立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18124
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:29 發表 唉,酌b成朝無訓過,係頭先11:xx食粥果陣咪扭要訓囉 都係訓得15mins左右咋,頭先同佢bath完,飲埋奶,家下又唔肯訓,好鬼high,係張床仔度玩,比佢激c呀.......哥仔,你阿媽想訓陣呀,唔該你快d訓啦 :lol: :lol: :t ...
積分: 18803
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 14:23 發表 sammi 最好清左惡露先飲鹿茸, 我個時太早飲成日發燒. 你亞媽有冇叫你飲生化湯, 我果時唔肯飲激到我媽c:mrgreen: 但原來進補28坊內都有生化湯. 可能真係好有益. ...
男爵府
積分: 8509
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 14:31 發表 收到 無呀, 生化湯 ~ 我上胎都無飲呀, 係唔生完可以即飲架 ??
水晶宮
積分: 58802
原文章由 mankat06 於 2007/9/19 14:38 發表 係架,生化湯係幫你清埋入面d野出來,飲完先補好好多,但sammi你唔係要餵人奶咩, 如你餵人奶就唔可以食鹿茸啵
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 14:40 發表 sammi yes, 出院就可以飲.
侯爵府
積分: 20493
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 14:39 發表 酌媽 我孖b以前又係成日唔瞓架, 又真係幾難教講極都唔聽 , 不過大個左好左好多, 一般下午都可瞓2-3小時. 睇來酌b需要多d活動來燃燒佢既體力. 你先有的休息. ...
原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:43 發表 點解我個仔又同你地d唔同既, 佢成日訓架,一日訓十幾個鐘,搞到我想同佢去街都唔得
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 14:44 發表 但係唔係生完可以即飲, 唔駛等惡露清架 ?? 係唔係開刀同順產都飲得架 鹿茸 ~ 餵人奶唔飲得架 ?? 我上胎都有飲過一次
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:50 發表 豬媽,個個都話小朋友訓得好過食得呀,佢地訓得差好遠架,你咪好囉,我不知幾恨呀:-( :-(
原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:55 發表 開刀我唔知,順產一定係,生完飲得架啦,仲要飲木耳豬潤水tim梗係唔好飲啦,你飲即係小b都飲好燥架 如餵人奶就唔好食d咁燥既:loveliness:
原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:57 發表 咪變左學野慢又腸胃唔順囉 依家返學先好d同追返d咋:(
原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 15:01 發表 豬媽, 訓多 d 好架...
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:48 發表 黃太,酌b已經成日係ok爬爬行行玩玩擒高擒低唔停架喇喎,都仲係唔tired;早知佢咁勞動得,前排扎鐵工人罷工叫佢去扎鐵賺返d外快啦
原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 15:04 發表 搵份冇咁操重好喎.... :lol
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:03 發表 係呀,訓得會生肉添呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy