興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


水晶宮

積分: 74628


1681#
發表於 15-6-17 09:59 |只看該作者




珍珠宮

積分: 35592


1682#
發表於 15-6-17 10:03 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 09:57
我咪講過, 最鍾意就係呢D 簡約款, 下襯9 分窄牛 同 new balance ornike air 就通街走, 不過而家天氣太熱, ...
我記得你講過.....
但我著窄牛, 短褲都係顯大脾粗, 所以我認命, 只好著多啲裙!
好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1683#
發表於 15-6-17 10:03 |只看該作者

引用:Quote:jacquesau 發表於 15-6-17 09:52 呢

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
深藍我都有, 襯白色短褲加new balance
如果係我都係咁襯,但係我淨係識一個著法咁~

因為呢類衫一係襯短褲一係襯窄牛,件衫深藍色最好襯說係白色,其他色都唔ok,灰色、黑色再搭深藍又成日顏色都好沉~

但如果襯白色窄牛超媽又話會變c9~


珍珠宮

積分: 35592


1684#
發表於 15-6-17 10:05 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-17 09:57
咁咪成身都藍色囉??
牛記都有好多種色既
我就一定唔會著白褲啦...減50lbs 就可以諗下!

好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1685#
發表於 15-6-17 10:06 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-17 09:57 咁咪

原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表
牛記都有好多種色既
我就一定唔會著白褲啦...減50lbs 就可以諗下!
就係想知深藍除左襯白色,仲可以襯乜色??

因為深藍已經好深色~


珍珠宮

積分: 35592


1686#
發表於 15-6-17 10:07 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

今日呢套我覺得麻麻地,顯胖
myphoto.jpg



好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1687#
發表於 15-6-17 10:10 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-17 10:06
就係想知深藍除左襯白色,仲可以襯乜色??

因為深藍已經好深色~
發白既牛仔褲我諗可以掛
或者爛爛牛仔應該都ok既﹗
好好過每一天......


水晶宮

積分: 74628


1688#
發表於 15-6-17 10:12 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-17 10:03
如果係我都係咁襯,但係我淨係識一個著法咁~

因為呢類衫一係襯短褲一係襯窄牛,件衫深藍色最好襯說係白色 ...

小文, C9c9 係好個人感覺, 我唔覺得c9 一定係樣衰之類

只要成個look 自信, 清爽, 時尚, tee 白窄牛一樣會時尚感

你地有無試過藍tee 襯嫩粉係好靚架 ?

另一個襯法係粉綠, D 另類襯法真係要睇番整體既感覺

髮型啦, 化番少少妝 (not 濃妝), 背個tote bag 已經trendy到架啦



水晶宮

積分: 74628


1689#
發表於 15-6-17 10:13 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 10:07
今日呢套我覺得麻麻地,顯胖

姊妹, 說話又唔可以咁講, 邊個話肥人唔可以著得好睇

你咁著, 我好like, 肥咪肥囉, not guilty



珍珠宮

積分: 35592


1690#
發表於 15-6-17 10:15 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 10:13
姊妹, 說話又唔可以咁講, 邊個話肥人唔可以著得好睇你咁著, 我好like, 肥咪肥囉, not guilty
...
哈哈, 多謝你安慰.....
其實我都係咁諗........
好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1691#
發表於 15-6-17 10:16 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 10:07
今日呢套我覺得麻麻地,顯胖
好想睇下我儲到幾多張「滅火筒」相

點評

上校車    發表於 15-6-17 10:26
好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1692#
發表於 15-6-17 10:26 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-17 10:03 如果

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
小文, C9唔c9 係好個人感覺, 我唔覺得c9 一定係樣衰之類只要成個look 自信, 清爽, 時尚, 藍tee 白窄牛一樣 ...
你地有無試過藍tee 襯嫩粉係好靚架 ?

真係無試過咁襯,係連諗都無諗過呀!!


翡翠宮

積分: 87392


1693#
發表於 15-6-17 10:27 |只看該作者

引用:今日呢套我覺得麻麻地,顯胖

原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表
今日呢套我覺得麻麻地,顯胖
其實,你的身形唔係真係好肥姐~


翡翠宮

積分: 87392


1694#
發表於 15-6-17 10:28 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-17 10:03 如果

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
小文, C9唔c9 係好個人感覺, 我唔覺得c9 一定係樣衰之類只要成個look 自信, 清爽, 時尚, 藍tee 白窄牛一樣 ...
但話得人c9,9成9係貶喇,通常話人c9都唔會係讚~


水晶宮

積分: 74628


1695#
發表於 15-6-17 10:32 |只看該作者


珍珠宮

積分: 35592


1696#
發表於 15-6-17 10:33 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-17 10:28
但話得人c9,9成9係貶喇,通常話人c9都唔會係讚~
c9都唔緊, 俾人話肥c9先唔掂.........
講真, 世上無醜女, 只有懶女人, 我認我懶..........

現時都係用遮遮掩掩既方法黎自欺但就欺唔到人囉!
好好過每一天......


水晶宮

積分: 74628


1697#
發表於 15-6-17 10:34 |只看該作者
小manman 發表於 15-6-17 10:26
你地有無試過藍tee 襯嫩粉係好靚架 ?

真係無試過咁襯,係連諗都無諗過呀!!

我以前讀書時, 有修arts (不過好皮毛)
色彩運用方面, 深藍 (or 彩藍都好啦) 襯上嫩粉係好出
另一襯就係粉綠
而紫色, 好多人會諗襯粉紅色
但紫色襯上黃或者綠, 效果出奇地夾


水晶宮

積分: 74628


1698#
發表於 15-6-17 10:35 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 10:15
哈哈, 多謝你安慰.....
其實我都係咁諗........
我唔係安慰架, 真心架


珍珠宮

積分: 35592


1699#
發表於 15-6-17 10:37 |只看該作者
上校車 發表於 15-6-17 10:34
我以前讀書時, 有修arts (不過好皮毛)
色彩運用方面, 深藍 (or 彩藍都好啦) 襯上嫩粉係好出
另一襯就係粉 ...
紫襯黃係好好睇, 我玩甲油時試過
但著上身.......唔多敢囉!
好好過每一天......


翡翠宮

積分: 87392


1700#
發表於 15-6-17 10:38 |只看該作者

引用:Quote:小manman 發表於 15-6-17 10:26 你地

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
我以前讀書時, 有修arts (不過好皮毛)
色彩運用方面, 深藍 (or 彩藍都好啦) 襯上嫩粉係好出
另一襯就係粉 ...
紫色襯上黃或者綠

好大膽的顏色配搭~

咁樣襯法我驚會似愛點家的茜伊喎!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo