心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


1681#
發表於 08-10-30 14:43 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 14:41 發表

我都係

3點就


子爵府

積分: 11879


1682#
發表於 08-10-30 14:45 |只看該作者
今早只佬化我 乜你咁早訓吖:;pppp: :;pppp:
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 18:43 發表

我都係

3點就
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


1683#
發表於 08-10-30 14:46 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 14:45 發表
今早只佬化我 乜你咁早訓吖:;pppp: :;pppp:

禾今日好眼訓呀,而家都係呀


子爵府

積分: 11879


1684#
發表於 08-10-30 14:55 |只看該作者
我訓到10點
個仔瀨尿 我先醒


原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 18:46 發表

禾今日好眼訓呀,而家都係呀

得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


子爵府

積分: 13589


1685#
發表於 08-10-30 15:05 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 14:06 發表

禾可以一日都唔實苯呀,實其他雜食呀


禾針係唔實笨會毛力果d淫


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1686#
發表於 08-10-30 15:25 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 14:46 發表

禾今日好眼訓呀,而家都係呀

你尋晚又食田品攪到咁眼瞓?
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1687#
發表於 08-10-30 15:26 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 14:43 發表

我都係

3點就

mouth: mouth: 咁點解你重online?
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


翡翠宮

積分: 76971


1688#
發表於 08-10-30 15:31 |只看該作者
只馬騮仲咩械刀要痴只李個齋個PAT 佢5是爽舌左佢前面個條蕉呀
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-30 15:26 發表

mouth: mouth: 咁點解你重online?


子爵府

積分: 13589


1689#
發表於 08-10-30 15:32 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 14:07 發表

me 2呀

佢唔啜,最多搓lor~~~

哈哈~~~~~~~


子爵府

積分: 13589


1690#
發表於 08-10-30 15:33 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 14:14 發表
呢排見到拱多29 仲要出動埋5文銀


我驚驚吖 因爲我先天不足 無5文銀lin吖


先天不足so要後天補救?


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1691#
發表於 08-10-30 15:35 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-10-30 15:31 發表
只馬騮仲咩械刀要痴只李個齋個PAT 佢5是爽舌左佢前面個條蕉呀

依隻係老虎仔,跳跳虎.狐假虎威.咁就唔怕比鬼嚇啦!
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


子爵府

積分: 13589


1692#
發表於 08-10-30 15:35 |只看該作者
我去食


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1693#
發表於 08-10-30 15:38 |只看該作者
萬性節快樂 唔知今晚班c9有幾咁萬性呢?
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


珊瑚宮

積分: 104756


1694#
發表於 08-10-30 16:13 |只看該作者
原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-30 15:38 發表
http://bar.up4food.com/thumbs/images/clubranee/204/1luck%202%20jpg%20small-1600_20016080.jpg萬性節快樂 唔知今晚班c9有幾咁萬性呢?

慢慢咁性lor~~~


子爵府

積分: 11879


1695#
發表於 08-10-30 22:05 |只看該作者
就算整容都無拱嘅效果吖
原文章由 kateyu 於 08-10-30 19:33 發表


先天不足so要後天補救?
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


子爵府

積分: 11879


1696#
發表於 08-10-30 22:05 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-30 20:13 發表

慢慢咁性lor~~~
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


1697#
發表於 08-10-30 22:08 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 22:05 發表

HELLO~!


子爵府

積分: 11879


1698#
發表於 08-10-30 22:10 |只看該作者
蝦佬
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-31 02:08 發表

HELLO~!
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


珊瑚宮

積分: 104756


1699#
發表於 08-10-30 22:11 |只看該作者
原文章由 lok^^b 於 08-10-30 22:10 發表
蝦佬

我而家好眼訓呀


子爵府

積分: 11879


1700#
發表於 08-10-30 22:11 |只看該作者
乜我嘅icon去左你度
原文章由 lok^^b 於 08-10-31 02:10 發表
蝦佬
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo