美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


侯爵府

積分: 20211


16781#
發表於 18-11-28 00:05 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-27 13:26
這支是否用量很大呢呢?

唔會呀,佢好易推,唔駛用好多㗎,正常份量ok


伯爵府

積分: 17172


16782#
發表於 18-11-28 00:44 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-27 13:43
cef再好你也不會不間斷每天搽吧,找個完全不搽cef的一段日子搽play pro x,應該可以試出功效。反而早上搽c ...

cef不可以每天搽的嗎?唔好意思,真係唔知,所以你教下我!謝謝


珍珠宮

積分: 41316


16783#
發表於 18-11-28 13:26 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-27 23:40
買左精華因爲做緊set,仲買左dr wu抗老安瓶,試完再報告,台灣買dr wu, beloved one都好平,有d款仲買一送 ...

dr.wu安瓶是指這個嗎?
1543382810614.JPEG


伯爵府

積分: 15536


16784#
發表於 18-11-28 14:08 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-28 13:26
dr.wu安瓶是指這個嗎?

本帖最後由 flyinsky 於 18-11-28 14:09 編輯

係呢款,寫明10%胜肽但我搵唔到comment,一盒1105twd,有d鋪再9折,有d就多d嘢送,我買左2盒試下



珍珠宮

積分: 41316


16785#
發表於 18-11-28 14:50 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-28 14:08
本帖最後由 flyinsky 於 18-11-28 14:09 編輯

係呢款,寫明10%胜肽但我搵唔到comment,一盒1105twd,有d ...

加了6種胜肽,反而令我看不明白是想主打甚麼功能了。你打算搽哪裏呢?
1543387832158.JPEG


珍珠宮

積分: 41316


16786#
發表於 18-11-28 14:52 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-28 00:05
唔會呀,佢好易推,唔駛用好多㗎,正常份量ok

比fresh便宜很多,希望有聖誕套裝。謝謝推薦。
1543387951323.JPEG


伯爵府

積分: 15536


16787#
發表於 18-11-28 14:56 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-28 14:50
加了6種胜肽,反而令我看不明白是想主打甚麼功能了。你打算搽哪裏呢?

...

搽面咋,sales教搽完再fu mask, 我諗佢應該樣樣功效都有d


珍珠宮

積分: 41316


16788#
發表於 18-11-28 15:05 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-28 14:56
搽面咋,sales教搽完再fu mask, 我諗佢應該樣樣功效都有d

別的不清楚,只記得green妹說過六胜肽要10%效果才好。主打六胜肽的產品,不管便宜的還是貴的,也是10%。
1543388714056.JPEG
1543388714298.JPEG


珍珠宮

積分: 41316


16789#
發表於 18-11-28 15:07 |只看該作者
hhz 發表於 18-11-27 21:28
無呀,洗完臉就搽架啦。Avene d pigment,搽面出暗粒,我改搽手同頸,都係無感覺。(難道我神經receptor 有 ...

我大女兒搽clinique c10也完全沒刺激性


伯爵府

積分: 15536


16790#
發表於 18-11-28 15:09 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-28 15:05
別的不清楚,只記得green妹說過六胜肽要10%效果才好。主打六胜肽的產品,不管便宜的還是貴的,也是10%。

...

你既筆記好齊全!咁等我試完如果無效就買返10%六胜肽產品先!仲有支幸福肌,用晒都要幾個月!


珍珠宮

積分: 41316


16791#
發表於 18-11-28 15:14 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-28 15:09
你既筆記好齊全!咁等我試完如果無效就買返10%六胜肽產品先!仲有支幸福肌,用晒都要幾個月!
...

我已經50歲,再搽甚麼也不可能回春,我的動力是為三個女兒做準備,讓她們少走彎路。


伯爵府

積分: 15536


16792#
發表於 18-11-28 15:49 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-28 15:14
我已經50歲,再搽甚麼也不可能回春,我的動力是為三個女兒做準備,讓她們少走彎路。
...

你女好幸福!早d搽好過出紋先搞,我都唔期望減到d表情紋,希望淺少少就算


侯爵府

積分: 20211


16793#
發表於 18-11-28 16:08 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-28 14:52
比fresh便宜很多,希望有聖誕套裝。謝謝推薦。

上網買平好多喎,香港唔記得$180定$220,最序都係八折


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


16794#
發表於 18-11-28 18:05 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-28 15:07
我大女兒搽clinique c10也完全沒刺激性

難道貴千金同我一樣面皮厚?可以打到媽媽啲c10主意,應該都唔薄嘅。

你大女搽c10有無效果?我覺得搽左白左少少,有透明感。



伯爵府

積分: 19383


16795#
發表於 18-11-28 18:36 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-28 16:08
上網買平好多喎,香港唔記得$180定$220,最序都係八折

可以上邊個網買到?


男爵府

積分: 6199


16796#
發表於 18-11-28 18:57 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-28 00:04
就係呢枝avene,我每年都叫奶奶幫我喺英國買,買二送一,圍起$7x一皮、超抵用
...

可以落妝嗎?gel 狀?


大宅

積分: 2920


16797#
發表於 18-11-29 03:45 |只看該作者
請問暗蒼可不可以搽油?


珍珠宮

積分: 41316


16798#
發表於 18-11-29 19:29 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-28 16:08
上網買平好多喎,香港唔記得$180定$220,最序都係八折

ba.de和cocooncenter都沒有,我會屈臣士買一瓶先試試,$240。


珍珠宮

積分: 41316


16799#
發表於 18-11-29 19:36 |只看該作者

回覆樓主:

avene美白系列屈臣士買一送一
1543491362919.JPEG


珍珠宮

積分: 41316


16800#
發表於 18-11-29 19:41 |只看該作者
shala 發表於 18-11-28 00:44
cef不可以每天搽的嗎?唔好意思,真係唔知,所以你教下我!謝謝

我的意思是cef不能解決所有皮膚問題

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo