心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


1661#
發表於 06-8-29 16:16 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

最衰就係...條收數佬自己收q左線...重再打o黎話我cut佢....一路講一路鬧....我 起上o黎...我咪話...你唔好再小我老母喇...你有本事咪上o黎搵佢lor....我同佢非親非顧....我收埋佢做咩呀....跟住仔條收數佬咪講多幾口粗口....o羅番個尾彩就cut左線

[quote]
Ivy124 寫道:
公司會計條友lor....自己欠街數...d收數佬今朝打o黎搵過佢...佢無聽....晏晝d收數佬再打o黎...我話佢行開左....係事實ma....d友即刻問候我...又鬧我8婆...又話我收埋佢...重之狂用粗口鬧我啦


公爵府

積分: 28065


1662#
發表於 06-8-29 16:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係架咩....咁真係要打去問下喇

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
禾巾年生日,有朋友化禾豬正日去海馬公園唔收日場廢,不過巧似唔械成個月wor~~~ [quote]


公爵府

積分: 28065


1663#
發表於 06-8-29 16:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

o下....咁算啦....比錢入去算喇

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
NO LA.......ONLY BRITHDAY (1 DAY)..... [quote]


公爵府

積分: 29725


1664#
發表於 06-8-29 16:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你公輸會計刀巧唔掂wor~~~ 追債追到公輸 [quote]
Ivy124 寫道:
公司會計條友lor....自己欠街數...d收數佬今朝打o黎搵過佢...佢無聽....晏晝d收數佬再打o黎...我話佢行開左....係事實ma....d友即刻問候我...又鬧我8婆...又話我收埋佢...重之狂用粗口鬧我啦

[quote]


公爵府

積分: 28065


1665#
發表於 06-8-29 16:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

緊係啦....佢成日特登唔聽電話....今朝我同事幫佢第一次聽個收數佬電話時...條收數佬都未係講晒粗口架....但因為條友唔覆電話比人...所以下晝再打o黎咪爆晒粗話我收埋佢lor 不過我已經將件事話左比我亞head知....我亞head又即刻話比會計條友個大佬知....佢c緊架喇

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
你公輸會計刀巧唔掂wor~~~ 追債追到公輸 [quote]


公爵府

積分: 28065


1666#
發表於 06-8-29 16:27 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我又要做下野喇....轉頭見


公爵府

積分: 29725


1667#
發表於 06-8-29 16:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

梗械喇 助會計巧緊要架

禾刀去助占喇 [quote]
Ivy124 寫道:
緊係啦....佢成日特登唔聽電話....今朝我同事幫佢第一次聽個收數佬電話時...條收數佬都未係講晒粗口架....但因為條友唔覆電話比人...所以下晝再打o黎咪爆晒粗話我收埋佢lor 不過我已經將件事話左比我亞head知....我亞head又即刻話比會計條友個大佬知....佢c緊架喇

[quote]


別墅

積分: 736


1668#
發表於 06-8-29 17:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


男爵府

積分: 5993


1669#
發表於 06-8-29 19:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


珍珠宮

積分: 41557


1670#
發表於 06-8-29 21:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


男爵府

積分: 5993


1671#
發表於 06-8-29 21:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

小小靖 寫道:
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1672#
發表於 06-8-29 22:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

哈佬,食左飯未呀?


男爵府

積分: 5993


1673#
發表於 06-8-29 22:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

成拾點幾...實飽飽好耐lu~~~~
小路 寫道:
哈佬,食左飯未呀?
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


子爵府

積分: 14569


1674#
發表於 06-8-30 02:31 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

本 港 地 區 今 日 天 氣 預 測

天 晴 , 但 局 部 地 區 有 驟 雨 。
天 氣 炎 熱 , 氣 溫 介 乎 28 至 32 度 。
吹 輕 微 至 和 緩 偏 南 風 。

展 望 : 隨 後 兩 天 大 致 天 晴 及 炎 熱
在你把我帶回家之前,請記得,我的壽命約有10~15年;你的離棄,會是我最大的痛苦.
當我要捱過最辛苦的歷程時,請千萬不要說:「我不忍心看他。」或者「讓我不在場時才發生。」
只要有你和我在一起,所有的事都會變得簡單容易接受。請你永遠不要忘記,我愛你。


男爵府

積分: 7531


1675#
發表於 06-8-30 10:00 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

Good Morning ivy & all......


公爵府

積分: 29725


1676#
發表於 06-8-30 10:06 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

巾日艾肥休識呀 禾助住睇牆先


男爵府

積分: 7531


1677#
發表於 06-8-30 10:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係哦,,艾肥巾日放炸,我都bon bon 佢看铺先
WINNIEYIP 寫道:
巾日艾肥休識呀 禾助住睇牆先


公爵府

積分: 28065


1678#
發表於 06-8-30 10:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨亞winnie....bobo[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1571.gif[/img] 唔該晒你地幫我睇場喎


公爵府

積分: 29725


1679#
發表於 06-8-30 10:35 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

巾日最衰你唔雷忍茶喇

巧多淫刀雷呀 寶寶佢刀雷呀
Ivy124 寫道:
早晨亞winnie....bobo[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_1571.gif[/img] 唔該晒你地幫我睇場喎


公爵府

積分: 28065


1680#
發表於 06-8-30 10:36 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo