立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1549
子爵府
積分: 11973
版主
積分: 43153
男爵府
積分: 5785
積分: 13356
imchristy 寫道: 玩左部新機d80一陣.....嘩.....手軟.... 我擔心隻手臂會越來越粗壯 平時帶呀b去街已經揹住一大袋野, 跟機個相機袋又鬼死咁大, 你地係點樣出街架? 係咪買過個slim d既相機袋好d? 呢張算係好少少既(有點藍)...其他都對錯焦...?! 其實我唔想背景太濛,而家連件衫都濛埋, 點樣擴大清既範圍呢?
積分: 8421
禁止訪問
積分: 25295
積分: 12090
imchristy 寫道: [img align=right]http://img6.picsplace.to/img6/23/DSC_0127.JPG[/img]
jacqueline_law 寫道: imchristy : 用 f1.8 係咁架, 你 bb 正面咪好 law, 我上次試鏡, 呀仔 4,6 面.....一隻眼清, 一隻眼唔清添呀.... 不過又講返轉頭, 用 f4 會唔會唔夠光呢 依家用緊 iso200.....set iso800 抵唔抵得返 f1.8 --> f4.0 呢.... 請高手解答
chloepapa 寫道: i係聖誕期間, 又係買支12-24的時候
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy