網購天地

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 4628


1681#
發表於 08-12-26 16:04 |只看該作者
我兩間都買過, '芊芊乖不乖'同'hr831111'd貨我覺得係一樣, 兩間都有小小木味, 但'hr831111'有d款有而'芊芊乖不乖'無.
我自己鍾意'芊芊乖不乖'多d, 佢收運費平過'hr831111'.
一樣用速爾送住宅, '芊芊乖不乖'收$6/kg, 'hr831111'收$9/kg.
其實呢d木制玩具, 擺出黎一陣已經唔覺有味.
原文章由 Win0501 於 08-12-26 15:35 發表
Hi lestat & kirstyau,

你地係咪都是同 '芊芊乖不乖'買的?有無很重味道? 我見之前有post話呢間有很大的木味.
有無跟'hr831111'買過?


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1682#
發表於 08-12-26 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4248


1683#
發表於 08-12-26 17:50 |只看該作者
原文章由 happy168 於 08-12-26 16:14 發表
MANFUN2010,

你千祈唔好唔匯報呀, 你成日都買到好野
我冇諗過你買嗰D衫係"流"野黎架!!!
相信你都唔會肯定一定係流野啦, 我哋又唔係專家


yes, MANFUN2010, i support you too !!!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1684#
發表於 08-12-26 22:26 |只看該作者
唉....已經係前日加左價啦, 仲要加足100%, 即係一個double咁制, 我search左另一款膠既, 朋友話ikea都有得賣(我好少去ikea, 因為唔就腳), 不過未度啱個位, 個seller話用另一間快遞, $10/kg, 佢話我比100人仔, 佢包底添

原文章由 pengbb 於 08-12-24 17:28 發表


你問下個賣家, 枱椅幾重運費要多少$?

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1685#
發表於 08-12-26 22:53 |只看該作者
我係同'芊芊乖不乖'買的, 坦白講, 一打開D味都幾重, 可能佢用D泡泡膠黎包裝, 焗住D味, 不過一陣就散, OK架
原文章由 Win0501 於 08-12-26 15:35 發表
Hi lestat & kirstyau,

你地係咪都是同 '芊芊乖不乖'買的?有無很重味道? 我見之前有post話呢間有很大的木味.
有無跟'hr831111'買過?


大宅

積分: 3638

醒目開學勳章


1686#
發表於 08-12-26 23:19 |只看該作者
原文章由 INHIM 於 08-12-25 22:34 發表
hi monkey05,

if use the ems 次晨達, may i request 做到付
thanks u reply

inhim



好似做唔到到付. 佢地話寄付. 我見咁平, 而在不同賣家口中都係 quote 15 or 17 人仔, 再多kg 就 2蚊. 所以我諗無騙我好多, 就有佢地寄付囉. 有咁抵用, 實8過你地知. 因我好唔抵得用貴快遞.
最衰ems 次晨達只係d 廣州賣家先有咁平, 其它地方如上海, 浙江果d check 過 話無咁既價錢, 貴到同順豐一樣都有. 只係廣州來最抵. 搞到我而家只想同廣州和堔圳既shop 買野, 因堔圳來可用 dds, 又係抵用.

[ 本文章最後由 monkey05 於 08-12-26 23:42 編輯 ]


大宅

積分: 3638

醒目開學勳章


1687#
發表於 08-12-26 23:21 |只看該作者
原文章由 車迷 於 08-12-26 00:22 發表
多謝哂你教路, 係你身上真係學左唔少野



唔好客氣, 係呢, 最近有無收穫呀 ?


大宅

積分: 3638

醒目開學勳章


1688#
發表於 08-12-26 23:28 |只看該作者
原文章由 臻媽 於 08-12-26 01:08 發表
又無資料...因我最近想拍的貨都係廣州買家吧!!! 只送公司嗎? 真的好平, 我其中一個賣家已好好人幫我格幾間, 宅急件/圓通/順豐/天天, 最後最平係 天天, 預付--首重RMB$25, 續重 RMB$8吧...我同佢都以為最平, 原來重有 ...



唔係只送公司架, 係住宅都得, 無付加費. 派件既人都好好禮貌. 係無意中一次既交易中個賣家叫我試下用呢間, 佢話d 客好多都讚好. 又估唔到咁鬼平, 仲要第2日我就收到貨. 快得出奇. 聽個賣家講 ems 係郵局既, 但其中一條 line 叫 "次晨達" 會平一點. 佢仲比過廣州 ems 既 tel. 我, 係 11185. 你叫賣家打呢個 number 去 check price 就得了.

你想要賣咩既 shop, 我 pm 你. post 出來, 唔知會唔會比人

[ 本文章最後由 monkey05 於 08-12-26 23:40 編輯 ]


別墅

積分: 807

好媽媽勳章


1689#
發表於 08-12-27 00:12 |只看該作者
我都係敢係呢度d bk媽咪post過ge舖度買野, 最近係廣州度買過童裝, 個賣家都係用ems次晨達, 真係好第, 佢最後仲免埋我運費, 我仲以為ems係最平, 問其他地方ge賣家用ems, 但佢地都話ems出名貴, 攪到我一頭霧水, 你唔講都唔知原來只有廣州先係咁平, 又要唔該哂你!!!
我最近想買件女裝褸, 唔知你有冇好介紹? 仲有男裝都搵緊, 唔知點解睇親d男裝t裇都係d model身材先啱著ge size, 但我c6有個大肚腩兼背脊好厚, 所以個肩位要好闊先得, 但搵唔到呢d t裇, 真係頭痕!!!你有咩好介紹記得pm我, thanks
原文章由 monkey05 於 08-12-26 23:21 發表



唔好客氣, 係呢, 最近有無收穫呀 ?


大宅

積分: 1990


1690#
發表於 08-12-27 02:14 |只看該作者
請問有冇媽咪買過bra呢? 可推介下嗎?
thanks!!


禁止訪問

積分: 5607


1691#
發表於 08-12-27 07:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5370


1692#
發表於 08-12-27 11:05 |只看該作者
請問今天淘寶付款是否有問題, 次次都話不成功?? 因為我都有用開淘竇, 但今天總是付不到款. 請幫忙.

原文章由 yhk329 於 08-12-27 07:50 發表


支持你
好話唔好聴有時在香港所謂開倉的貨都係流的
自己用咩價錢買咩貨心中有數
你post好野介紹大家又唔係存心誤導
而且你又無得任何利益
大家一定唔會怪你的

相"艾"唔好口,費事bk又禁多個topic
咁大家就少左個交 ...
:-D


大宅

積分: 3638

醒目開學勳章


1693#
發表於 08-12-27 14:53 |只看該作者
原文章由 車迷 於 08-12-27 00:12 發表
我都係敢係呢度d bk媽咪post過ge舖度買野, 最近係廣州度買過童裝, 個賣家都係用ems次晨達, 真係好第, 佢最後仲免埋我運費, 我仲以為ems係最平, 問其他地方ge賣家用ems, 但佢地都話ems出名貴, 攪到我一頭霧水, 你唔講 ...



咪就係, 原來 ems 同 ems 次晨達係兩回事來, 好多賣家都係話 ems 好貴, 叫我唔好用, 但同佢講係 次晨達, 佢地又 9 唔 搭 8 , 成日話咪一樣,所以, 一唔岩咀型, 我就唔鬼買.

check pm.


大宅

積分: 4628


1694#
發表於 08-12-27 14:58 |只看該作者
我啱啱比錢無事wow!
原文章由 tokyleung 於 08-12-27 11:05 發表
請問今天淘寶付款是否有問題, 次次都話不成功?? 因為我都有用開淘竇, 但今天總是付不到款. 請幫忙.


大宅

積分: 2190


1695#
發表於 08-12-27 15:08 |只看該作者
原文章由 monkey05 於 08-12-26 23:28 發表



唔係只送公司架, 係住宅都得, 無付加費. 派件既人都好好禮貌. 係無意中一次既交易中個賣家叫我試下用呢間, 佢話d 客好多都讚好. 又估唔到咁鬼平, 仲要第2日我就收到貨. 快得出奇. 聽個賣家講 ems 係郵局既, ...


可以pm埋我嗎?? thx!!


大宅

積分: 4628


1696#
發表於 08-12-27 15:10 |只看該作者
我係呢度買咗bb kp布鞋, 店主好好人, 4對鞋只收我$8快遞費, 寄了順豐.
http://store.taobao.com/shop/vie ... aa84c2432619ffa.htm
另外係呢間買咗d韓版童裝, 因為好多衫都可以用抵價卷, 都抵買. 店主又肯用宅急送快遞($26, 但只收我$20)
http://store.taobao.com/shop/vie ... 8ef7b700773442b.htm


侯爵府

積分: 23473

畀面勳章 BK Milk勳章


1697#
發表於 08-12-27 20:25 |只看該作者
請問係上海通常用邊間送貨最平?
thanks


男爵府

積分: 9765


1698#
發表於 08-12-27 20:52 |只看該作者
i want to know as well, anybody help since now i make deal with the 上海 seller, hope get the cheaper with speed courier
thanks thanks



原文章由 ^曾小姐^ 於 08-12-27 20:25 發表
請問係上海通常用邊間送貨最平?
thanks


珍珠宮

積分: 33904


1699#
發表於 08-12-27 21:03 |只看該作者
激死, 見大家成日話速爾及ems 次晨達平,諗住問下d店主用唔用,一係話唔用,一係就報價超貴,迫住要用返順豐,無計,唔知大家有無遇過.


大宅

積分: 3638

醒目開學勳章


1700#
發表於 08-12-27 21:46 |只看該作者
原文章由 INHIM 於 08-12-27 20:52 發表
i want to know as well, anybody help since now i make deal with the 上海 seller, hope get the cheaper with speed courier
thanks thanks



上海用 速爾, 如無記錯係 20蚊人仔.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo