美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


珍珠宮

積分: 41306


16801#
發表於 18-11-29 19:46 |只看該作者
flyinsky 發表於 18-11-27 23:40
買左精華因爲做緊set,仲買左dr wu抗老安瓶,試完再報告,台灣買dr wu, beloved one都好平,有d款仲買一送 ...

幸福肌的所有溶劑型精華液未開封之前都建議冷藏


珍珠宮

積分: 41306


16802#
發表於 18-11-29 20:02 |只看該作者
hhz 發表於 18-11-28 18:05
難道貴千金同我一樣面皮厚?可以打到媽媽啲c10主意,應該都唔薄嘅。

你大女搽c10有無效果?我覺得 ...

之前她試了我兩支clinique c10,然後FB有$50現金券她自己買了一盒。非常珍惜的用,每天只在晚上搽一次,而且嚴格計算時間,確保c10留在皮膚上10小時。對她的效果是皮膚比較細緻和毛孔貌似小了些,油性皮膚毛孔都粗大,你懂的。
好久沒有$50現金券,她又開始打我主意。


伯爵府

積分: 17170


16803#
發表於 18-11-29 20:21 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-29 19:41
我的意思是cef不能解決所有皮膚問題

哦!明白了,謝謝你回覆


伯爵府

積分: 15536


16804#
發表於 18-11-29 21:03 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-29 19:46
幸福肌的所有溶劑型精華液未開封之前都建議冷藏

謝提醒,返屋企就放入雪櫃


伯爵府

積分: 19383


16805#
發表於 18-11-29 21:44 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-29 20:02
之前她試了我兩支clinique c10,然後FB有$50現金券她自己買了一盒。非常珍惜的用,每天只在晚上搽一次,而 ...

c10唔係朝早搽架咩?你係早上定晚上用?


侯爵府

積分: 20211


16806#
發表於 18-11-30 01:32 |只看該作者
snoopyiu 發表於 18-11-28 18:36
可以上邊個網買到?

真係無咩網有

暫時只見
https://www.escentual.com/avene/avene0009
但要俾運費


侯爵府

積分: 20211


16807#
發表於 18-11-30 01:33 |只看該作者
siukei 發表於 18-11-28 18:57
可以落妝嗎?gel 狀?

我未試過落粧
佢係lotion狀㗎


侯爵府

積分: 20211


16808#
發表於 18-11-30 01:33 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-29 19:29
ba.de和cocooncenter都沒有,我會屈臣士買一瓶先試試,$240。

真係無咩網有

暫時只見
https://www.escentual.com/avene/avene0009
但要俾運費


珍珠宮

積分: 41306


16809#
發表於 18-11-30 07:34 |只看該作者

回覆樓主:

買了4盒,給了我妹1盒,送的2支給了我大女兒。生產日期E68(June 2018),還不錯。
1543534462910.JPEG


珍珠宮

積分: 41306


16810#
發表於 18-11-30 07:35 |只看該作者
ckm80 發表於 18-11-30 01:33
真係無咩網有

暫時只見

不運香港


珍珠宮

積分: 41306


16811#
發表於 18-11-30 07:38 |只看該作者
snoopyiu 發表於 18-11-29 21:44
c10唔係朝早搽架咩?你係早上定晚上用?

左旋C早晚都可以搽,我為了7天內搽完1支C10也是要早晚都搽才趕得及。


侯爵府

積分: 20211


16812#
發表於 18-11-30 08:41 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-30 07:35
不運香港

Too bad,焗買貴

不過唔知關唔關轉包裝/版事,舊年年頭買仲係扁少少嘅膠樽裝,今年變圓碌碌


洋房

積分: 48


16813#
發表於 18-11-30 11:42 |只看該作者


珍珠宮

積分: 41306


16814#
發表於 18-11-30 15:27 |只看該作者

回覆樓主:

昨晚試了一粒EA retinol capsule,按官網用法。質地是啫哩,不是油。其實搽了半張臉我已經非常不喜歡,假滑嚴重,像是搽了primer。等了十分鐘都沒感到滋潤,再搽面霜又不吸收。最後忍不了,去洗了臉。不會買!


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16815#
發表於 18-11-30 15:29 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-30 15:27
昨晚試了一粒EA retinol capsule,按官網用法。質地是啫哩,不是油。其實搽了半張臉我已經非常不喜歡,假滑 ...
係呀, 我之前係counter 試過上手, 覺得個質地似係搽lancome premier 個種質地


珍珠宮

積分: 41306


16816#
發表於 18-11-30 15:40 |只看該作者
me920 發表於 18-11-30 15:29
係呀, 我之前係counter 試過上手, 覺得個質地似係搽lancome premier 個種質地

下星期五降溫,本來我還打算如果好用今天買一盒,現在考慮是不是回購蘭花油。


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


16817#
發表於 18-11-30 19:06 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-29 20:02
之前她試了我兩支clinique c10,然後FB有$50現金券她自己買了一盒。非常珍惜的用,每天只在晚上搽一次,而 ...

我都覺得自己鼻旁邊的毛孔都細啲,所以我都keep住用。雖然如此都有興趣換下haba,the ordinary 來用下。佢會唔會都換來用下。我覺得有時換下先可以搵到自己啱用咩



男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


16818#
發表於 18-11-30 19:09 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-30 07:38
左旋C早晚都可以搽,我為了7天內搽完1支C10也是要早晚都搽才趕得及。

其實我都無理過咁多,有時早晚用,我都可以用晒十幾日,少少變黃都唔緊要啦。(可能油肌的我由頭到尾的感覺都一樣。)


男爵府

積分: 8856

我的育兒心得勳章


16819#
發表於 18-11-30 19:11 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-11-30 15:27
昨晚試了一粒EA retinol capsule,按官網用法。質地是啫哩,不是油。其實搽了半張臉我已經非常不喜歡,假滑 ...

咁ea咪越出越差?會唔會係原本護品再加啲油去搽好啲?好似haba啲美肌清油之類。


珍珠宮

積分: 41306


16820#
發表於 18-12-1 18:01 |只看該作者

回覆樓主:

十分化算
1543658506420.JPEG
1543658506756.JPEG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo