想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13990


1681#
發表於 04-9-5 00:20 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

shirley, chilli, 911,
 
點解得我一個o向度自說自話gei ?-(


男爵府

積分: 7321


1682#
發表於 04-9-5 00:24 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe
我而家屈緊 honey執屋,我望住佢,有時覆你地,本來諗住大執家私,而家又唔使 ?-( 唔理啦,叫honey執晒雜誌,報紙書先算.
我聽日好忙呀,一/要執埋擺設, pack 好佢,好多唔啱,二/我收到風亞哥家姐入黎探亞爸,仲係11點個種.三/要去library還書.唉,平時我一個執唔到,m come後,要做工人,打掃一切,egg day後就唔做0甘多啦. 所以聽日要執野,盡量開 icq chat一陣,好多野傾呀.10點到.


子爵府

積分: 13990


1683#
發表於 04-9-5 00:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

shirley,

okay, 聽朝10:00 la, chilli部腦似乎真係唔得ar ∼ 跟住到我唔得la, 我支持唔住 要訓la ∼ night 


男爵府

積分: 7321


1684#
發表於 04-9-5 00:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe
我send左0甘多怪獸字呀.

死啦,琴日download左msn,部機真係有的問題,成日出現非安全性........上網有的野多左,有的唔見左,真係要delete 返.


男爵府

積分: 7321


1685#
發表於 04-9-5 00:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe
88have a nice dream la.l :-P


子爵府

積分: 13990


1686#
發表於 04-9-5 00:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

chilli,

我好眼訓   唔等妳la∼ 
night ∼


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1687#
發表於 04-9-5 00:28 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojo...t - back 會唔會正 d 呢???

今晚食春卷 + 冬粉 + 上海菜
聽晚就干抄牛河

shirley...我想同你暢談 ar, 但我上 bk 好慢 ar! 應該係我部腦有事, 呢排都係咁, 一日 24 hrs 都咁慢!!

同埋我而家 dl 緊好多戲, 老公話所以咁慢喎.


子爵府

積分: 13990


1688#
發表於 04-9-5 00:29 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

shirley,

怪獸字?? 冇ar? 妳睇下

660203shirley 寫道:
jojoebebe
我而家屈緊 honey執屋,我望住佢,有時覆你地,本來諗住大執家私,而家又唔使 ?-( 唔理啦,叫honey執晒雜誌,報紙書先算.
我聽日好忙呀,一/要執埋擺設, pack 好佢,好多唔啱,二/我收到風亞哥家姐入黎探亞爸,仲係11點個種.三/要去library還書.唉,平時我一個執唔到,m come後,要做工人,打掃一切,egg day後就唔做0甘多啦. 所以聽日要執野,盡量開 icq chat一陣,好多野傾呀.10點到.


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1689#
發表於 04-9-5 00:30 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

你地zzz la, 唔好等我啦, 真係好慢@@
聽日有緣再見


子爵府

積分: 13990


1690#
發表於 04-9-5 00:32 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

chilli,

係wor ∼ T-BACK 真係會好好多WOR ∼後生D真係思維都唔同D GEI.
原來妳DOWNLOAD 緊咁多野, 唔怪得之拖到部腦慢晒LA

我真係要訓LA, shirley 咁妳同chilli 慢慢傾la ~
night ~


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1691#
發表於 04-9-5 05:37 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojo....駛唔駛我送套比你看門口?

我只係叫我老公 dl 金枝慾x 同埋楝篤神探,
點知就 "了" 起咗佢條引, 搵埋搵埋好多戲一同時間 dl,
攪到部腦慢晒, 我想 send 個 mail, send 咗半日都仲未send出 !
聽日都唔知有冇機會開 msn/icq


子爵府

積分: 10672


1692#
發表於 04-9-5 10:02 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

Chilli,

係 邊 到 可 以 dl d 戲 黎 睇 架 , 您 知 啦 , 我 將 會 過 d 好 悶 既 日 子 喇 , 我 諗 到 時 我 都 要 日 load夜 load 連 d汁 都load 埋 忝 呀 。

jojoebebe,

期 實我 都 吾 係 好 樂 觀 架 ,好 多 野 諗 架 , 不 過 我 無 記 性 , 成 日 d 野 都 吾 記 得 , 又 多 諗 頭 去 解 決 問 體 , 好 多 時 , 好 多 野 都 有 朋 友 幫 我 手 , 所 以 吾 洗 煩 咁多 囉 。
哈 哈 , 講 到 戰 衣 , 我 都 買 吾 小 呀 ! :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 16200


1693#
發表於 04-9-5 14:57 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

chilli, jojoebebe & shirley,

黑色喱c 及 T- back 我都無.

我honey 昨晚突然 hee...hee.... 所以已經係深夜時分開左工...我打算試吓今晚可否開多次工.

jojoebebe, 如果我bb做到老二就一定照顧啲細. 不過係唔係囝囝就真係好難講.


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


1694#
發表於 04-9-5 17:12 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

911....你餓咗你 honey 好耐 ar? 佢忍唔住半夜要攪攪?! 仲好啦, 好過朝早, 半夜有 feel d 嘛~

今晚記得補課, 祝你成功.

winnie...你几時去加拿大ar? 你唔駛怕悶喎, 有得租碟又有無線睇. 你可用 BT or winmx 黎 dl 戲, 有冇聽過?


子爵府

積分: 10672


1695#
發表於 04-9-5 17:21 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

Chilli,

我下個月去架喇,租碟可 能 要 去 China Town, 我 老 公 要 返 工 , 吾 係 成 日 得 閒 同 我 去 , 我 諗 我 自 己 吾 敢 4圍 走 架 , 我 吾 認 路 , 我 驚 蕩 失 呀 。 :cry: :cry: 收 到 無 線 , 吾 係 呀 話 ?

我無聽過BT or winmx , 係 咪 software application黎 架 , 可 吾 可 以 架 ? ?-( ?-( ?-(


子爵府

積分: 13990


1696#
發表於 04-9-5 19:22 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

911,

都話唔駛o念咁多ga la, 有d 野真係好似廣告話齋 : 真係估佢唔到~

既然咁順利, 真係要燒煙花慶祝下


男爵府

積分: 7321


1697#
發表於 04-9-5 21:26 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

911
今晚再補多次,機會仲大,


男爵府

積分: 7321


1698#
發表於 04-9-5 21:27 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

chilli
睇多的笑片呀. :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 13990


1699#
發表於 04-9-5 21:50 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

SHIRLEY,

妳今晚咁早返屋企同上黎gei? 妳自己煮飯仔ar?


子爵府

積分: 10672


1700#
發表於 04-9-5 21:58 |只看該作者

Re: **Bi Li Ba La 齊齊傾, 大家交流下生仔心得丫 [Part 5]**

jojoebebe,

您 又 係 到 既 , 無 出去 食 飯 呀 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo