懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5524


1681#
發表於 08-11-11 10:59 |只看該作者
原文章由 Maria 於 08-11-11 10:53 發表
雯雯媽媽、盈盈媽媽,
我都有諗過下次去ST Paul 照u/s時帶埋囡囡去, 不過驚唔俾小朋入。我諗住今個星期六去照完同佢講, 好期待見佢做姐姐嘅反應。
咁你哋有冇俾之前u/s嘅相囡囡睇呀?
我個女話大個唔要生B B, 因為佢睇 ...


我記得當年媽咪有左就同我講, 我快做家姐啦. 我當時好恨生個妹同我玩, 卒之生既係細佬. 不過都一齊玩架. 屋企無咁悶.


男爵府

積分: 5524


1682#
發表於 08-11-11 11:01 |只看該作者
原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-11 00:11 發表
係呀...雯雯都成日同我講佢有BB,佢都要小心D,又話爸爸都有...幾緊要!成屋BB呀


雯雯好得意
我個fd個大女, 當時成日話要照顧個妹. 而家都成個大家相咁款, 教育個妹同表弟.


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1683#
發表於 08-11-11 11:22 |只看該作者
原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 10:55 發表


我都反胃同口乾. 昨夜飯後反胃唔舒服,響宿舍煲左d菜湯, 飲左舒服d.
SIL話佢當年好鐘意飲糖水, 潤d. 我話糖尿, 咪飲菜湯law.



其實我都好驚自已遲下做糖水測試會fail呀!
因為呢排我好鐘意食甜野! 又鐘意飲可樂 , 益力多.....以前我唔鐘意飲架! 可能呢排個胃成日頂住頂住....飲左舒服oD!

反而湯我自從有左就飲唔到喇! 飲乜野湯都好,飲完好唔舒服 .希望遲oD胃口會好oD啦! 我都想BB有多oD營養 !


別墅

積分: 535


1684#
發表於 08-11-11 11:40 |只看該作者
產驗醫生無開維他命嗎, 需要自己買.
我見你6w咁你照到bb未呀,我星期五第一次照我怕照唔到.

原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 10:19 發表


E, 我有左之後d 小便都好黃wok. 有時好燥熱咁, 又唔敢食涼野.
我都想睇下中醫. 不過醫生比緊葯我安胎,我地又搬左屋, 之前睇開既唔就腳, c6話大少少先睇好d wok. ...


大宅

積分: 3574


1685#
發表於 08-11-11 11:47 |只看該作者
Maira,
你下個月可能都見到肚la...你d朋友一定會好suprise呀~~~keke~~~
不過我覺得公開左都好d既...d朋友會好照顧你...有好多人都保護自己...都幾開心架~~~

我仲未返工呀(已經成個月冇返...),c+尋日都再比左假我...去到24/11 ..可能佢以前同我都係聯合做野..佢好知道我地有幾忙...我尋日同醫生講諗住月尾都返工架la...佢仲同我講:[比我就唔返la!]....可能因為佢第二胎都有作過小產都係冇返工一排la....佢好體諒我地係醫院做既辛苦~~~
不過都諗住放埋le次都返架la...因為le排都冇再流啡又冇腰酸背痛...只係會易攰d姐!!!自己就住lor~~~

講開便便le...keke...唔止便便有中藥味呀...連我d屁屁都有中藥味呀...haha ~~~


原文章由 Maria 於 08-11-11 09:36 發表


菜菜子媽媽,
我最close果班fd都未知我有咗。我係班fd裡面係最早有BB的, 跟住我嘅有三個, 不過佢哋個個都細過我囡囡好多年。我估佢哋都冇諗過我仲生第二個。我想下個月約佢哋出嚟食飯俾個surprise佢哋。上次個surpr ...


大宅

積分: 3574


1686#
發表於 08-11-11 11:56 |只看該作者
我有食惠氏materna呀...原來會有綠色便便架....!



原文章由 麥兜MaMa 於 08-11-11 09:42 發表


有無食惠氏隻維他命? 痾d野係有d墨綠色架. 我未食前到見到t有opic講過.

唔好話職業病, 我都成日想feel佢d心跳, ensure佢ok.

6299 d 野真係要小心處理, 因為處理唔好,佢地d習慣唔同, 好易會抑鬱. 我個fd ...


大宅

積分: 3574


1687#
發表於 08-11-11 12:03 |只看該作者
le幾日真係忽然凍左好多...我都有喉嚨乾同臨訓時有d咳咳呀~~~都係多d飲水咋...都唔知飲咩好...不過而家開始要揸多d cream cream la...我好怕乾得濟個肚又大左...會爆d紋出黎呀~~~
原本都想買mothercare $39個隻肚紋膏架...不過好似話而家唔出la...佢地而家買個隻要$100...
都唔知買邊隻好~~~

我有睇書都話大肚要左側卧係好d...不過而家咁細可以平訓都得架!!!我平時訓慣右側架...而家都多d試下左側lor~~~同埋而家一定要夾住條攬枕先訓得舒服...個攬枕可以幫我扎一扎個肚dum...會舒服d~~~




原文章由 Maria 於 08-11-11 09:49 發表
呢排天氣乾燥咗好多, 大家瞓醒起身時會唔會覺得個口同喉嚨好乾涸, 我就有喇, 但宜家大肚又唔知可以飲d咩潤吓?

仲有一個問題, 瞓瞓吓我會半身麻痺, 我諗係自己血氣唔好, 瞓覺運行得唔暢順所至。你哋宜家瞓覺係仰卧定 ...


大宅

積分: 3574


1688#
發表於 08-11-11 12:14 |只看該作者
有左之後既口味真係會變架...我都係有左之後唔鐘意飲湯~~~
不過你真係要忍一忍...唔好飲太多咁甜既野呀~~~
我le排個胃唔舒服都係飲熱檸水加少少糖...個胃會舒服d 架~~~




原文章由 kvi 於 08-11-11 11:22 發表



其實我都好驚自已遲下做糖水測試會fail呀!
因為呢排我好鐘意食甜野! 又鐘意飲可樂 , 益力多.....以前我唔鐘意飲架! 可能呢排個胃成日頂住頂住....飲左舒服oD!

反而湯我自從有左就飲唔到喇! 飲乜野湯都好,飲完 ...


男爵府

積分: 6052


1689#
發表於 08-11-11 13:12 |只看該作者
Maria,
我一向都係側側地訓, 所以而家就加多個枕頭放係個肚附近, 好訓d, 同埋都怕盈盈反訓踢到!

我都未見肚, 所以未用陀腹帶呀, 你地就好啦一個二個都見肚!

飲多d水, 個喉嚨會好d!


男爵府

積分: 6052


1690#
發表於 08-11-11 13:15 |只看該作者
me too,我陀盈盈時差點有產前/後抑鬱!所以個時盈盈出世我好堅持要婆婆湊, 唔俾99湊, 點知而家第二名會俾99湊, 諗起第時實成日為左小b嘈, 就頭痛啦!
原文章由 Maria 於 08-11-11 10:20 發表
我同6299係照顧小朋友嘅事上都好多分岐。囡囡初頭幾年, 我又忍唔到頂撞6299, 搞到成日都唔開心。 後來工作忙碌, 將我注意力分散, 我已經唔多理佢哋喇, 甚少同佢哋交談。 所以呢排留係屋企, 對於我嚟講係服刑, 為咗唔 ...


男爵府

積分: 6052


1691#
發表於 08-11-11 13:18 |只看該作者
有呀, 我同佢講個果係你黎架, 盈盈話死都話唔係, 係bb黎, 跟住指住佢自己個肚仔羅!

原文章由 Maria 於 08-11-11 10:53 發表
雯雯媽媽、盈盈媽媽,
我都有諗過下次去ST Paul 照u/s時帶埋囡囡去, 不過驚唔俾小朋入。我諗住今個星期六去照完同佢講, 好期待見佢做姐姐嘅反應。
咁你哋有冇俾之前u/s嘅相囡囡睇呀?
我個女話大個唔要生B B, 因為佢睇 ...


男爵府

積分: 6052


1692#
發表於 08-11-11 13:19 |只看該作者
kvi ,

唔好成咁多甜野呀, 忍下口呀!touchwood有妊娠糖尿病好麻煩架!為左你同埋bb要聽話呀!


大宅

積分: 2821


1693#
發表於 08-11-11 13:26 |只看該作者
我個囡出世之後我99成日上黎,不過唔係幫我手,亦冇煮野比我食,調返轉我仲要幫佢拾埋d手尾,所以我可以講上次完全冇坐月,c6都知佢mama d野所以佢都覺得對我唔住,
今次我同c6講我未坐足月叫佢唔好上黎..以免好似上次甘我辛苦到對住我mama喊,佢仲話我..仲叫我mama走,我mama先忍唔住叫佢收聲!

原文章由 060905 於 08-11-11 13:15 發表
me too,我陀盈盈時差點有產前/後抑鬱!所以個時盈盈出世我好堅持要婆婆湊, 唔俾99湊, 點知而家第二名會俾99湊, 諗起第時實成日為左小b嘈, 就頭痛啦!


大宅

積分: 2821


1694#
發表於 08-11-11 13:27 |只看該作者
盈盈真可愛呀..
原文章由 060905 於 08-11-11 13:18 發表
有呀, 我同佢講個果係你黎架, 盈盈話死都話唔係, 係bb黎, 跟住指住佢自己個肚仔羅!


大宅

積分: 2956


1695#
發表於 08-11-11 13:28 |只看該作者
你地有無發惡夢, 已經連續三晚, 半夜嚇醒左.
第一晚... 發夢自己放左囡囡入微波爐叮到流血
第二晚... 發夢見槍擊戰
第三晚... 發夢比姑娘抽血, 由nose樑位抽左一大包血


大宅

積分: 2821


1696#
發表於 08-11-11 13:30 |只看該作者
你做咩亂諗野呀...唔好成日睇d唔好既電視or戲呀

原文章由 Nov 於 08-11-11 13:28 發表
你地有無發惡夢, 已經連續三晚, 半夜嚇醒左.
第一晚... 發夢自己放左囡囡入微波爐叮到流血
第二晚... 發夢見槍擊戰
第三晚... 發夢比姑娘抽血, 由nose樑位抽左一大包血

...


男爵府

積分: 6052


1697#
發表於 08-11-11 13:51 |只看該作者
簡直同病相連!我個時坐月又係6299成日得閒無時上黎, 又唔係幫手, 又係到彈三彈四話我媽咪煲d野唔好..... 所以今次真係想謝絕探訪!
原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-11 13:26 發表
我個囡出世之後我99成日上黎,不過唔係幫我手,亦冇煮野比我食,調返轉我仲要幫佢拾埋d手尾,所以我可以講上次完全冇坐月,c6都知佢mama d野所以佢都覺得對我唔住,
今次我同c6講我未坐足月叫佢唔好上黎..以免好似上次甘我 ...


男爵府

積分: 6052


1698#
發表於 08-11-11 13:54 |只看該作者
你最近睇左咩戲呀?? 睇下其他節目, 尤其關於bb個d, 我諗情況會好d!

原文章由 Nov 於 08-11-11 13:28 發表
你地有無發惡夢, 已經連續三晚, 半夜嚇醒左.
第一晚... 發夢自己放左囡囡入微波爐叮到流血
第二晚... 發夢見槍擊戰
第三晚... 發夢比姑娘抽血, 由nose樑位抽左一大包血

...


大宅

積分: 1527

陪月勳章


1699#
發表於 08-11-11 13:54 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-11-11 13:19 發表
kvi ,

唔好成咁多甜野呀, 忍下口呀!touchwood有妊娠糖尿病好麻煩架!為左你同埋bb要聽話呀!



係呀! 我真係要忍下口! 可樂我都係飲幾啖....再飲多啖都比人話我架!! mouth:
今日lunch我居然食左大半盒飯! 真係開心! 我差唔多個幾星期無食過飯喇!!
希望真係慢慢有返胃口啦!

呢幾日天氣涼左!各媽媽要take care著多件衫喇!

我公司都有2個人傷風咳!又唔帶mask....真係有oD驚!
唯有食多oD 奇異果, Vitamin C .......


男爵府

積分: 6052


1700#
發表於 08-11-11 13:57 |只看該作者
kvi ,

可樂有咖啡因, 小飲為妙呀!

你d同事咁自私架, 唯有自己小心d, 如果見到佢地病情嚴重, 唯有辛苦自己, 自己帶口罩!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo