junsu 超靚呀!!!!!!  發表於 13-4-2 10:38


翡翠宮

積分: 93980


1680#
發表於 13-4-2 09:47 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-4-2 09:51 編輯

我朋友幫我買到喇..又欠朋友一個大人情. 她6:30去到. 她買完也見不到龍尾, 還有很多條隊.. 9:30開售, 她剛剛買到約1小時40分鐘. 未計之前排了3個鐘...TOTAL 4.5HR.

心型留海, show了半邊臉, 帥氣...

點評

ChrisWong    發表於 13-4-2 13:42
miu~miu  好型呀!!  發表於 13-4-2 10:39

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo