自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 17792


1681#
發表於 08-8-13 17:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41995


1682#
發表於 08-8-13 17:39 |只看該作者
做咩喎

原文章由 yoyo18 於 08-8-13 17:34 發表




野人 1 號


侯爵府

積分: 20366


1683#
發表於 08-8-13 17:40 |只看該作者


原文章由 yoyo18 於 08-8-13 17:34 發表




野人 1 號


QUOTE:
原文章由 LILY媽咪 於 08-8-13 17:32 發表
我係樹.http://qqface.knowsky.com/yct/yct%20(350).gif


大宅

積分: 3003


1684#
發表於 08-8-13 17:40 |只看該作者
沙沙你好叻叻啊


原文章由 沙沙 於 08-8-13 17:38 發表

我用黎醃肉..米酒可以整...粉絲, 大豆or黃豆 加豆腐pot...炒兩炒D料會出水..妳就落半碗米酒加糖...細火燜幾分鐘..好補架.

我媽話係以前D人..無錢既人煲黎食... ...


珍珠宮

積分: 41995


1685#
發表於 08-8-13 17:40 |只看該作者
咪講埋d咁的野,
我好認真的.


原文章由 yoyo18 於 08-8-13 17:39 發表




拜神用lor....


珍珠宮

積分: 41995


1686#
發表於 08-8-13 17:41 |只看該作者
咩樹

原文章由 RonicaKwok 於 08-8-13 17:40 發表




QUOTE:
原文章由 LILY媽咪 於 08-8-13 17:32 發表
我係樹.http://qqface.knowsky.com/yct/yct%20(350).gif ...


禁止訪問

積分: 17792


1687#
發表於 08-8-13 17:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


1688#
發表於 08-8-13 17:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41995


1689#
發表於 08-8-13 17:43 |只看該作者
點整的.

原文章由 沙沙 於 08-8-13 17:33 發表
妳地食唔食..炸磨菇架


珍珠宮

積分: 41995


1690#
發表於 08-8-13 17:45 |只看該作者
幾好喎, 簡單唔太複雜, 記底先.

原文章由 沙沙 於 08-8-13 17:38 發表

我用黎醃肉..米酒可以整...粉絲, 大豆or黃豆 加豆腐pot...炒兩炒D料會出水..妳就落半碗米酒加糖...細火燜幾分鐘..好補架.

我媽話係以前D人..無錢既人煲黎食... ...


珍珠宮

積分: 41995


1691#
發表於 08-8-13 17:46 |只看該作者
用咩火, 點確保裡面係熟的.


原文章由 沙沙 於 08-8-13 17:42 發表

炸磨菇..好好味...妳下次試下...去買份磨菇原隻洗好..去丁.

原隻用炸粉炸..炸好後停油..加少少淑鹽..好食得暈...kaka

外面脆脆..入面軟林林..仲有磨菇汁..bi出黎..好正...不過小心熱 ...


禁止訪問

積分: 17792


1692#
發表於 08-8-13 17:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


1693#
發表於 08-8-13 17:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 46216


1694#
發表於 08-8-13 17:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35196


1695#
發表於 08-8-13 17:49 |只看該作者
佢好準時架

原文章由 Pakyin媽 於 08-8-13 17:27 發表
你咁快收工, 傾多陣啦.........


禁止訪問

積分: 46216


1696#
發表於 08-8-13 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35196


1697#
發表於 08-8-13 17:50 |只看該作者
再見

原文章由 yoyo18 於 08-8-13 17:47 發表
咁多位...我要返工la...c6放咗工返緊唻...8888886


珍珠宮

積分: 35196


1698#
發表於 08-8-13 17:51 |只看該作者
你又走啦

原文章由 沙沙 於 08-8-13 17:50 發表

88..我都差唔多...明天傾過


禁止訪問

積分: 46216


1699#
發表於 08-8-13 17:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41995


1700#
發表於 08-8-13 17:51 |只看該作者
煮飯婆開工啦.

原文章由 yoyo18 於 08-8-13 17:47 發表
咁多位...我要返工la...c6放咗工返緊唻...8888886

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo