跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10535


1681#
發表於 08-1-9 16:19 |只看該作者
咁你咪食番住佢囉﹗

原文章由 MMLCY 於 08-1-9 16:16 發表
但係我比我c6食住, 冇得同佢講條件! 而家好後悔!


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1682#
發表於 08-1-9 16:19 |只看該作者
叫佢地過2招俾你...等你食番住你c6

原文章由 MMLCY 於 08-1-9 16:16 發表
但係我比我c6食住, 冇得同佢講條件! 而家好後悔!


侯爵府

積分: 23339


1683#
發表於 08-1-9 16:20 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-9 16:07 發表
咁你99都幾好, 恭喜你!


我99都算開通既:mrgreen: 我覺得e家好好呀,我住係99對面街,日頭佢就湊凱喬去佢home, 我放工就返去99度食飯 凱喬沖完涼就帶凱喬返屋企


子爵府

積分: 10535


1684#
發表於 08-1-9 16:24 |只看該作者
小車

呢個係咪朗朗? 好型喎﹗有制服著﹗



子爵府

積分: 10535


1685#
發表於 08-1-9 16:28 |只看該作者

朗朗個樣好可憐:cry:





男爵府

積分: 7123


1686#
發表於 08-1-9 16:29 |只看該作者
我99話, 屋企有地方, 我老公係長子, 又從來都冇諗過唔同佢亞媽一齊住!:cry:
其實唔係有bb, 我都覺得冇乜問題, 因為我從來都唔駛煩到佢, 但蚊豬要佢湊, 問題就好多!

原文章由 esther_fong 於 08-1-9 16:01 發表



我同老公都係買左樓先結婚架 我99都話我地搬開住好d, 費事將來我地兩公婆有乜野事賴左佢wow,佢仲話:相處好同住難wow


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1687#
發表於 08-1-9 16:31 |只看該作者
哈哈...好在有多寶爸幫下我手...朗朗喊到劏豬甘呀:lol :lol :lol

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:28 發表
http://lh3.google.com/4Oct06/R4N3NaKisXI/AAAAAAAABrM/GTeOMI9kcRw/IMG_7322.JPG?imgmax=512
朗朗個樣好可憐:cry:

http://lh3.google.com/4Oct06/R4N3MaKisWI/AAAAAAAABrE/60phYA93-74/IMG_7321.JPG?imgmax=512
...


男爵府

積分: 7123


1688#
發表於 08-1-9 16:31 |只看該作者
而家一次過加返晒! 要開champagne呀!

原文章由 littlecar 於 08-1-9 16:01 發表
之前2年佢地無加我呀...幾唔開心呀...


男爵府

積分: 7123


1689#
發表於 08-1-9 16:32 |只看該作者
而家佢都好就我, 但我仲未食得住佢!:cry:

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:19 發表
咁你咪食番住佢囉﹗


男爵府

積分: 7123


1690#
發表於 08-1-9 16:33 |只看該作者
點解咁淒涼呀?

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:28 發表
http://lh3.google.com/4Oct06/R4N3NaKisXI/AAAAAAAABrM/GTeOMI9kcRw/IMG_7322.JPG?imgmax=512
朗朗個樣好可憐:cry:

http://lh3.google.com/4Oct06/R4N3MaKisWI/AAAAAAAABrE/60phYA93-74/IMG_7321.JPG?imgmax=512
...


子爵府

積分: 10535


1691#
發表於 08-1-9 16:33 |只看該作者
呢張咪唔喊囉﹗


侯爵府

積分: 23339


1692#
發表於 08-1-9 16:39 |只看該作者
原文章由 MMLCY 於 08-1-9 16:29 發表
我99話, 屋企有地方, 我老公係長子, 又從來都冇諗過唔同佢亞媽一齊住!:cry:
其實唔係有bb, 我都覺得冇乜問題, 因為我從來都唔駛煩到佢, 但蚊豬要佢湊, 問題就好多!

...



睇開d啦蚊 ,凡事都有正反兩面麻,你唔好淨係向壞處諗啦


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1693#
發表於 08-1-9 16:41 |只看該作者
我都唔知呀...一熱鬧朗朗就唔鍾意架喇:loveliness:

原文章由 MMLCY 於 08-1-9 16:33 發表
點解咁淒涼呀?


男爵府

積分: 7123


1694#
發表於 08-1-9 16:41 |只看該作者
可能我今日心情太差, 諗乜都只係諗到d negative嘅!:-|

原文章由 esther_fong 於 08-1-9 16:39 發表



睇開d啦蚊 ,凡事都有正反兩面麻,你唔好淨係向壞處諗啦


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1695#
發表於 08-1-9 16:42 |只看該作者
唔好貼我出黎啦..

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:33 發表
呢張咪唔喊囉﹗

http://lh3.google.com/4Oct06/R4N4GaKitKI/AAAAAAAABxs/c9eQJszfdAo/IMG_7388.JPG?imgmax=512


子爵府

積分: 10535


1696#
發表於 08-1-9 16:48 |只看該作者
重咩唧,你咁眉清目秀,有咩問題,張相我無執過架﹗


原文章由 littlecar 於 08-1-9 16:42 發表
唔好貼我出黎啦..


男爵府

積分: 8920


1697#
發表於 08-1-9 16:51 |只看該作者
望真d原來朗朗好似小車架!!!!

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:33 發表
呢張咪唔喊囉﹗

http://lh3.google.com/4Oct06/R4N4GaKitKI/AAAAAAAABxs/c9eQJszfdAo/IMG_7388.JPG?imgmax=512


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1698#
發表於 08-1-9 16:52 |只看該作者
甘鬼大頭...嚇親人架...:(

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:48 發表
重咩唧,你咁眉清目秀,有咩問題,張相我無執過架﹗


男爵府

積分: 8920


1699#
發表於 08-1-9 16:53 |只看該作者
栗子奇張大頭相都好似佢daddy喎!!!

原文章由 水怪 於 08-1-9 16:48 發表
重咩唧,你咁眉清目秀,有咩問題,張相我無執過架﹗


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1700#
發表於 08-1-9 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo