跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18124


1681#
發表於 07-9-19 14:35 |只看該作者
咁似講緊聰聰細個........ 真係想'支力' c 亞媽....

原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:29 發表
唉,酌b成朝無訓過,係頭先11:xx食粥果陣咪扭要訓囉 都係訓得15mins左右咋,頭先同佢bath完,飲埋奶,家下又唔肯訓,好鬼high,係張床仔度玩,比佢激c呀.......哥仔,你阿媽想訓陣呀,唔該你快d訓啦 :lol: :lol: :t ...


伯爵府

積分: 18803


1682#
發表於 07-9-19 14:38 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 14:23 發表
sammi

最好清左惡露先飲鹿茸, 我個時太早飲成日發燒. 你亞媽有冇叫你飲生化湯, 我果時唔肯飲激到我媽c:mrgreen: 但原來進補28坊內都有生化湯. 可能真係好有益.



...

係架,生化湯係幫你清埋入面d野出來,飲完先補好好多,但sammi你唔係要餵人奶咩, 如你餵人奶就唔可以食鹿茸啵



男爵府

積分: 8509


1683#
發表於 07-9-19 14:39 |只看該作者
酌媽
我孖b以前又係成日唔瞓架, 又真係幾難教講極都唔聽 , 不過大個左好左好多, 一般下午都可瞓2-3小時.
睇來酌b需要多d活動來燃燒佢既體力. 你先有的休息.


原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:29 發表
唉,酌b成朝無訓過,係頭先11:xx食粥果陣咪扭要訓囉 都係訓得15mins左右咋,頭先同佢bath完,飲埋奶,家下又唔肯訓,好鬼high,係張床仔度玩,比佢激c呀.......哥仔,你阿媽想訓陣呀,唔該你快d訓啦 :lol: :lol: :t ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 18803


1684#
發表於 07-9-19 14:39 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:29 發表
唉,酌b成朝無訓過,係頭先11:xx食粥果陣咪扭要訓囉 都係訓得15mins左右咋,頭先同佢bath完,飲埋奶,家下又唔肯訓,好鬼high,係張床仔度玩,比佢激c呀.......哥仔,你阿媽想訓陣呀,唔該你快d訓啦 :lol: :lol: :t ...

你試下唱歌仔或者講故仔佢聽啦,有肋催眠佢




男爵府

積分: 8509


1685#
發表於 07-9-19 14:40 |只看該作者
sammi

yes, 出院就可以飲.

原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 14:31 發表
收到
無呀, 生化湯 ~ 我上胎都無飲呀, 係唔生完可以即飲架 ??
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 18803


1686#
發表於 07-9-19 14:43 |只看該作者
點解我個仔又同你地d唔同既, 佢成日訓架,一日訓十幾個鐘,搞到我想同佢去街都唔得



水晶宮

積分: 58802


1687#
發表於 07-9-19 14:44 |只看該作者
但係唔係生完可以即飲, 唔駛等惡露清架 ?? 係唔係開刀同順產都飲得架
鹿茸 ~ 餵人奶唔飲得架 ?? 我上胎都有飲過一次

原文章由 mankat06 於 2007/9/19 14:38 發表
係架,生化湯係幫你清埋入面d野出來,飲完先補好好多,但sammi你唔係要餵人奶咩, 如你餵人奶就唔可以食鹿茸啵


水晶宮

積分: 58802


1688#
發表於 07-9-19 14:46 |只看該作者
係唔係開刀 / 順產都可以即時飲架 ??

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/19 14:40 發表
sammi

yes, 出院就可以飲.


侯爵府

積分: 20493


1689#
發表於 07-9-19 14:48 |只看該作者
黃太,酌b已經成日係ok爬爬行行玩玩擒高擒低唔停架喇喎,都仲係唔tired;早知佢咁勞動得,前排扎鐵工人罷工叫佢去扎鐵賺返d外快啦

原文章由 Mrswong1998 於 07-9-19 14:39 發表
酌媽
我孖b以前又係成日唔瞓架, 又真係幾難教講極都唔聽 , 不過大個左好左好多, 一般下午都可瞓2-3小時.
睇來酌b需要多d活動來燃燒佢既體力. 你先有的休息.


...


侯爵府

積分: 20493


1690#
發表於 07-9-19 14:50 |只看該作者
豬媽,個個都話小朋友訓得好過食得呀,佢地訓得差好遠架,你咪好囉,我不知幾恨呀:-( :-(

原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:43 發表
點解我個仔又同你地d唔同既, 佢成日訓架,一日訓十幾個鐘,搞到我想同佢去街都唔得


伯爵府

積分: 18803


1691#
發表於 07-9-19 14:55 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-9-19 14:44 發表
但係唔係生完可以即飲, 唔駛等惡露清架 ?? 係唔係開刀同順產都飲得架
鹿茸 ~ 餵人奶唔飲得架 ?? 我上胎都有飲過一次

開刀我唔知,順產一定係,生完飲得架啦,仲要飲木耳豬潤水tim梗係唔好飲啦,你飲即係小b都飲好燥架 如餵人奶就唔好食d咁燥既:loveliness:

[ 本文章最後由 mankat06 於 07-9-19 14:56 編輯 ]



伯爵府

積分: 18803


1692#
發表於 07-9-19 14:57 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:50 發表
豬媽,個個都話小朋友訓得好過食得呀,佢地訓得差好遠架,你咪好囉,我不知幾恨呀:-( :-(

咪變左學野慢又腸胃唔順囉 依家返學先好d同追返d咋:(



伯爵府

積分: 18803


1693#
發表於 07-9-19 15:00 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:55 發表

開刀我唔知,順產一定係,生完飲得架啦,仲要飲木耳豬潤水tim梗係唔好飲啦,你飲即係小b都飲好燥架 如餵人奶就唔好食d咁燥既:loveliness:

所以99個時整雞酒我都唔飲:loveliness: 因為亞仔會飲埋一份



伯爵府

積分: 18124


1694#
發表於 07-9-19 15:01 |只看該作者
豬媽, 訓多 d 好架...

原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:57 發表

咪變左學野慢又腸胃唔順囉 依家返學先好d同追返d咋:(


侯爵府

積分: 20493


1695#
發表於 07-9-19 15:03 |只看該作者
唔係掛,你"型"住咋係麻 人地話訓得係吸收得好d同埋會集中d架:mrgreen: :mrgreen:

原文章由 mankat06 於 07-9-19 14:57 發表

咪變左學野慢又腸胃唔順囉 依家返學先好d同追返d咋:(


侯爵府

積分: 20493


1696#
發表於 07-9-19 15:03 |只看該作者
係呀,訓得會生肉添呀

原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 15:01 發表
豬媽, 訓多 d 好架...


伯爵府

積分: 18124


1697#
發表於 07-9-19 15:04 |只看該作者
搵份冇咁操重好喎.... :lol

原文章由 tupytupy 於 07-9-19 14:48 發表
黃太,酌b已經成日係ok爬爬行行玩玩擒高擒低唔停架喇喎,都仲係唔tired;早知佢咁勞動得,前排扎鐵工人罷工叫佢去扎鐵賺返d外快啦


侯爵府

積分: 20493


1698#
發表於 07-9-19 15:05 |只看該作者
佢咁鬼好精力,勞動多d佢會訓得好d麻

原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 15:04 發表
搵份冇咁操重好喎.... :lol


伯爵府

積分: 18124


1699#
發表於 07-9-19 15:08 |只看該作者
訓多 d 對腦部發展好呀~~ :D

講起生肉, 尋日聰聰o向 e 生度磅過, 好似輕左兩磅, 原本已經好輕盈架啦... 就黎酌 b 都重過佢呀....

原文章由 tupytupy 於 07-9-19 15:03 發表
係呀,訓得會生肉添呀


伯爵府

積分: 18803


1700#
發表於 07-9-19 15:08 |只看該作者
原文章由 BaByQ113 於 07-9-19 15:01 發表
豬媽, 訓多 d 好架...

你叫我呀



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo