心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1681#
發表於 08-9-23 08:56 |只看該作者
亞女系咪自己返....叫姐姐接 lor....穩陣 d....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:52 發表

我驚我大女放學個時麻煩咋mouth:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1682#
發表於 08-9-23 08:57 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:54 發表
琴日試過.....都系 g 仔....

屋企部腦呢??睇唔睇到呀??


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1683#
發表於 08-9-23 08:58 |只看該作者
咁都好 d....總之個個都要小心 d 啦.....

原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:53 發表

今日細龍唔洗搭校車,會好好多,因為我要去接佢睇醫生,所以唔洗太驚,孖女就仲好,就算大風大雨佢地都可以唔洗濕身番到屋企呀


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1684#
發表於 08-9-23 08:58 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-9-23 08:55 發表
仲有條腰巧幼
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:53 發表

我見到星星好大個空呀


雖然隻猩猩個樣就猩猩d, 但濕柴真係very good!! 我做人都無佢咁正呀!!!:-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1685#
發表於 08-9-23 08:58 |只看該作者
琴晚無留意 tim....... :lol :lol

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 08:57 發表

屋企部腦呢??睇唔睇到呀??


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1686#
發表於 08-9-23 08:59 |只看該作者
三世書...........

原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 08:55 發表

可能你部機太利害,可以睇到人地前身呀


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1687#
發表於 08-9-23 09:00 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:56 發表
亞女系咪自己返....叫姐姐接 lor....穩陣 d....

佢搭校車 不過上年個架車甩咗我哋底, 今年呢架個站好遠吓, 要行成10分鐘先返到屋企, 我姐姐去接佢要帶埋細佬落樓, 所以有d擔心佢2個囉


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1688#
發表於 08-9-23 09:00 |只看該作者
豆豆.....早晨......

原文章由 小科豆 於 08-9-23 08:52 發表
good morning


珊瑚宮

積分: 104756


1689#
發表於 08-9-23 09:00 |只看該作者
原文章由 小科豆 於 08-9-23 08:55 發表
仲有條腰巧幼

mouth: 唔對稱呀


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1690#
發表於 08-9-23 09:00 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:58 發表
琴晚無留意 tim....... :lol :lol


珊瑚宮

積分: 104756


1691#
發表於 08-9-23 09:01 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:58 發表
咁都好 d....總之個個都要小心 d 啦.....

係,知~~~~~~


珊瑚宮

積分: 104756


1692#
發表於 08-9-23 09:02 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:59 發表
三世書...........

咁你仲有睇到邊個前身呀


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1693#
發表於 08-9-23 09:03 |只看該作者
吩咐姐姐小心 d......
e 佢好似聽日飛 wor.....

原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:00 發表

佢搭校車 不過上年個架車甩咗我哋底, 今年呢架個站好遠吓, 要行成10分鐘先返到屋企, 我姐姐去接佢要帶埋細佬落樓, 所以有d擔心佢2個囉 ...


珊瑚宮

積分: 104756


1694#
發表於 08-9-23 09:03 |只看該作者
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:00 發表

佢搭校車 不過上年個架車甩咗我哋底, 今年呢架個站好遠吓, 要行成10分鐘先返到屋企, 我姐姐去接佢要帶埋細佬落樓, 所以有d擔心佢2個囉 ...

我細龍都係呀,次次落車都要行10分鐘呀,我等佢仲慘呀,一係干蒸,一係濕身mouth: mouth: mouth:


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1695#
發表於 08-9-23 09:03 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 08:59 發表
三世書...........


咁孖媽你快d轉行喇, 做睇相婆, 好好搵架, 你g5g穌文loan一年做10個月嘢, 2個月去遊埠架?? 佢仲有每日do5-6個鐘咋!! 每個鐘好似同律師收費咁上下(或者過之而冇不及)

快d轉行啦!!


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1696#
發表於 08-9-23 09:05 |只看該作者
原文章由 MrsHo98 於 08-9-23 09:03 發表
吩咐姐姐小心 d......
e 佢好似聽日飛 wor.....

係呀, 佢禽晚都冇講嘢......人哋唔g以為佢黑面, 實在佢係冇心機講嘢..........


珍珠宮

積分: 42723

好媽媽勳章


1697#
發表於 08-9-23 09:06 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 09:03 發表

我細龍都係呀,次次落車都要行10分鐘呀,我等佢仲慘呀,一係干蒸,一係濕身mouth: mouth: mouth:


接放學慘d架, 我試過等咗成45分鐘架車都未嚟, 嚇c我, 原來中途壞咗車, 通知唔切d家長........mouth:


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1698#
發表於 08-9-23 09:08 |只看該作者
g 媽 post 亞周生張相之前....系另外一個靚仔黎 gar....吾信....問 g 媽啦......

原文章由 phoebelamlam 於 08-9-23 09:02 發表

咁你仲有睇到邊個前身呀


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1699#
發表於 08-9-23 09:08 |只看該作者
早晨呀!睇怕今次打風無咩so!


公爵府

積分: 28330

畀面勳章


1700#
發表於 08-9-23 09:09 |只看該作者

g媽你米天入開始放炸囉?

no仔鄭到佢黑面毛毛京京呀?
原文章由 吱仔與lo仔 於 08-9-23 09:05 發表

係呀, 佢禽晚都冇講嘢......人哋唔g以為佢黑面, 實在佢係冇心機講嘢..........
[img][/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo