懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1817


1681#
發表於 08-1-25 12:46 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 12:17 發表


因我的M都係好準時,其實遲左幾日已懷疑,不過我就等多2日到結婚週年當日早上才用捧捧check,就見到真係有左喇 !! 但我之後又要去台灣,所以我正式睇醫生係去完台灣返嚟 ! 但結婚週年當日已當了係事實架喇 !!

不過,當 ...


o我...原來係咁,不過真係好值得記念既一日!
我就一向m都唔準,所以o個時浪費左好多$$去用捧捧check,後黎心灰意冷唔理佢就反理真係中左,哈...o個個feeling真係好奇妙.
我仲有個多weeks就出發到日本啦,其實始終人在外地少不免會worry,不過我都盡量放鬆,日日都同bb講話我o地一齊去日本玩,希望佢都開心埋一份,衰在唔知係bb女定,如果唔係o係日本一定大出血買bb野!

你好勁喎,知道有bb仲食生蠔...!

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 12:48 編輯 ]


大宅

積分: 1817


1682#
發表於 08-1-25 12:51 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 12:21 發表


我既醫生有俾葉酸同維他命我食,我每日都要各食一粒。

你下次去見新醫生,可以問下佢既,因話葉酸係要早期就開始食,所以你之前既醫生只係俾葉酸你呢 !! ...


我而家都係日日一粒葉酸,由5weeks開始食左差不多一個月了,第二次睇既時候7weeks佢又係比多一個月葉酸only,可能佢認為無必要食卦,但無維他命食始終好似欠左o的野咁.
係呢...你係咪已經12週有多啦?


大宅

積分: 3104


1683#
發表於 08-1-25 13:01 |只看該作者

回覆 #1682 開心叮噹 的文章

今日真係好凍
一凍我就唔願落街行
係home開住暖氣上黎chat下
今日好眼訓...
我諗一陣都係訓多陣
飲左盒奶ok ma?
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1684#
發表於 08-1-25 13:01 |只看該作者
我醫生除咗開葉酸俾我,仲有維他命同鈣片,開心叮噹,你見余醫生時,可以問問叫佢俾你


大宅

積分: 1817


1685#
發表於 08-1-25 13:02 |只看該作者
有無靚媽已經開始搽肚文膏/oil呀? 有無好介紹呀? 有o的媽咪話baby oil都得架喎,只要令肚皮保持濕潤唔乾的話,肚文就唔明顯,但唔肯定係咪work.


大宅

積分: 1817


1686#
發表於 08-1-25 13:04 |只看該作者

回覆 #1683 phoebie 的文章

無咩事都唔好出街啦,出面真係好寒好凍呀!
我今日超唔想返工,但諗住都係返埋o個個幾星期就算啦...
我未飲呀,諗住明天/後日飲,因為就算真係"肚呵"o向屋企都好過o向出面"肚呵",我飲左話你知!


男爵府

積分: 5810


1687#
發表於 08-1-25 13:05 |只看該作者
phoebie,今日天氣好凍,我都唔願郁...


大宅

積分: 3104


1688#
發表於 08-1-25 13:05 |只看該作者

回覆 #1684 nochoice83 的文章

唉 因為我之前生過腎石
所以醫生叫我唔好特別食鈣片
因為我吸收太多鈣會有可能番發
所以而家腰痛都好辛苦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1689#
發表於 08-1-25 13:06 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:01 發表
我醫生除咗開葉酸俾我,仲有維他命同鈣片,開心叮噹,你見余醫生時,可以問問叫佢俾你


知道...我怕到時去日本食埋o的無營養既食物比bb呀,超worry...


大宅

積分: 3124


1690#
發表於 08-1-25 13:06 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 12:46 發表


o我...原來係咁,不過真係好值得記念既一日!
我就一向m都唔準,所以o個時浪費左好多$$去用捧捧check,後黎心灰意冷唔理佢就反理真係中左,哈...o個個feeling真係好奇妙.
我仲有個多weeks就出發到日本啦,其實始終人在 ...



話咁快你又去日本啦。我記得舊年一月我同老公都去左東京10日﹐咁快又一年啦。你記得帶頂帽仔啊﹐好似話大肚婆唔好俾冷風吹親個頭。祝你地一家3口玩得開心。仲順便可以買下BB野。


大宅

積分: 3104


1691#
發表於 08-1-25 13:07 |只看該作者

回覆 #1685 開心叮噹 的文章

我因為之前做過粒石同另一次微創
所以腰位前前後後都有疤
所以矛諗住搽肚紋膏
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


男爵府

積分: 5810


1692#
發表於 08-1-25 13:07 |只看該作者
我琴日响藥房買咗支搽皮膚既oliver oil,唔知得唔得,因為都係响bkD媽咪推介...佢哋話宜家開始搽到生,一條肚紋都冇喎,唔知真唔真,等我勤力d搽先...


大宅

積分: 1817


1693#
發表於 08-1-25 13:08 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:05 發表
唉 因為我之前生過腎石
所以醫生叫我唔好特別食鈣片
因為我吸收太多鈣會有可能番發
所以而家腰痛都好辛苦


下...咁慘呀... 咁你盡量唔好企咁多啦,如果唔係條腰會好大壓力.


大宅

積分: 3124


1694#
發表於 08-1-25 13:09 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:02 發表
有無靚媽已經開始搽肚文膏/oil呀? 有無好介紹呀? 有o的媽咪話baby oil都得架喎,只要令肚皮保持濕潤唔乾的話,肚文就唔明顯,但唔肯定係咪work.



之前呢度好似有靚媽介紹話屈X氏裡面有種專門for skin 的oliver oil 都幾好用。我打算到時候返香港都買來試下。


大宅

積分: 3104


1695#
發表於 08-1-25 13:10 |只看該作者

回覆 #1693 開心叮噹 的文章

咁你可以放一百個心啦
我而家係home日日都只係坐係電腦前同你地chat
再唔係就攤左出廳梳化訓覺
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1696#
發表於 08-1-25 13:11 |只看該作者
原文章由 babywahaha 於 08-1-25 13:06 發表



話咁快你又去日本啦。我記得舊年一月我同老公都去左東京10日﹐咁快又一年啦。你記得帶頂帽仔啊﹐好似話大肚婆唔好俾冷風吹親個頭。祝你地一家3口玩得開心。仲順便可以買下BB野。 ...


係呀...我一向覺得人大左之後既時間過得好快,除左呢段時間覺得好慢,可能想bb快o的大卦...哈...
知道...多謝你呀! 我今個星期都諗住同老公去買返頂帽仔,好驚o的凍風吹到個頭...

o華...你上年去左10日咁多呀? 勁喎... 我諗我去埋呢次travel,真係會n年都無得去玩,不過都值得既!

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 13:14 編輯 ]


男爵府

積分: 5810


1697#
發表於 08-1-25 13:12 |只看該作者
PHOEBIE,如果醫生唔建議你食鈣片,咁你就唔好食勒,咁飲高鈣奶得唔得呢?
我朋友講話食鈣片會引致便秘,我去便便都有困難,唔知關唔關鈣片事...

原文章由 phoebie 於 08-1-25 13:05 發表
唉 因為我之前生過腎石
所以醫生叫我唔好特別食鈣片
因為我吸收太多鈣會有可能番發
所以而家腰痛都好辛苦


大宅

積分: 1817


1698#
發表於 08-1-25 13:13 |只看該作者

回覆 #1691 phoebie 的文章

oh...係呀,咁唔緊要啦,到時你睇情況而定! 我媽咪都話唔使咁早搽喎,但我又worry會有"文".


大宅

積分: 1817


1699#
發表於 08-1-25 13:15 |只看該作者
原文章由 nochoice83 於 08-1-25 13:07 發表
我琴日响藥房買咗支搽皮膚既oliver oil,唔知得唔得,因為都係响bkD媽咪推介...佢哋話宜家開始搽到生,一條肚紋都冇喎,唔知真唔真,等我勤力d搽先...


請問咩brand呀? 我都想買定支黎搽呀...


男爵府

積分: 5810


1700#
發表於 08-1-25 13:15 |只看該作者
開心叮噹,我見D BK媽咪兩三個月就開始搽OLIVER OIL,而佢哋都話冇肚紋,所以我都打算宜家勤力D搽...佢哋話D肚紋跟你一世,如果花咗,就好可憐...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo