441,
咦咦咦...唔係就咁print-out張copoun出黎就得嫁,你要玩咗佢個test先(可以亂做都得),跟住佢會send返個e-mail比你,咁你print-out個e-mail出黎去上環台灣觀光局先可以換到張正本coupon去浸溫泉!!!
我忘了你其他行程是怎樣了!!!或者你再post多次你修改後的行桯出黎....再研究!!!
去九份如果你是搭火車去瑞芳,咁你一定是坐捷運去台北車站再坐停瑞芳班次的火車(自強號是最快的,你可以盡量就時間搭,約30分鐘會到瑞芳),出站後過馬路於"頂好"門前等公車去九份(所有經九份的公車都可以搭),或搭的士(按人頭收費)
如果銀根鬆動,當然租車就舒舒服服喇....nt500/小時,司機仲可以做埋導遊添....我估4粒鐘應該ok!
原文章由 441 於 08-12-2 23:34 發表 
fi-fi,
我找到溫泉 coupon 打印了, 謝! 可以有免費溫泉浸!!
如果浸完溫泉去淡水, 美麗華及士林.
Day 1去邊好呢?
另外由西華出發, 去九份點去好呢?
是否坐捷運去台北車站, 坐火車(去邊個方向的路線呢?)去瑞芳下車, 再坐公車!! 要多少時間呢?
我地5個人, 是否租車比較好呢? 邊間好? 安全嗎?
可否提議行程途中去邊到食野, 買野好呢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png