跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1681#
發表於 07-9-3 09:34 |只看該作者
:-P 哈哈! bichima你好creative喎!
之但係樂樂食左大鱷, 以後無人表演食野, 我地會好悶架...樂樂下如做順獸師..留鱷魚仔一條生路la!

原文章由 BChiMa 於 07-9-3 00:35 發表
本故事屬家長指引類別
敬請觀眾留意




响2006年11月13日, 一條鱷魚响森林出現,


http://i216.photobucket.com/albums/cc65/fuclareb/1.jpg
呢條大鱷橫行霸道, 四出溝女; 令一眾雄性小動物又恨又妒. http://www.h ...


大宅

積分: 4411


1682#
發表於 07-9-3 09:35 |只看該作者
蛋蛋媽
係由shirleytong28精心炮製自組playgroup

賓賓比辭職信我,我諗吾洗比一個月錢,但我想知d手續係點


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1683#
發表於 07-9-3 09:43 |只看該作者
哦, 佢肯比辭職信你, 我以為佢博抄...如果你有屋企人睇住bb, 早d比佢走都會安心d, 佢都無心機做野la...手續, 史葛媽會教到你, 佢啱啱抄左個...

原文章由 hfcsum 於 07-9-3 09:35 發表
蛋蛋媽
係由shirleytong28精心炮製自組playgroup

賓賓比辭職信我,我諗吾洗比一個月錢,但我想知d手續係點


男爵府

積分: 8920


1684#
發表於 07-9-3 09:48 |只看該作者
你準備好d人工呀, ticket 呀d 信未?? 你係咪through agent 請佢?


原文章由 hfcsum 於 07-9-3 09:35 發表
蛋蛋媽
係由shirleytong28精心炮製自組playgroup

賓賓比辭職信我,我諗吾洗比一個月錢,但我想知d手續係點


大宅

積分: 4411


1685#
發表於 07-9-3 09:49 |只看該作者
史葛媽
教教我點好,可以嗎 我留電話比你


大宅

積分: 1237


1686#
發表於 07-9-3 09:51 |只看該作者
鱷魚媽, 預咗你會咁講啦 都話咗純屬虛構囉, 咩學儒仔"橫行霸道, 四出溝女"咩 , 你唔好對號入坐啦 :tongue:

P.S. 鱷魚媽我都無add 你msn, 邊度係呢

原文章由 shirleytong28 於 07-9-3 01:12 發表


BChiMa 本是同根生 相煎何太急呢 你個樂樂又何嘗唔係一隻鱷鱷 溝唔到女就用文字暴力 等我做埋PLAYGROUP份論文再同你練過

P.S. 你點知小灣鱷既出世INFO架 唔通你就係攞左0611之前公開係頂 ...

[ 本文章最後由 BChiMa 於 07-9-3 09:53 編輯 ]
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


男爵府

積分: 8920


1687#
發表於 07-9-3 09:54 |只看該作者
pm 我你個

原文章由 hfcsum 於 07-9-3 09:49 發表
史葛媽
教教我點好,可以嗎 我留電話比你


男爵府

積分: 8920


1688#
發表於 07-9-3 09:56 |只看該作者
下次比樂樂仔食唐生菜o麻!!!:lol :lol :lol

原文章由 BChiMa 於 07-9-3 09:51 發表
鱷魚媽, 預咗你會咁講啦 都話咗純屬虛構囉, 咩學儒仔"橫行霸道, 四出溝女"咩 , 你唔好對號入坐啦 :tongue:

P.S. 鱷魚媽我都無add 你msn, 邊度係呢

...


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1689#
發表於 07-9-3 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8920


1690#
發表於 07-9-3 10:01 |只看該作者
:tongue: wow................mug 你閙番前幾日ge post

..........咩事??冇呀?? 咩野都冇發生過呀!!!



原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 09:57 發表
早呀呀呀呀呀呀呀呀....

BChiMa,一早流流就俾樂樂勇士笑到我"pun"薯餅呀.....d同事仲以為我short左....要叫樂樂勇士賠償番呀..

小車老師, 蚊豬媽, 要多d休息呀.....

pb12hk, 你唔好"hu"我走左就 我咁早走呀 ...


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1691#
發表於 07-9-3 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1692#
發表於 07-9-3 10:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1237


1693#
發表於 07-9-3 10:18 |只看該作者
蚊豬媽, 小車老師,

你哋今日吹少幾分鐘水, 多d休息喇 (吹少幾分鐘好喇)


樂樂為咗收拾大鱷, 少少傷痕又算得係d咩吖 查實樂樂塊面係濕疹+金黃葡萄球菌感染, 已經睇咗醫生lu, 應該過兩三日就會靚仔番

原文章由 MMLCY 於 07-9-3 08:33 發表
haha~樂樂都幾識揀野咬架喎!
佢塊面做乜紅左呀??
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1694#
發表於 07-9-3 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1237


1695#
發表於 07-9-3 10:40 |只看該作者
承恩媽,

其實樂樂响都係4個月嗰陣已經試過一次"濕疹+金黃葡萄球菌感染", 又係食左一個星期抗生素先好番. 嗰次好嚴重呀, 成塊臉&頭都係, 頭仔仲損到滲d黃色嘅濃水. :-( 不過之後間唔中都會有少少濕疹, 但係就輕微好多. 多謝晒, 如果樂樂仲唔好番, 我call 你要個醫生info 啦

原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 10:28 發表
樂樂媽,

承恩~4個月就係 "濕疹+金黃葡萄球菌感染"+真菌感染, 食左一個星期抗生素呀....就係咁就無重過啦....後來睇左一個大圍ge醫生(好平. .$280) 一次就好番啦...你要地址就問我ar...

不過我見樂樂無好似承恩果時 ...
我叫樂樂呀, 我媽媽想我同個名一樣, 時時刻刻都咁快樂!!


侯爵府

積分: 23339


1696#
發表於 07-9-3 11:00 |只看該作者
原文章由 pb12hk 於 07-9-3 09:27 發表
呵呵....................你冇得咁風騷啦!!!


今朝老細一返黎就入o左大老細度開會,又可以free多一陣
但我都會睇實史葛媽你,唔俾你亂溝女呀,胡作非為,哈哈哈


男爵府

積分: 8920


1697#
發表於 07-9-3 11:06 |只看該作者
要keep 住佢個靚靚樣呀!!!!

原文章由 BChiMa 於 07-9-3 10:18 發表
蚊豬媽, 小車老師,

你哋今日吹少幾分鐘水, 多d休息喇 (吹少幾分鐘好喇)


樂樂為咗收拾大鱷, 少少傷痕又算得係d咩吖 查實樂樂塊面係濕疹+金黃葡萄球菌感染, 已經睇咗醫生lu, 應該過兩三日就會靚仔番 ;- ...


男爵府

積分: 7640


1698#
發表於 07-9-3 11:06 |只看該作者
西蘭花煮葛都唔錯呀

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 09:56 發表
下次比樂樂仔食唐生菜o麻!!!:lol :lol :lol


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1699#
發表於 07-9-3 11:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7640


1700#
發表於 07-9-3 11:11 |只看該作者
我幾時有提過學儒仔呢三個字呀 係我對號入坐 定係你心急等我回應你呢

你無add我msn姐 但你點知咁多咁"秘密"既info 唔係你仲係邊個

原文章由 BChiMa 於 07-9-3 09:51 發表
鱷魚媽, 預咗你會咁講啦 都話咗純屬虛構囉, 咩學儒仔"橫行霸道, 四出溝女"咩 , 你唔好對號入坐啦 :tongue:

P.S. 鱷魚媽我都無add 你msn, 邊度係呢

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo