美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   34


伯爵府

積分: 16734


1681#
發表於 14-8-13 21:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-13+發表你最

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
因為見到呢個抵d嘛,試左呢個睇下點先。
But u bought Pola cream set and got the eye cream sample ??

兩樣試晒後,話我哋知邊隻好啲


伯爵府

積分: 16734


1682#
發表於 14-8-13 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-13+發表所以

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
咁你買左未呀?
有啊,係日本買咗
好抵
1407935888880.jpg


伯爵府

積分: 16734


1683#
發表於 14-8-13 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-13+發表呢套

原帖由 ckm80 於 14-08-13 發表
Fs嚟,都係要買夠$1500
如果$1500嘅係套裝計唔計??


侯爵府

積分: 20211


1684#
發表於 14-8-13 21:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-13+發表Fs嚟

原帖由 576644 於 14-08-13 發表
如果$1500嘅係套裝計唔計??
應該唔計呀,不嬲都唔計㗎





伯爵府

積分: 16734


1685#
發表於 14-8-13 21:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-13+發表如果

原帖由 ckm80 於 14-08-13 發表
應該唔計呀,不嬲都唔計㗎
咁真係諗唔到買咩。。。
見平時jm 話送mask 都抵,因為塊mask 無得賣。。。


男爵府

積分: 6260


1686#
發表於 14-8-13 21:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-13+發表佢

原帖由 ckm80 於 14-08-13 發表
Regenerated serum話緊緻好嘛
咁又係。而且佢保濕好d。




男爵府

積分: 6260


1687#
發表於 14-8-13 21:14 |只看該作者

引用:今日去朗豪坊,本想睇下cd,但個ba好似好冷

原帖由 ckm80 於 14-08-13 發表
今日去朗豪坊,本想睇下cd,但個ba好似好冷漠咁,算啦

反而睇咗yaman,有興趣買個微電流美容機
你好似有好多玩具?

CD D BA 真係唔係個個好。。




男爵府

積分: 6260


1688#
發表於 14-8-13 21:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-13+發表我

原帖由 涼宮春日 於 14-08-13 發表
有另一隻更潤。for當補品一個星期用兩三晚就夠架喇。我係內地forum到見d comment非常好,所以想試下。



...
叫咩名?都係黑ba line? 睇左好多comment, 好多人讚佢eye cream and lotion, 完全燒著左。反而佢cream and milk少人提。




男爵府

積分: 6260


1689#
發表於 14-8-13 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-13+發表我

原帖由 576644 於 14-08-13 發表
thanks
好少見eye mask 都有cream 狀,可以一試..
呢個牌子好多地方都有?易唔易搵?
明洞,新沙洞,鴨猗亭都有店。Lotte duty fee 都有。




男爵府

積分: 6260


1690#
發表於 14-8-13 21:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heyley12+於+14-08-13+發表因

原帖由 576644 於 14-08-13 發表
But u bought Pola cream set and got the eye cream sample ??

兩樣試晒後,話我哋知邊隻好啲
我未買pola cream set 呀。




侯爵府

積分: 20211


1691#
發表於 14-8-13 21:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-13+發表應該

原帖由 576644 於 14-08-13 發表
咁真係諗唔到買咩。。。
見平時jm 話送mask 都抵,因為塊mask 無得賣。。。
反而我想要serum多d




侯爵府

積分: 20211


1692#
發表於 14-8-13 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-13+發表Regen

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
咁又係。而且佢保濕好d。
比起美白,我更需要緊緻呀




大宅

積分: 3498


1693#
發表於 14-8-13 21:49 |只看該作者

回覆:heyley12 的帖子

pola cream set 裹面有咩?幾錢?


男爵府

積分: 7453


1694#
發表於 14-8-13 21:57 |只看該作者
涼宮春日 發表於 14-8-12 23:12
HN通常幾個月寄一次coupon嚟,宜家無左?
以前一年二次(5月同十一月), 最抵果張COUPON 買五仟減六百。 同買滿一定金額, 會寄返些COUPON 比您, 一仟減一百十張。但早二年更改制之後差晒。 現在好像得返買滿一定金額, 寄二張COUPON 比您。


男爵府

積分: 7453


1695#
發表於 14-8-13 21:59 |只看該作者
heyley12 發表於 14-8-13 10:01
我都訂左生髮水。你唔早上用係咪怕笠呀??
唔係怕笠呀, 係我習慣早上洗頭, 所以夜晚個頭污穢, 所以無查第二次炸。


男爵府

積分: 7453


1696#
發表於 14-8-13 22:01 |只看該作者
shasha040707 發表於 14-8-13 19:09
今日去左睇polar, 美容姐姐sell我用紅ba, 想問下各jm紅ba係比咩皮膚,因多數見jm用黑ba, 黑、ba係咪貴d?

...
我無用高紅BA, 但看過應該比輕熟女的, 都有抗老功能


侯爵府

積分: 20211


1697#
發表於 14-8-13 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ckm80+於+14-08-13+發表今日

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
你好似有好多玩具?

CD D BA 真係唔係個個好。。
其實我無走去問個ba,只係自己心情麻麻啫

我只有yaman platinum white離子機,tripollar pose and stop同鍺金屬棒咋




男爵府

積分: 7453


1698#
發表於 14-8-13 22:05 |只看該作者
576644 發表於 14-8-13 21:04
有啊,係日本買咗
好抵
我都有買這SET 。好抵, 平過香港好多仲有SAMPLE 同MASK 送。


大宅

積分: 2551


1699#
發表於 14-8-13 22:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+涼宮春日+於+14-08-13+發表有

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
叫咩名?都係黑ba line? 睇左好多comment, 好多人讚佢eye cream and lotion, 完全燒著左。反而佢cream and ...
Not under BA line. Called Creatage Excellence (Sth like that)




伯爵府

積分: 16734


1700#
發表於 14-8-13 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+576644+於+14-08-13+發表than

原帖由 heyley12 於 14-08-13 發表
明洞,新沙洞,鴨猗亭都有店。Lotte duty fee 都有。
thanks


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo