跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1681#
發表於 08-10-30 11:32 |只看該作者
應該係喇 !

算啦, 突然有多 $1000 補貼, 好過無啦 !



原文章由 winwin815 於 08-10-30 11:15 發表
i mean你係合符資格, 只係減免個額係學券到減左, 所以仍然有呢1000


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1682#
發表於 08-10-30 11:39 |只看該作者
Cash ma,

no la !

呢份 job 完全唔符合文媽依家嘅要求呀 !

1. receptionist 唔會諗住 !
2. 另外, 要搵份 kln or NT working location 嘛 !



原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 11:32 發表
文 ma,

唔係 wor ..... 而家先睇真半天有 7 k 既
reception 真係唔錯 wor !! 唔好再睇長遠啦



你快 d 去問下仲有無啦 , 番 am 收 1:30,
之後未可以接文文 lor !!

真係唔錯唔錯架 !! ...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1683#
發表於 08-10-30 11:41 |只看該作者
receptionist呢個job都其次, 佢太遠, so call返半日, 我點半放工, 返到屋企都要3點, 跟本無可能搵多份工, 即係硬掘7千蚊, 無幫補, 但係過海既車錢又貴, 仲未計食lunch

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-30 11:43 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1684#
發表於 08-10-30 11:45 |只看該作者
del del

[ 本文章最後由 S.Africa 於 08-10-30 11:48 編輯 ]


男爵府

積分: 6542


1685#
發表於 08-10-30 11:46 |只看該作者
穿high heel先1.7m得唔得?
原文章由 Rain~* 於 08-10-30 10:59 發表
鬼仔媽,
heehee~我都係wor~
果時大學畢業...
有朋友介紹我去IFC做receptionist,
都幾好pay ga!
不過其中一個條件係要有1.7m以上...


大宅

積分: 3433


1686#
發表於 08-10-30 11:47 |只看該作者
原文章由 <i>hallonatalie</i> 於 08-10-30 11:39 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=28199099&ptid=1784109" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
Cash ma,<br />
<br />
no la !<br />
<br />
呢份 job 完全唔符合文媽依家嘅要求呀 !<br />
<br />
1. receptionist 唔會諗住 !<br />
2. 另外, 要搵份 kln or NT working location 嘛 !<br />
<br />
<img src="images/smilies/bb27.gif" smilieid="100" border="0" alt="" /><img src="images/smilies/bb27.gif" smilieid="100" border="0" alt="" /><img src="images/smilies/bb27.gif" smilieid="100" border="0" alt="" /><br />
<br />
...
<br />


男爵府

積分: 6542


1687#
發表於 08-10-30 11:55 |只看該作者
carter ma,
依家個市真係好唔掂,話說elmo pa上個月in左份工,傾好晒,諗住去完旅行返來轉工,點知返來間公司改左terms,要返勞工假,仲話一次過請左4個,其他3個都簽左,人工可以再傾,但terms就要一樣,叫佢再諗下先,最後elmo pa無轉到工.上星期,elmo pa收到風,新請果3個即炒,因為好多jobs都hold起左.


男爵府

積分: 6542


1688#
發表於 08-10-30 12:21 |只看該作者
太陽伯伯黎緊會放假 "-"!!

圖表簡介

日期31/10
(星期五)
1/11
(星期六)
2/11
(星期日)
3/11
(星期一)
4/11
(星期二)
5/11
(星期三)
6/11
(星期四)
天氣
初 時 有 幾 陣 雨 , 短 暫 時 間 有 陽 光 。 部 分 時 間 有 陽 光 , 有 一 兩 陣 雨 。 多 雲 , 有 幾 陣 雨 。 多 雲 , 有 幾 陣 雨 。 大 致 多 雲 , 有 幾 陣 雨 。 大 致 多 雲 , 有 幾 陣 雨 。 大 致 多 雲 , 有 幾 陣 雨 。
東 風 4 級 , 間 中 5 級東 至 東 北 風 3 至 4 級東 北 風 3 至 4 級東 北 風 4 至 5 級東 至 東 北 風 5 級東 風 3 級東 北 風 4 級
溫度(oC)2529252825282427242724282427
相對濕度(%)80 至 9575 至 9580 至 9580 至 9580 至 9580 至 9580 至 95


大宅

積分: 3433


1689#
發表於 08-10-30 12:28 |只看該作者
好彩無轉工唔係真係大鑊

原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-30 11:55 發表
carter ma,
依家個市真係好唔掂,話說elmo pa上個月in左份工,傾好晒,諗住去完旅行返來轉工,點知返來間公司改左terms,要返勞工假,仲話一次過請左4個,其他3個都簽左,人工可以再傾,但terms就要一樣,叫佢再諗下先,最後elm ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1690#
發表於 08-10-30 12:29 |只看該作者
唔係化 .... 我想 outdoor 玩玩架 !!



原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-30 12:21 發表
太陽伯伯黎緊會放假 "-"!!

圖表簡介

日期31/10
(星期五)1/11
(星期六)2/11
(星期日)3/11
(星期一)4/11
(星期二)5/11
(星期三)6/11
(星期四)天氣http://www.hko.gov. ...


大宅

積分: 3433


1691#
發表於 08-10-30 12:32 |只看該作者
文媽

你一份都唔do,你點有推動力去do多一份,唔好玩啦!


原文章由 winwin815 於 08-10-30 11:41 發表
receptionist呢個job都其次, 佢太遠, so call返半日, 我點半放工, 返到屋企都要3點, 跟本無可能搵多份工, 即係硬掘7千蚊, 無幫補, 但係過海既車錢又貴, 仲未計食lunch ...


男爵府

積分: 6542


1692#
發表於 08-10-30 12:41 |只看該作者
我都係咁話,到時,我會叫elmo pa去帶水貨奶粉上大陸賣
原文章由 S.Africa 於 08-10-30 12:28 發表
好彩無轉工唔係真係大鑊


大宅

積分: 3433


1693#
發表於 08-10-30 12:49 |只看該作者
你都唔好話,走水貨都幾好賺下.

原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-30 12:41 發表
我都係咁話,到時,我會叫elmo pa去帶水貨奶粉上大陸賣


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1694#
發表於 08-10-30 13:11 |只看該作者
其實我都想問下 ... 大陸賣 jap 奶粉 ok 嗎 ??

好似 birth 甘個 d , 真係可以開門做生意嗎 ??


而家有 d $$ 既大陸人都唔再食 china 奶粉
好多都改食日本啦 ....

有渠道攞到貨 , 真係一門唔錯既生意呢架 !!

birth 個 boss 其實係我 hb 潛水 d fd 既 fd ,
我都成日想問有咩方法可以甘大手批發番黎呢 ?

如果做到上 china , 真係商機無限呀 !!



原文章由 S.Africa 於 08-10-30 12:49 發表
你都唔好話,走水貨都幾好賺下.

[ 本文章最後由 chickenwing2006 於 08-10-30 13:15 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1695#
發表於 08-10-30 13:14 |只看該作者
鬼仔 ma,

可能文 ma 先第一個月無番工仲有 d 理想 ,
拖得幾個月 ..... 自然會把要求降低架啦 !!

我好信個句 ... 馬 c 真係要落地行 lor !!

而家唔再儲番 d $$ , 出年仲難捱呀 .........


原文章由 S.Africa 於 08-10-30 12:32 發表
文媽

你一份都唔do,你點有推動力去do多一份,唔好玩啦!


男爵府

積分: 8649


1696#
發表於 08-10-30 14:26 |只看該作者
CASH MA

我hb 都話奶粉呢門生意仲未飽和, 尤其china 應該仲有得做, 同埋d 賣日本奶粉既公司, 已經開始做大6既生意...大6好多有錢人啦...同埋佢地係國內買外地奶粉都唔平啦..以我所知, 佢地應該一個個貨櫃黎架, 咁樣就平d 啦, 所以要group 埋一齊order lor..


男爵府

積分: 7164


1697#
發表於 08-10-30 14:28 |只看該作者
cash ma

人地肯唔肯講俾你知,商業秘密
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 13:11 發表
其實我都想問下 ... 大陸賣 jap 奶粉 ok 嗎 ??

好似 birth 甘個 d , 真係可以開門做生意嗎 ??


而家有 d $$ 既大陸人都唔再食 china 奶粉
好多都改食日本啦 ....

有渠道攞到貨 , 真係一門唔錯既生意呢架 !!

bi ...


大宅

積分: 3433


1698#
發表於 08-10-30 14:29 |只看該作者
cash媽

都係禁講,前程似錦囉!

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 13:14 發表
鬼仔 ma,

可能文 ma 先第一個月無番工仲有 d 理想 ,
拖得幾個月 ..... 自然會把要求降低架啦 !!

我好信個句 ... 馬 c 真係要落地行 lor !!

而家唔再儲番 d $$ , 出年仲難捱呀 .........


...


男爵府

積分: 7164


1699#
發表於 08-10-30 14:30 |只看該作者
咁你老公都好好彩,逃過一劫
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-30 11:55 發表
carter ma,
依家個市真係好唔掂,話說elmo pa上個月in左份工,傾好晒,諗住去完旅行返來轉工,點知返來間公司改左terms,要返勞工假,仲話一次過請左4個,其他3個都簽左,人工可以再傾,但terms就要一樣,叫佢再諗下先,最後elm ...


男爵府

積分: 7164


1700#
發表於 08-10-30 14:33 |只看該作者
但係quarry bay,對文ma 比較遠
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-30 11:32 發表
文 ma,

唔係 wor ..... 而家先睇真半天有 7 k 既
reception 真係唔錯 wor !! 唔好再睇長遠啦



你快 d 去問下仲有無啦 , 番 am 收 1:30,
之後未可以接文文 lor !!

真係唔錯唔錯架 !! ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo