親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


1681#
發表於 08-12-2 08:48 |只看該作者
joeymos,

如果你哋全是香港出世(有出世紙)的話,咁你可以做網絡簽証,成功後記底/print-out個ref no...跟住出發當日去香港機場-中華旅行社國際機場辦事處 或 之前去金鐘-香港中華旅行社,比錢($55)+passport+身份証就可以取証了!!!

https://nas.immigration.gov.tw/nasf/ctlr?PRO=PRO_Task01Application

六福westin / 喜來登....2間都是靚酒店,十萬個放心....只是你覺得邊個地點方便一d....我自己就覺得喜來登比六福較近捷運站,出入方便d!

六福 - 南京東路站出步行10多分鐘
喜來登 - 善導寺站一出就是了


原文章由 joeymos 於 08-12-2 00:39 發表
準備在 X'mas 去 Taipei, 諗住 join dragonair package, 但發現份開買 CX air tkt + hotel 仲平D tim! 由於係第一次去, 想請問

1. 點樣申請台證呢? via internet 係米要 3 weeks 呀?
2. 六福 westin 同 喜來登 sh ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11467


1682#
發表於 08-12-2 10:37 |只看該作者
fi-fi

many thanks, then i will take sheraton.


原文章由 fi-fi 於 08-12-2 08:48 發表
joeymos,

如果你哋全是香港出世(有出世紙)的話,咁你可以做網絡簽証,成功後記底/print-out個ref no...跟住出發當日去香港機場-中華旅行社國際機場辦事處 或 之前去金鐘-香港中華旅行社,比錢($55)+passport+身份証就 ...


大宅

積分: 4520

好媽媽勳章


1683#
發表於 08-12-2 11:38 |只看該作者
joeymos︰

如果係香港出世,可以做落地簽證。
如果唔係香港出世,而第一次到台灣~就要去金鐘中華旅行社做台證~約3星期會寄到比你~又或者係香港機場既中華旅行社櫃台拎!

*護照有效期一定要有6個月以上!!


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1684#
發表於 08-12-2 16:00 |只看該作者
fi-fi:
請問吓如果我要喺金石堂訂書,係咪可以喺7-11攞書?我住懷寧,邊間7-11最近?應該幾多日前喺網度訂定?請問如果我想買我的美麗日記,附近有冇呢?Thank you!!!

[ 本文章最後由 wyl 於 08-12-2 16:02 編輯 ]


男爵府

積分: 9561


1685#
發表於 08-12-2 18:04 |只看該作者
想問申請台證的website 是什麼?

謝謝!


男爵府

積分: 9345


1686#
發表於 08-12-2 19:20 |只看該作者
https://nas.immigration.gov.tw/nasf/ctlr?PRO=PRO_Task01Application

原文章由 28July 於 08-12-2 18:04 發表
想問申請台證的website 是什麼?

謝謝!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1687#
發表於 08-12-2 20:06 |只看該作者
wyl,

金石堂不是用7-11取書的,我幫你搵到最近"懷寧飯店"的便利店,在懷寧飯店左手邊幾步路,不用過馬路!!!

服務代號: 10886
:全家西站店
02-23120577
地 址 :台北市中正區懷寧街7號之1


如果你是用全家便利店取貨,我見金石堂話週一至週六中午12點前訂,隔日清晨6點就可以到全家便利店取貨.....嘩!!!真係一間比一間快喎....博客來24小時,金石堂做到18小時添呀...勁!!!




至於"我的美麗日記",你可以去康是美睇睇個價錢,如果平過博客來,你就買喇...如果貴過博客來,你大可上網訂隔日到7-11取貨....
康是美全省地址....你先揀台北市->中正區(即台北車站一帶,萬華區就是西門町一帶,.....你睇下邊間就腳)

http://www.cosmed.com.tw/default-map.asp

原文章由 wyl 於 08-12-2 16:00 發表
fi-fi:
請問吓如果我要喺金石堂訂書,係咪可以喺7-11攞書?我住懷寧,邊間7-11最近?應該幾多日前喺網度訂定?請問如果我想買我的美麗日記,附近有冇呢?Thank you!!! ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-12-2 20:12 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1557


1688#
發表於 08-12-2 23:34 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-12-2 08:37 發表
441,

咁你去唔去動物園呀???

如果你想去浸溫泉,咁不如朝早去北投浸,下午就繼續day1的行桯

我早個禮拜post咗台灣觀光會送溫泉coupon出黎,咁就可以免費去浸喇...可以浸春天露天溫泉

...


fi-fi,

我找到溫泉 coupon 打印了, 謝! 可以有免費溫泉浸!!
如果浸完溫泉去淡水, 美麗華及士林.
Day 1去邊好呢?

另外由西華出發, 去九份點去好呢?
是否坐捷運去台北車站, 坐火車(去邊個方向的路線呢?)去瑞芳下車, 再坐公車!! 要多少時間呢?
我地5個人, 是否租車比較好呢? 邊間好? 安全嗎?
可否提議行程途中去邊到食野, 買野好呢?

Thanks!


複式洋房

積分: 444


1689#
發表於 08-12-3 00:03 |只看該作者
fi-fi 你好
請問用兌換券去春天浸室內溫泉, 係咪 email 去春天到 book呀就得架啦?
如果我安排在 day 4去會唔會唔順路同好趕呢?
我見好多人都係一早去浸, 如果我想浸完至食晚飯係咪唔好架?

day 1 HK(11:20am機)->東龍->誠品信義店->101
day 2 木柵動物園->深坑豆腐街->微風美食廣場->光南大批發
day 3 圓山兒童育樂中心->淡水->美麗華百樂園->士林夜市
day 4 故事屋->袖珍博物館->大潤發->
鐵馶路走唱音樂餐廳
day 5 永康街->西門町->HK(18:10pm機)


大宅

積分: 3423


1690#
發表於 08-12-3 08:35 |只看該作者
del

[ 本文章最後由 fion88 於 08-12-3 08:46 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


1691#
發表於 08-12-3 08:42 |只看該作者
441,
咦咦咦...唔係就咁print-out張copoun出黎就得嫁,你要玩咗佢個test先(可以亂做都得),跟住佢會send返個e-mail比你,咁你print-out個e-mail出黎去上環台灣觀光局先可以換到張正本coupon去浸溫泉!!!

我忘了你其他行程是怎樣了!!!或者你再post多次你修改後的行桯出黎....再研究!!!

去九份如果你是搭火車去瑞芳,咁你一定是坐捷運去台北車站再坐停瑞芳班次的火車(自強號是最快的,你可以盡量就時間搭,約30分鐘會到瑞芳),出站後過馬路於"頂好"門前等公車去九份(所有經九份的公車都可以搭),或搭的士(按人頭收費)

如果銀根鬆動,當然租車就舒舒服服喇....nt500/小時,司機仲可以做埋導遊添....我估4粒鐘應該ok!


原文章由 441 於 08-12-2 23:34 發表


fi-fi,

我找到溫泉 coupon 打印了, 謝! 可以有免費溫泉浸!!
如果浸完溫泉去淡水, 美麗華及士林.
Day 1去邊好呢?

另外由西華出發, 去九份點去好呢?
是否坐捷運去台北車站, 坐火車(去邊個方向的路線呢?)去瑞芳下車, 再坐公車!! 要多少時間呢?
我地5個人, 是否租車比較好呢? 邊間好? 安全嗎?
可否提議行程途中去邊到食野, 買野好呢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1692#
發表於 08-12-3 08:46 |只看該作者
jessiashek,

其實我都未用過張coupon,但聽說春天露天溫泉是不用book的,walk-in可以了!!!

我都覺得加入day3最順路 : 育樂中心->北投浸溫泉->淡水->士林or美麗華 (你士林與美麗華要2擇1了,否則真係好"充實")

原文章由 jessiashek 於 08-12-3 00:03 發表

fi-fi 你好
請問用兌換券去春天浸室內溫泉, 係咪 email 去春天到 book呀就得架啦?
如果我安排在 day 4去會唔會唔順路同好趕呢?
我見好多人都係一早去浸, 如果我想浸完至食晚飯係咪唔好架?

day 1 HK(11:20am機)->東龍->誠品信義店->101
day 2 木柵動物園->深坑豆腐街->微風美食廣場->光南大批發
day 3 圓山兒童育樂中心->淡水->美麗華百樂園->士林夜市
day 4 故事屋->袖珍博物館->大潤發->
鐵馶路走唱音樂餐廳
day 5 永康街->西門町->HK(18:10pm機)
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1693#
發表於 08-12-3 08:49 |只看該作者
fion88,

oh!你做乜del個post呀,我剛剛就係去搵返免費溫泉d資料比你呀!

台灣有禮 - 做咗個test就即送免費溫泉coupon!

http://www.tva.hk/mental_test_01.html

原文章由 fion88 於 08-12-3 08:35 發表
del
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5850


1694#
發表於 08-12-3 09:43 |只看該作者
Hi, 唔好意思 因為太多頁數所以睇唔晒~ 想問做網上簽證係咪可以搵人代取? 如果係 要用乜野文件? Thank you!

-----------------------------------

唔好意思 睇到原來可以係出發o個日係香港機場到取
已解決~

[ 本文章最後由 pandakeikei 於 08-12-3 11:55 編輯 ]


複式洋房

積分: 444


1695#
發表於 08-12-3 10:55 |只看該作者
fi-fi
其實我已email去春天, 但係佢仲未覆, 我因為有一小b同去, 所以唔會去露天溫泉而選擇室內浸, 因為房間有限怕去到無房呀!
另外請問如果我在飯店內手洗bb d衫, 有冇須要帶備衣架涼衫呢?

[quote]原文章由 fi-fi 於 08-12-3 08:46 發表
jessiashek,

其實我都未用過張coupon,但聽說春天露天溫泉是不用book的,walk-in可以了!!!

[ 本文章最後由 jessiashek 於 08-12-3 11:03 編輯 ]


別墅

積分: 577


1696#
發表於 08-12-3 11:10 |只看該作者
1/兩大一細 (3歲)聖誕節跟東X遊去台北4日你地覺得要帶BB車嗎,
2/ 其中有1日係自由活動,可以提意下同3歲小朋友既行程嗎, 謝各位~
http://cecilia1fu.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1


子爵府

積分: 12743


1697#
發表於 08-12-3 12:08 |只看該作者
請問其實係市內搭公車方唔方便架呢?會唔會要等好耐呢?

因為我地大細成6個人搭的士又要分2架,另外又見地圖有時搭公車反而近過搭捷運咁


男爵府

積分: 9345


1698#
發表於 08-12-3 12:45 |只看該作者
jessiashek,

免費果張COUPON...如果你要揀春天,佢只係APPLY露天!

我試過....獨立屋齋浸2小時果D是無得預訂的,要WALK-IN!

至於衣架...我每次都會帶定的,因為有D酒店衣櫃入面D衣架是拎唔到出黎用的!!!而有D酒店浴室內有條繩可以拉出黎涼衫的!!!


原文章由 jessiashek 於 08-12-3 10:55 發表
fi-fi
其實我已email去春天, 但係佢仲未覆, 我因為有一小b同去, 所以唔會去露天溫泉而選擇室內浸, 因為房間有限怕去到無房呀!
另外請問如果我在飯店內手洗bb d衫, 有冇須要帶備衣架涼衫呢?

[quote]原文章由 fi-fi ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1699#
發表於 08-12-3 12:49 |只看該作者
cecilia1fu

跟團的話,帶BB車OK喎....如果果個境點唔方便推車,咁咪放部車係旅遊巴度囉!!!

自由果日...去動物園OR圓山兒童育樂中心!!!

原文章由 cecilia1fu 於 08-12-3 11:10 發表
1/兩大一細 (3歲)聖誕節跟東X遊去台北4日你地覺得要帶BB車嗎,
2/ 其中有1日係自由活動,可以提意下同3歲小朋友既行程嗎, 謝各位~
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1700#
發表於 08-12-3 13:00 |只看該作者
jenniferkwok,

我就覺得....麻麻地,有時都好亂....首先你要肯定搵啱巴士站黎等(我成日好驚上咗對頭車),跟住你要打雀咁眼昅實經過d巴士,當你見到架巴士之後,你要揮手因為佢地會飛站的!!!另外我試過有一次....架車係中線停底比我哋上車....問你怕未!!!

最難搞一樣就係...你唔知幾時係上車比錢,幾時係下車比錢,幾時要拎牌....(我通常都係見到當地人上車比錢我就跟住比,人地唔比我就唔比,跟住落車先比)...總之就煩到爆!!!我真係寧願搭捷運,除非果度捷運唔到咋~

原文章由 jenniferkwok 於 08-12-3 12:08 發表
請問其實係市內搭公車方唔方便架呢?會唔會要等好耐呢?

因為我地大細成6個人搭的士又要分2架,另外又見地圖有時搭公車反而近過搭捷運咁
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo