遊戲人間

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 70999


1681#
發表於 09-5-26 01:04 |只看該作者
去邊樹..你最想..諗到就..話我聽
原帖由 patmama 於 09-5-25 22:38 發表
街我要....等四十....同埋我...一齊去
今夕吾軀歸故土  他朝君體也相同


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


1682#
發表於 09-5-26 01:47 |只看該作者
聽人講...去崇光...好鬼迫...唔知道...係咪真
原帖由 男人四十 於 2009-5-26 01:04 發表
去邊樹..你最想..諗到就..話我聽


大宅

積分: 3216


1683#
發表於 09-5-26 10:08 |只看該作者
真相係 . . .銅鑼灣 . . 乜嘢人 . . 都會去 . . 趁熱鬧

原帖由 sinnacat 於 09-5-26 01:47 發表
聽人講...去崇光...好鬼迫...唔知道...係咪真
I love Jesus!


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1684#
發表於 09-5-26 10:19 |只看該作者
鬧市中....見到佢....一個人....行緊街
原帖由 gingerbeer 於 09-5-26 10:08 發表
真相係 . . .銅鑼灣 . . 乜嘢人 . . 都會去 . . 趁熱鬧


大宅

積分: 3216


1685#
發表於 09-5-26 12:28 |只看該作者
街頭去 . . 買斤雞 . . 街尾去 . . 買斤龜

原帖由 patmama 於 09-5-26 10:19 發表
鬧市中....見到佢....一個人....行緊街
I love Jesus!


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1686#
發表於 09-5-26 12:44 |只看該作者
龜苓膏...你有冇...食開佢....邊隻好
原帖由 gingerbeer 於 09-5-26 12:28 發表
街頭去 . . 買斤雞 . . 街尾去 . . 買斤龜


大宅

積分: 3216


1687#
發表於 09-5-26 15:46 |只看該作者
好難講 . . 只見佢 . . 黑孟孟 . . 吾識分

原帖由 patmama 於 09-5-26 12:44 發表
龜苓膏...你有冇...食開佢....邊隻好
I love Jesus!


大宅

積分: 1542


1688#
發表於 09-5-26 15:49 |只看該作者
分唔到..食多次...就可以...分得出
原帖由 gingerbeer 於 09-5-26 15:46 發表
好難講 . . 只見佢 . . 黑孟孟 . . 吾識分


大宅

積分: 3216


1689#
發表於 09-5-26 16:00 |只看該作者
出面買 . . 有d平 . . 有d貴 . . 吾知道 . . 邊隻好

原帖由 cooking_mamama 於 09-5-26 15:49 發表
分唔到..食多次...就可以...分得出
I love Jesus!


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1690#
發表於 09-5-26 16:01 |只看該作者
出咗未....四十佢....咁晏都...仲未見...5知佢...有咩事
原帖由 cooking_mamama 於 09-5-26 15:49 發表
分唔到..食多次...就可以...分得出


等待驗證會員

積分: 1019


1691#
發表於 09-5-26 16:01 |只看該作者
好牌子..會貴d..我會揀...呢一隻

原帖由 gingerbeer 於 09-5-26 16:00 發表
出面買 . . 有d平 . . 有d貴 . . 吾知道 . . 邊隻好


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1692#
發表於 09-5-26 16:15 |只看該作者
隻隻都...咁上下....邊一隻...冇所謂
原帖由 happynangel 於 09-5-26 16:01 發表
好牌子..會貴d..我會揀...呢一隻


等待驗證會員

積分: 1019


1693#
發表於 09-5-26 16:25 |只看該作者
胃口差..點算好..食唔落...訓唔著

原帖由 patmama 於 09-5-26 16:15 發表
隻隻都...咁上下....邊一隻...冇所謂


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1694#
發表於 09-5-26 16:54 |只看該作者
著住佢....你就會....覺得佢....好似冇....著咁樣
原帖由 happynangel 於 09-5-26 16:25 發表
胃口差..點算好..食唔落...訓唔著


大宅

積分: 3216


1695#
發表於 09-5-26 16:56 |只看該作者
樣貌係 . . 各不同 . . 不可以 . . 用斗量

原帖由 patmama 於 09-5-26 16:54 發表
著住佢....你就會....覺得佢....好似冇....著咁樣
I love Jesus!


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1696#
發表於 09-5-26 17:18 |只看該作者
量度過...條腰係....肥咗喎...要去食....麥皮餐
原帖由 gingerbeer 於 09-5-26 16:56 發表
樣貌係 . . 各不同 . . 不可以 . . 用斗量


大宅

積分: 3216


1697#
發表於 09-5-26 18:54 |只看該作者
餐牌上…野食多…吾知道…叫乜食

原帖由 patmama 於 09-5-26 17:18 發表
量度過...條腰係....肥咗喎...要去食....麥皮餐
I love Jesus!


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1698#
發表於 09-5-26 23:17 |只看該作者
食乜野...你話事...我真係....冇所謂
原帖由 gingerbeer 於 09-5-26 18:54 發表
餐牌上…野食多…吾知道…叫乜食


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


1699#
發表於 09-5-26 23:45 |只看該作者
謂即系...講咁解...四十你...曉吾曉

原帖由 patmama 於 09-5-26 23:17 發表
食乜野...你話事...我真係....冇所謂


珍珠宮

積分: 32760

畀面勳章


1700#
發表於 09-5-27 01:10 |只看該作者
曉得既...就唔會...要人講...俾佢知
原帖由 MrsHo98 於 2009-5-26 23:45 發表
謂即系...講咁解...四十你...曉吾曉


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo