美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   273


禁止訪問

積分: 61348


16881#
發表於 18-12-7 23:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20211


16882#
發表於 18-12-8 03:28 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-7 23:41
不知道x2 [/smile
我替我油肌妹妹問過白天的開架眼霜,green妹推薦OLAY EYE LIFTING SERUM,我 ...

我以為呢枝有retinol添,咁我都開嚟用


侯爵府

積分: 20211


16883#
發表於 18-12-8 03:29 |只看該作者
All beauty 25/11訂,今日收到貨,聽日check埋個expiry date,睇下o唔ok先


侯爵府

積分: 20211


16884#
發表於 18-12-8 12:52 |只看該作者
Check咗expiry date, filorga]21天美白精華係今年2018年5出呀,好新鮮喎
Associate aromathreapy就網上搵唔到資料呀


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16885#
發表於 18-12-8 16:13 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-7 23:20
我妹和我大女兒兩個油肌都對LA ROCHE POSAY REDERMIC C ESSENCE清爽版好評,連用幾支有美白和小毛孔效果。 ...
好似網上見過, 下次留意下先
BTW, 我知綠茶已拉黑lookfantastic 等, 你有冇邊個網買野OK? 我係Iherb買過咋, 不過都係supplements多.


珍珠宮

積分: 41306


16886#
發表於 18-12-8 18:23 |只看該作者
ckm80 發表於 18-12-8 12:52
Check咗expiry date, filorga]21天美白精華係今年2018年5出呀,好新鮮喎
Associate aromathreapy就網上搵 ...

allbeauty是郵差送貨上門嗎?


珍珠宮

積分: 41306


16887#
發表於 18-12-8 18:25 |只看該作者
me920 發表於 18-12-8 16:13
好似網上見過, 下次留意下先
BTW, 我知綠茶已拉黑lookfantastic 等, 你有冇邊個網買野OK? 我係Iherb買過咋, ...

本帖最後由 asweetmom 於 18-12-8 18:26 編輯

ba.de
beautybay.com
cocooncenter.co.uk


珍珠宮

積分: 41306


16888#
發表於 18-12-8 18:45 |只看該作者

回覆樓主:

clinique 聖誕套裝,2套88折,3套8折,可混合。

vavc套裝買4送1,這個我不會考慮。


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16889#
發表於 18-12-8 18:55 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-8 18:25
本帖最後由 asweetmom 於 18-12-8 18:26 編輯

ba.de
請問你知唔知lotion plus 搽完後使唔使洗走/抹走佢架?


侯爵府

積分: 20211


16890#
發表於 18-12-8 19:02 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-8 18:23
allbeauty是郵差送貨上門嗎?

嘉里物流


珍珠宮

積分: 41306


16891#
發表於 18-12-8 22:37 |只看該作者
me920 發表於 18-12-8 18:55
請問你知唔知lotion plus 搽完後使唔使洗走/抹走佢架?

我是搽bionic lotion,沒法回答你。


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16892#
發表於 18-12-8 23:01 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-8 22:37
我是搽bionic lotion,沒法回答你。
唔緊要, 我搽左, 又冇不適, 好似唔使抹走, 冇gel plus咁刺激


伯爵府

積分: 16598


16893#
發表於 18-12-9 00:21 |只看該作者
me920 發表於 18-12-7 10:13
你和你女兒有沒有試過la roche posay redermic c essence? 適合什麼膚質?
印象中都有人提過, 因為你筆記齊 ...

我用緊 用耐咗好似覺得塊面黃黃哋咁
所以想轉吓另一隻


珍珠宮

積分: 47500

馬年勳章 2024年龍年勳章


16894#
發表於 18-12-9 15:51 |只看該作者
teatea15 發表於 18-12-9 00:21
我用緊 用耐咗好似覺得塊面黃黃哋咁
所以想轉吓另一隻
咁除左面黃左, 其他有冇改善? 例如毛孔細左咁?
因為asweetmom 話佢屋企人用過係白左同毛孔細左......
咁你諗住轉咩?


伯爵府

積分: 16598


16895#
發表於 18-12-9 16:16 |只看該作者
me920 發表於 18-12-9 15:51
咁除左面黃左, 其他有冇改善? 例如毛孔細左咁?
因為asweetmom 話佢屋企人用過係白左同毛孔細左......
咁你 ...

暫時唔見有咩效果 我都想問下哩到sis.仲有邊隻可以介紹


珍珠宮

積分: 41306


16896#
發表於 18-12-9 16:40 |只看該作者
teatea15 發表於 18-12-9 16:16
暫時唔見有咩效果 我都想問下哩到sis.仲有邊隻可以介紹

redermic c5你在哪裏買呢?清爽版嗎?


珍珠宮

積分: 41306


16897#
發表於 18-12-9 16:51 |只看該作者
teatea15 發表於 18-12-9 00:21
我用緊 用耐咗好似覺得塊面黃黃哋咁
所以想轉吓另一隻

你用了多少支redermic c5呢?印象中你是夏天開始用的,如果持續用起碼有3支了。3支都沒有任何效果的話是該換別的,但是如果你怕角質染黃那麼cef黃的更厲害。


珍珠宮

積分: 41306


16898#
發表於 18-12-9 16:55 |只看該作者
ckm80 發表於 18-12-8 19:02
嘉里物流

送住宅需要附加費嗎?


伯爵府

積分: 16598


16899#
發表於 18-12-9 17:13 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-9 16:40
redermic c5你在哪裏買呢?清爽版嗎?

係清爽版啊 我喺amazon 買


伯爵府

積分: 16598


16900#
發表於 18-12-9 17:19 |只看該作者
asweetmom 發表於 18-12-9 16:51
你用了多少支redermic c5呢?印象中你是夏天開始用的,如果持續用起碼有3支了。3支都沒有任何效果的話是該 ...

你咁好記性 我7月先開始用。我未用完1支已見黃黃哋,唔敢再用 。不過我改為晚上搽。你有冇好介紹? cef 是否牌子?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo