美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


禁止訪問

積分: 61348


16841#
發表於 18-12-2 14:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41306


16842#
發表於 18-12-2 14:27 |只看該作者
hhz 發表於 18-12-2 12:59
溫書只到700多頁,呢個產品主咩效果呢?你大女兒試了記得上來share 下
...

filorga c recover 是8%左旋C
她在等cocooncenter 1月的winter sale


珍珠宮

積分: 41306


16843#
發表於 18-12-2 14:29 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-2 14:06
好耐,應該用到成年

有沒有30ml裝的呢?


禁止訪問

積分: 61348


16844#
發表於 18-12-2 15:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41306


16845#
發表於 18-12-3 13:17 |只看該作者
hhz 發表於 18-12-2 12:59
溫書只到700多頁,呢個產品主咩效果呢?你大女兒試了記得上來share 下
...

我大女兒目標還有css c10
https://www.cosmeticskinsolutions.com/product/phloretin/
1543814268022.JPEG


珍珠宮

積分: 41306


16846#
發表於 18-12-3 13:20 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-2 15:33
無架!你上面嗰個咪係囉!
其實因為我係與retinol 隔住用,所以先用得慢,你應該無用得咁慢既。
...

你手腳有搽果酸乳液嗎?


禁止訪問

積分: 61348


16847#
發表於 18-12-3 13:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41306


16848#
發表於 18-12-3 15:42 |只看該作者
IloveJJ 發表於 18-12-3 13:43
無呀!手腳乜都無搽,只係晒太陽時才搽防曬,好懶! 暑假黑咗的手,到而家仲未回復。
...

你的雪花秀不是用不完嗎,搽手呀!
我在想G的贈品好像很大方,到時候我也拿來搽手腳。


珍珠宮

積分: 41306


16849#
發表於 18-12-3 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

Dermaceutic已經不在萬寧售賣
1543824240651.JPEG


禁止訪問

積分: 61348


16850#
發表於 18-12-3 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41306


16851#
發表於 18-12-3 19:32 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 asweetmom 於 18-12-3 19:34 編輯

我妹拿積分換的,也分我一些。
有用幸福肌的檢查一下積分失效日期
1543836857572_sign.JPEG
1543836857601.JPEG


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16852#
發表於 18-12-4 09:45 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-3 13:17
我大女兒目標還有css c10
https://www.cosmeticskinsolutions.com/product/phloretin/
呢支同CSS C+E有咩分別?點解你女兒揀呢支唔揀C+E?


珍珠宮

積分: 41306


16853#
發表於 18-12-4 18:35 |只看該作者
me920 發表於 18-12-4 09:45
呢支同CSS C+E有咩分別?點解你女兒揀呢支唔揀C+E?

她想每天搽,C15會在連搽四天就吸收飽和。她是油性皮膚,之前搽我的skinceuticals cef就嫌油膩。


珍珠宮

積分: 41306


16854#
發表於 18-12-5 13:05 |只看該作者

回覆樓主:

萬寧打85折中
1543986333587.JPEG


子爵府

積分: 10234

BK Milk勳章 畀面勳章


16855#
發表於 18-12-5 13:49 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-3 13:20
你手腳有搽果酸乳液嗎?

有乜好介紹呀?我搽手踭同手用Olay 去斑精華用得好快,有冇平嘢又大件介紹


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16856#
發表於 18-12-5 14:06 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-5 13:05
萬寧打85折中
你用過不同vit c, 邊個好用D?
呢個都係左旋C?


珍珠宮

積分: 41306


16857#
發表於 18-12-5 15:14 |只看該作者

回覆樓主:

剛看到,沒搶到。不失望,因為又有升級版了!
1543994041270.JPEG


珍珠宮

積分: 41306


16858#
發表於 18-12-5 15:19 |只看該作者
seasonbaby 發表於 18-12-5 13:49
有乜好介紹呀?我搽手踭同手用Olay 去斑精華用得好快,有冇平嘢又大件介紹
...

如果B3對你更有效果,可以考慮Sesderma ATOPISES Body Milk (2.5% B3),sasa有賣。


珍珠宮

積分: 41306


16859#
發表於 18-12-5 15:21 |只看該作者
me920 發表於 18-12-5 14:06
你用過不同vit c, 邊個好用D?
呢個都係左旋C?

你也是乾肌嗎?


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16860#
發表於 18-12-5 15:37 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-5 15:21
你也是乾肌嗎?
我諗我應該係混合性吧....
夏天時比較容易生暗粒....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo