Re: 2004年2月靚靚媽咪俱樂部 (Part 2)
may, sharon,
我都有睇個個早產BB引至大腦麻痺症既特輯呀!!
個媽媽真係好慘, 個BB又好辛苦, 真係捱得痛呀!!! 我睇到佢話想唔要個仔自己返香港就眼濕濕, 悠記見我眼濕濕望住個電視佢又睇埋一份, 但唔識睇, 我就同佢講, '你好幸福呀, 足月出世, 四肢健全又健康, 你睇人地個BB幾慘!! 你第時見到呢D行得唔好既人要更加尊重佢地呀!!' :idea: 不過唔知佢明唔明~
I support autism acceptance!